Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 41 takich materiałów
    Moja Vectra B – Moja Viki, Vectra B w wersji elegance z pakietem Irmscher, silnik to 2.2 DTI
    Moja Viki, Vectra B w wersji elegance z pakietem Irmscher, silnik to 2.2 DTI
    Moje Renault Laguna – Renault Laguna 1.9 dti 98KM.
    Renault Laguna 1.9 dti 98KM.
    21 stycznia 2016, 19:35 przez ~stanke | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Auto organizatora  Vectra 2.0 – Witam, jako organizator Kutno Moto Spoty przedstawiam Wam moje auto. Opel Vectra B 2.0 DTI 16v. Została zakupiona w grudniu 2015, na wiosnę na pewno blacharka będzie robiona wiedzie jakiś alus i będzie opuszczona niżej.
    Witam, jako organizator Kutno Moto Spoty przedstawiam Wam moje auto. Opel Vectra B 2.0 DTI 16v. Została zakupiona w grudniu 2015, na wiosnę na pewno blacharka będzie robiona wiedzie jakiś alus i będzie opuszczona niżej.
    24 listopada 2015, 21:30 przez VAG95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy nabytek - Vectra C GTS – Od miesiąca jestem w posiadaniu wymarzonej Viki C GTS. 
Rocznik 2004
Silnik 2.2 DTI 125 koni
Z zewnątrz kompletna seria GTS tak jak wychodził z fabryki, prócz ciemnych szyb.
Co sądzicie?
    Od miesiąca jestem w posiadaniu wymarzonej Viki C GTS.
    Rocznik 2004
    Silnik 2.2 DTI 125 koni
    Z zewnątrz kompletna seria GTS tak jak wychodził z fabryki, prócz ciemnych szyb.
    Co sądzicie?
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    Z serii: "okrągłe przebiegi" – Miło rozpoczęty dzień opel vectra 2.0 dti 2001r.
    Miło rozpoczęty dzień opel vectra 2.0 dti 2001r.
    22 listopada 2014, 10:15 przez ~mgkudlaty | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wlasne

    Polerowanie lamp – Ponieważ chyba z 75% dnia jest ciemno postanowiłem doprowadzić lampy do ładu. 20 minut pracy- najpierw papierem: 600,1200,1500,2000 a później pastą Tempo. Efekt ? Nie tylko o wiele lepsze oświetlenie ale i samochód zupełnie inaczej się prezentuje. Naprawdę polecam !
    Ponieważ chyba z 75% dnia jest ciemno postanowiłem doprowadzić lampy do ładu. 20 minut pracy- najpierw papierem: 600,1200,1500,2000 a później pastą Tempo. Efekt ? Nie tylko o wiele lepsze oświetlenie ale i samochód zupełnie inaczej się prezentuje. Naprawdę polecam !
    VB 2.0 dti –
    3 sierpnia 2014, 8:20 przez MateuszVB (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renault Clio II 1.9 dti Ph1 – Moje Renault Clio II 1.9dti ph1. Dysponuje mocą 100KM oraz momentem obrotowym wynoszącym 225Nm. Auto zostało delikatnie obniżone oraz założone zostały felgi 16". Zapraszam do oceny.
    Moje Renault Clio II 1.9dti ph1. Dysponuje mocą 100KM oraz momentem obrotowym wynoszącym 225Nm. Auto zostało delikatnie obniżone oraz założone zostały felgi 16". Zapraszam do oceny.
    10 czerwca 2014, 0:21 przez ~waqu | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    prywatna fotografia