Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    #povdrivertv #RenaultTalisman #Dacia #Sandero #testdrive #pov #povdriver
    Civic X vs Green Energy –
    3 sierpnia 2020, 22:28 przez Pietrov1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Michelin Primacy 4 – popularne opony letnie klasy premium – Choć opony Michelin Primacy 4 nie należą do najtańszych, jakie oferuje dzisiejszy rynek, ten typ ogumienia cieszy się dużą popularnością wśród polskich kierowców. Szeroka oferta francuskiego producenta opon stale się rozwija, a od lata 2018 mamy do dyspozycji wspomniany model. W tym krótkim tekście postaramy się przyjrzeć najważniejszym cechom tych opon letnich.


Koncern Michelin i jego pozycja na rynku

	Jest to marka, o której słyszał prawdopodobnie nieraz każdy kierowca. Słynny „ludzik Michelin”, noszący imię Bibendum – jest jedną z najlepiej globalnie rozpoznawalnych postaci, pochodzących z reklam. Powodzenie i popularność tej marki opon, z siedzibą generalną we Francji, swoje źródło ma nie tylko w sprawnym marketingu, lecz przede wszystkim w fakcie, że od 130 lat ta firma dostarcza milionom kierowców na całym świecie innowacyjnych rozwiązań z branży oponiarskiej. Jest to drugi pod względem wielkości światowy dostawca ogumienia. Produkty Michelin są pozycjonowane w kategorii ogumienia premium. Obecnie jej udział w krajowym rynku sprzedaży opon szacuje się na 25%.


Krótka droga hamowania na mokrym

	Opony letnie Michelin Primacy 4 to rozwiązanie, które warto brać pod uwagę podczas poszukiwania nowego ogumienia na ciepłe miesiące roku. Zaletą tego modelu, którą szczególnie podkreśla producent, jest krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni – nawet do 5 metrów mniej, niż na oponach konkurencyjnych dostawców. Na unijnej etykiecie, informującej o osiągach konkretnego modelu ogumienia, przy hamowaniu na mokrej nawierzchni znajduje się litera A.


Technologia EverGrip

	Omawiane opony letnie zawdzięczają tak wysokie osiągi przede wszystkim nowoczesnej mieszance gumowej oraz technologii EverGrip – zwiększającej przyczepność. Co jeszcze istotne, w tym modelu zdecydowano się na poszerzenie głównych rowków bieżnika o dwa milimetry w stosunku do poprzedniego modelu - Primacy 3. Skutkuje to sprawniejszym odprowadzaniem wody w razie ulewnych opadów, bez wpływu na właściwości jezdne i sprawność kierowania pojazdem.



	Optymalne właściwości mieszanki gumowej, wykorzystanej do produkcji opon Michelin Primacy 4 to także bardzo niski poziom hałasu, jaki emituje ten model podczas jazdy. Zwiększa to znacznie komfort prowadzenia i podróży.


Niski poziom ścieralności

	Warto wiedzieć, że model opon letnich Michelin Primacy 4 to także niski poziom ścieralności – nawet przy stosunkowo dynamicznym stylu jazdy. Będzie to szczególnie istotne dla posiadaczy droższych aut, którzy często odbywają nimi dłuższe trasy. Niska ścieralność to naturalnie dłuższy czas użytkowania danego ogumienia. Ma to bezpośrednie przełożenie na finanse – pozwala wygenerować oszczędności kierowcom, gdyż nie ma potrzeby tak częstego inwestowania w nowy komplet ogumienia. Oprócz tego, opony Michelin Primacy 4 zostały wyposażone w wygodny wskaźnik zużycia, dzięki któremu wymienimy je w odpowiednim momencie.


Troska o ekologię

	Jednym z filarów filozofii tej marki opon jest możliwie wysoki poziom troski o dobro środowiska naturalnego. Ma to przełożenie zarówno na same procesy produkcyjne, jak również profil proponowanych klientom rozwiązań. Starania o to, by opony Michelin służyły po zakupie jak najdłużej – to jeden z przejawów takiego, ekologicznego, podejścia do produkcji opon. W ofercie francuskiego giganta znajdziemy nawet model opon wyprodukowany specjalnie dla miłośników ekologii - Michelin Energy Saver+.



	Jak widać, opony letnie Michelin Primacy 4 (dostępne na stronie Sklep Opon) to co najmniej warta rozważenia opcja podczas podejmowania decyzji o zakupie nowego kompletu gum dla naszego samochodu. Ten model jest powszechnie uważany nie tylko za bardzo bezpieczny, wydajny i cichy. To także sposób na świadomy wybór marki, która dba o ekologię.

    Choć opony Michelin Primacy 4 nie należą do najtańszych, jakie oferuje dzisiejszy rynek, ten typ ogumienia cieszy się dużą popularnością wśród polskich kierowców. Szeroka oferta francuskiego producenta opon stale się rozwija, a od lata 2018 mamy do dyspozycji wspomniany model. W tym krótkim tekście postaramy się przyjrzeć najważniejszym cechom tych opon letnich.

