Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 14 takich materiałów
    Audi Sport Quattro E2 –
    15 lutego 2017, 15:34 przez DBR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 stycznia 2016, 0:54 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi Quattro E2 – Audi które wielu postrzega jako ikonę grupy B, był w rzeczywistości najgorszą rajdówką tego producenta w tym okresie.
    Audi które wielu postrzega jako ikonę grupy B, był w rzeczywistości najgorszą rajdówką tego producenta w tym okresie.
    10 października 2015, 12:51 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Projekt w trakcie realizacji. Pracuje nad nowym silnikiem. niedługo druga część.
    4 marca 2015, 21:41 przez ~figo | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Peugot 205 T16 – Wersję Peugot 205 Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeot i firmę Talbot, wyprodukowano w kiluset egzemplarzach. Miał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1778 cm³ wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim jeździł m.in. Ari Vatanen wygrywając Rajdowe Mistrzostwa Świata oraz Rajd Dakar w 1987 roku za pierwszym podejściem.Zmodyfikowana kolejna wersja "E2" osiągała moc 430 km i 490Nm.
    Wersję Peugot 205 Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeot i firmę Talbot, wyprodukowano w kiluset egzemplarzach. Miał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1778 cm³ wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim jeździł m.in. Ari Vatanen wygrywając Rajdowe Mistrzostwa Świata oraz Rajd Dakar w 1987 roku za pierwszym podejściem.Zmodyfikowana kolejna wersja "E2" osiągała moc 430 km i 490Nm.
    Opel Rekord E2 –
    29 listopada 2014, 21:23 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Rekord E2 –
    25 listopada 2014, 22:18 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    AUDI SPORT QUATTRO S1 E2 – Rewolucyjny napęd quattro, ogromne spojlery i potężny silnik! Wspaniała rajdówka legendarnej Grupy B! Rajdy w latach '80 były naprawdę szalone!
Format A3, zajął mi około 19 godzin.
    Rewolucyjny napęd quattro, ogromne spojlery i potężny silnik! Wspaniała rajdówka legendarnej Grupy B! Rajdy w latach '80 były naprawdę szalone!
    Format A3, zajął mi około 19 godzin.
    AUDI QUATTRO S1 E2 In Progress – Tym razem będzie coś w kolorze, bo za bardzo czarno-biało jest w mojej galerii. Zdjęcie zrobione po mniej więcej ósmej godzinie pracy.
Zapraszam na mój fanpage: http://www.facebook.com/krzysiek.jac.drawings
    Tym razem będzie coś w kolorze, bo za bardzo czarno-biało jest w mojej galerii. Zdjęcie zrobione po mniej więcej ósmej godzinie pracy.
    Zapraszam na mój fanpage: http://www.facebook.com/krzysiek.jac.drawings