Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 198 takich materiałów
    Kultowe samochody – BMW 7 E38 – luksusowy samochód osobowy produkowany przez BMW w latach 1994–2001.

Płyta podłogowa modelu BMW E38 stała się bazą dla pojazdów BMW serii 7 w latach 1994-2001. Celem konstruktorów firmy BMW było stworzenie następcy modelu BMW E32 produkowanego do 1994 roku. W roku 2001 została zastąpiona nową konstrukcja oznaczoną E65/E66. Wyprodukowano 340.242 egzemplarze E38

Nowe E38 cechują się wysokociśnieniowymi spryskiwaczami lamp głównych pojazdu, automatyczną regulacją poziomu oświetlenia lamp ksenonowych HID, nową obudową silnika, 14-głośnikowym systemem dźwięku (Stereo lub HiFi) i czterema subwooferami wraz z 6-płytową zmieniarką, nawigacją pokładową z wyświetlaczem formatu 4:3 lub 16:9 oraz czułymi na deszcz wycieraczkami szyb (dostępnymi jako opcja dodatkowa).

Opcje dodatkowe uwzględniały (między innymi):

automatyczny system kontroli klimatyzacji dwustrefowej z osobnym panelem kontroli dla kierowcy i pasażera;
system zapamiętywania maksymalnie trzech ustawień fotela kierowcy;
regulację wysokości i napięcia pasów bezpieczeństwa;
system sprawdzania ciśnienia opon;
podgrzewana szyba czołowa;
lodówka;
kuloodporne szyby;
pakiety opancerzenia;
boczne rolety tylnych szyb;
urządzenia video: TV, kamerę cofania, dodatkowy monitor dla pasażerów tylnej kanapy;
Standardem w BMW E38 były dwie przednie poduszki powietrzne oraz opcjonalnie poduszki boczne przy fotelach przednich oraz System Ochrony Głowy – Head Protection System (HPS). Wnętrze samochodu pokryte zostało skórą a obramowania wykonano z drewna orzecha włoskiego. System Active Comfort Seat (ACS) dbał o bezpieczeństwo i wygodę osób na przednich fotelach i został wprowadzony w 1998 roku.

BMW E38 produkowano z przeznaczeniem na rynek europejski, amerykański oraz południowoafrykański. Od stycznia 1995 zaczęto seryjnie wyposażać w immobilizer (EWS), w kwietniu tego samego roku zmodyfikowano spryskiwacze szyb (zamiast trzech - dwa), natomiast we wrześniu zmodyfikowano przednie fotele zmieniając przyciski regulacji i regulację lędźwiową oraz wprowadzono nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic do modelu 750i(L). W marcu 1996 nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic otrzymały pozostałe wersje silnikowe, zaczęto również wyposażać seryjnie w system kontroli trakcji (ASC+T), we wrześniu auta otrzymały blokadę automatycznej skrzyni biegów i kluczyka (Shift lock/Interlock) oraz boczne poduszki w przednich drzwiach. Rok później, we wrześniu 1997 również w tylnych drzwiach. Największe zmiany BMW E38 przeszło we wrześniu 1998, auto przeszło facelifting zewnętrzny (zmienione reflektory), otrzymało całkowicie nową instalację elektryczną, auta z silnikami V8 i V12 zaczęto seryjnie wyposażać w alternator chłodzony cieczą oraz w system stabilizacji toru jazdy (DSC). Pół roku później, w marcu 1999 zmodyfikowano kolumnę kierowniczą. Ostatnia zmiana nastąpiła we wrześniu 2000 - 5,25 calowy monitor pokładowy zastąpiono większym 6,5 calowym monitorem o proporcjach 16:9.
    BMW 7 E38 – luksusowy samochód osobowy produkowany przez BMW w latach 1994–2001.

    Płyta podłogowa modelu BMW E38 stała się bazą dla pojazdów BMW serii 7 w latach 1994-2001. Celem konstruktorów firmy BMW było stworzenie następcy modelu BMW E32 produkowanego do 1994 roku. W roku 2001 została zastąpiona nową konstrukcja oznaczoną E65/E66. Wyprodukowano 340.242 egzemplarze E38

    Nowe E38 cechują się wysokociśnieniowymi spryskiwaczami lamp głównych pojazdu, automatyczną regulacją poziomu oświetlenia lamp ksenonowych HID, nową obudową silnika, 14-głośnikowym systemem dźwięku (Stereo lub HiFi) i czterema subwooferami wraz z 6-płytową zmieniarką, nawigacją pokładową z wyświetlaczem formatu 4:3 lub 16:9 oraz czułymi na deszcz wycieraczkami szyb (dostępnymi jako opcja dodatkowa).

    Opcje dodatkowe uwzględniały (między innymi):

    automatyczny system kontroli klimatyzacji dwustrefowej z osobnym panelem kontroli dla kierowcy i pasażera;
    system zapamiętywania maksymalnie trzech ustawień fotela kierowcy;
    regulację wysokości i napięcia pasów bezpieczeństwa;
    system sprawdzania ciśnienia opon;
    podgrzewana szyba czołowa;
    lodówka;
    kuloodporne szyby;
    pakiety opancerzenia;
    boczne rolety tylnych szyb;
    urządzenia video: TV, kamerę cofania, dodatkowy monitor dla pasażerów tylnej kanapy;
    Standardem w BMW E38 były dwie przednie poduszki powietrzne oraz opcjonalnie poduszki boczne przy fotelach przednich oraz System Ochrony Głowy – Head Protection System (HPS). Wnętrze samochodu pokryte zostało skórą a obramowania wykonano z drewna orzecha włoskiego. System Active Comfort Seat (ACS) dbał o bezpieczeństwo i wygodę osób na przednich fotelach i został wprowadzony w 1998 roku.

    BMW E38 produkowano z przeznaczeniem na rynek europejski, amerykański oraz południowoafrykański. Od stycznia 1995 zaczęto seryjnie wyposażać w immobilizer (EWS), w kwietniu tego samego roku zmodyfikowano spryskiwacze szyb (zamiast trzech - dwa), natomiast we wrześniu zmodyfikowano przednie fotele zmieniając przyciski regulacji i regulację lędźwiową oraz wprowadzono nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic do modelu 750i(L). W marcu 1996 nową automatyczną skrzynię biegów Steptronic otrzymały pozostałe wersje silnikowe, zaczęto również wyposażać seryjnie w system kontroli trakcji (ASC+T), we wrześniu auta otrzymały blokadę automatycznej skrzyni biegów i kluczyka (Shift lock/Interlock) oraz boczne poduszki w przednich drzwiach. Rok później, we wrześniu 1997 również w tylnych drzwiach. Największe zmiany BMW E38 przeszło we wrześniu 1998, auto przeszło facelifting zewnętrzny (zmienione reflektory), otrzymało całkowicie nową instalację elektryczną, auta z silnikami V8 i V12 zaczęto seryjnie wyposażać w alternator chłodzony cieczą oraz w system stabilizacji toru jazdy (DSC). Pół roku później, w marcu 1999 zmodyfikowano kolumnę kierowniczą. Ostatnia zmiana nastąpiła we wrześniu 2000 - 5,25 calowy monitor pokładowy zastąpiono większym 6,5 calowym monitorem o proporcjach 16:9.
    2 czerwca 2014, 19:45 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW E32 –
    26 maja 2014, 13:23 przez SHOCK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 –
    21 maja 2014, 18:38 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 –
    21 maja 2014, 18:34 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E32 740i – moje małe marzenie
    Moje małe marzenie
    20 maja 2014, 20:21 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Znów moje BMW E32, pracę idą pomału do przodu – Witam, znów wróciłem z moim BMW. BMW dostało lampy z mojej starej E34 stylizują się na BH, i mam pytanie do was nerki zostawić tak jak są czy malować na czarno? Chciałbym się jeszcze pochwalić, dziś bunia wyjechała z podwórka o własnych siłach, całą przekładkę robiłem sam i jestem z siebie dumny. Myślę że się spodoba
    Witam, znów wróciłem z moim BMW. BMW dostało lampy z mojej starej E34 stylizują się na BH, i mam pytanie do was nerki zostawić tak jak są czy malować na czarno? Chciałbym się jeszcze pochwalić, dziś bunia wyjechała z podwórka o własnych siłach, całą przekładkę robiłem sam i jestem z siebie dumny. Myślę że się spodoba
    20 maja 2014, 22:02 przez BambusB35 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Z serii "Jak wszyscy to i ja" Moje BMW E32 – Jak na razie stoi, na dechach bo została zmieniana skrzynia z automatycznej na manual, teraz czekam na wał napędowy i w końcu zajmę się środkiem i blachą, trochę roboty jeszcze jest.
    Jak na razie stoi, na dechach bo została zmieniana skrzynia z automatycznej na manual, teraz czekam na wał napędowy i w końcu zajmę się środkiem i blachą, trochę roboty jeszcze jest.
    8 maja 2014, 16:58 przez BambusB35 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    E32 napotkane na zlocie w Niemczech, miało polskie blachy –
    27 kwietnia 2014, 13:07 przez ~dariuszsz | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne