Małe porządki po zimie komora silnika brudna (stare zdjęcie). Koło jeszcze zima ale trwają poszukiwania jakiegoś szerokiego rancika 18-19 cali. Zdjęcia wkrótce.
Małe porządki po zimie komora silnika brudna (stare zdjęcie). Koło jeszcze zima ale trwają poszukiwania jakiegoś szerokiego rancika 18-19 cali. Zdjęcia wkrótce.
Małe porządki po zimie komora silnika brudna (stare zdjęcie). Koło jeszcze zima ale trwają poszukiwania jakiegoś szerokiego rancika 18-19 cali. Zdjęcia wkrótce.
Przesiadłem się z diesel'a (Mondeo mk3 TDCI 2.0l) na v8 i powiem Wam szczerze, że tragedii nie ma. Auto chodzi jak marzenie i na dodatek ten ryk v8 potrafią dodać kolorów życiu, tylko boli ta automatyczna skrzynia biegów. Niedługo będzie filmik.
PS. ciężko było znaleźć taki w dobrym stanie.
Pod maską tego niepozornie wyglądającego Mercedesa drzemie 5,5 litrowy silnik w ukłacie V a dokładniej V8. Zaprojektowała go grupa studentów odbywających praktyki w w fabryce Daimlera w Rastatt. Bazą był model B200 CDi Jak się pewnie domyślacie, prawie wszystkie podzespoły tego samochodu zostały wymienione. Pod maską zamontowano 5,5-litrowy silnik V8 o mocy 388 KM, pochodzący z Mercedesa E500. Jego moment obrotowy - 530 Nm jest przenoszony na tylne koła (zaadaptowano układ napędowy z Mercedesa E430) przez 7-stopniową skrzynię biegów G-Tronic.
Nie zapomniano także o ograniczeniu prędkości maksymalnej do 250 km/h. Samochód rozpędza się do 100 km/h w 5,2 s.