    Koncern Michelin i jego pozycja na rynku

    Jest to marka, o której słyszał prawdopodobnie nieraz każdy kierowca. Słynny „ludzik Michelin”, noszący imię Bibendum – jest jedną z najlepiej globalnie rozpoznawalnych postaci, pochodzących z reklam. Powodzenie i popularność tej marki opon, z siedzibą generalną we Francji, swoje źródło ma nie tylko w sprawnym marketingu, lecz przede wszystkim w fakcie, że od 130 lat ta firma dostarcza milionom kierowców na całym świecie innowacyjnych rozwiązań z branży oponiarskiej. Jest to drugi pod względem wielkości światowy dostawca ogumienia. Produkty Michelin są pozycjonowane w kategorii ogumienia premium. Obecnie jej udział w krajowym rynku sprzedaży opon szacuje się na 25%.

    Krótka droga hamowania na mokrym

    Opony letnie Michelin Primacy 4 to rozwiązanie, które warto brać pod uwagę podczas poszukiwania nowego ogumienia na ciepłe miesiące roku. Zaletą tego modelu, którą szczególnie podkreśla producent, jest krótka droga hamowania na mokrej nawierzchni – nawet do 5 metrów mniej, niż na oponach konkurencyjnych dostawców. Na unijnej etykiecie, informującej o osiągach konkretnego modelu ogumienia, przy hamowaniu na mokrej nawierzchni znajduje się litera A.

    Technologia EverGrip

    Omawiane opony letnie zawdzięczają tak wysokie osiągi przede wszystkim nowoczesnej mieszance gumowej oraz technologii EverGrip – zwiększającej przyczepność. Co jeszcze istotne, w tym modelu zdecydowano się na poszerzenie głównych rowków bieżnika o dwa milimetry w stosunku do poprzedniego modelu - Primacy 3. Skutkuje to sprawniejszym odprowadzaniem wody w razie ulewnych opadów, bez wpływu na właściwości jezdne i sprawność kierowania pojazdem.

    Optymalne właściwości mieszanki gumowej, wykorzystanej do produkcji opon Michelin Primacy 4 to także bardzo niski poziom hałasu, jaki emituje ten model podczas jazdy. Zwiększa to znacznie komfort prowadzenia i podróży.

    Niski poziom ścieralności

    Warto wiedzieć, że model opon letnich Michelin Primacy 4 to także niski poziom ścieralności – nawet przy stosunkowo dynamicznym stylu jazdy. Będzie to szczególnie istotne dla posiadaczy droższych aut, którzy często odbywają nimi dłuższe trasy. Niska ścieralność to naturalnie dłuższy czas użytkowania danego ogumienia. Ma to bezpośrednie przełożenie na finanse – pozwala wygenerować oszczędności kierowcom, gdyż nie ma potrzeby tak częstego inwestowania w nowy komplet ogumienia. Oprócz tego, opony Michelin Primacy 4 zostały wyposażone w wygodny wskaźnik zużycia, dzięki któremu wymienimy je w odpowiednim momencie.

    Troska o ekologię

    Jednym z filarów filozofii tej marki opon jest możliwie wysoki poziom troski o dobro środowiska naturalnego. Ma to przełożenie zarówno na same procesy produkcyjne, jak również profil proponowanych klientom rozwiązań. Starania o to, by opony Michelin służyły po zakupie jak najdłużej – to jeden z przejawów takiego, ekologicznego, podejścia do produkcji opon. W ofercie francuskiego giganta znajdziemy nawet model opon wyprodukowany specjalnie dla miłośników ekologii - Michelin Energy Saver+.

    Jak widać, opony letnie Michelin Primacy 4 (dostępne na stronie Sklep Opon) to co najmniej warta rozważenia opcja podczas podejmowania decyzji o zakupie nowego kompletu gum dla naszego samochodu. Ten model jest powszechnie uważany nie tylko za bardzo bezpieczny, wydajny i cichy. To także sposób na świadomy wybór marki, która dba o ekologię.

    1 kwietnia 2020, 22:28 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Ktywna piana K2 Bela - to nowy, przełomowy produkt spod znaku K2. Piana, niezwykle skutecznie radzi sobie z wierzchnią warstwą brudu i co ważniejsze posiada nautralne pH, czyli jest BEZPIECZNA dla wosków i powłok ceramicznych. W czasie aplikacji tworzy gęstą, pusztystą pianę.

    #AlboGęstoAlboWcale

    Dostępna w trzech unikatowych, epickich zapachach:
    - orzeźwiający Sunset Fresh
    - smakowity Blueberry
    - energetyczny Energy Fruit
    17 października 2018, 10:33 przez K2Auto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Clio 91r – Stare ale jare,  Clio pierwszej generacji poradzi sobie w każdych warunkach.
    Stare ale jare, Clio pierwszej generacji poradzi sobie w każdych warunkach.
    16 stycznia 2017, 14:12 przez ~Nexone1423 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    21 marca 2016, 19:58 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Mały ciasny ale własny – Trzeba doprowadzić do dobrego stanu. Renault Clio 1.2 Energy. 
Jeśli chcecie więcej piszcie w komach.
    Trzeba doprowadzić do dobrego stanu. Renault Clio 1.2 Energy.
    Jeśli chcecie więcej piszcie w komach.
    26 kwietnia 2015, 15:00 przez user14 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne