Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 277 takich materiałów
    1991 Cizeta Moroder V16T - Ciekawe wnętrza #33 – Jeden z najbardziej szalonych supersamochodów lat 90. Zarówno projekt wnętrza, jak i nadwozia został odkupiony od Lamborghini, jako prototyp modelu Diablo. Jest to jeden z niewielu samochodów z silnikiem V16 (6.0, 540KM). Produkcję zakończono w 1995 roku, aczkolwiek od 2003 podobno można mieć to auto na specjalne zamówienie.
    Jeden z najbardziej szalonych supersamochodów lat 90. Zarówno projekt wnętrza, jak i nadwozia został odkupiony od Lamborghini, jako prototyp modelu Diablo. Jest to jeden z niewielu samochodów z silnikiem V16 (6.0, 540KM). Produkcję zakończono w 1995 roku, aczkolwiek od 2003 podobno można mieć to auto na specjalne zamówienie.
    14 czerwca 2014, 12:09 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1999 Lamborghini Diablo VT - Ciekawe wnętrza #24 – Cudowny widok, któż z nas nie chciałby zasiąść w takim wnętrzu?
    Cudowny widok, któż z nas nie chciałby zasiąść w takim wnętrzu?
    3 czerwca 2014, 0:14 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    netcarshow.com

    Kultowe samochody – Lamborghini Diablo – model sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1990 - 2001. Przez cały okres produkcji sprzedano zaledwie 2903 egzemplarze. Diablo w 1990 roku był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata, osiągnął on 325 km/h. Odebrał ten tytuł największemu rywalowi Lamborghini - Ferrari F40 i dzierżył ten tytuł od 1990-1991 roku, ciekawostką jest to, że zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 roku supersportowy Bugatti EB110 odebrał mu ten tytuł znacznie podnosząc poprzeczkę w kategorii prędkość maksymalna dla tego typu aut.

Lamborghini Diablo (1990–1998)


Diablo (1990-1998)
Firma Lamborghini wprowadziła model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990 roku. Jego cena wynosiła wtedy 240 000 $. Czterdziestoośmiozaworowy silnik o pojemności 5,7 litra generował moc 492 koni mechanicznych (367 kW) oraz moment obrotowy wynoszący 580 Nm. Dzięki temu pojazd rozpędza się do 100 km/h w 4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

Silnik
V12 5,7 l (5707 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 80,00 mm
Stopień sprężania: 10,0:1
Moc maksymalna: 499 KM (366,9 kW) przy 7000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 580 N•m przy 5200 obr/min
Osiągi[edytuj | edytuj kod]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,09 s
Prędkość maksymalna: 326 km/h
    Lamborghini Diablo – model sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1990 - 2001. Przez cały okres produkcji sprzedano zaledwie 2903 egzemplarze. Diablo w 1990 roku był mianowany tytułem najszybszego samochodu świata, osiągnął on 325 km/h. Odebrał ten tytuł największemu rywalowi Lamborghini - Ferrari F40 i dzierżył ten tytuł od 1990-1991 roku, ciekawostką jest to, że zdołał poprawić rekord tylko o 1 km/h. W 1991 roku supersportowy Bugatti EB110 odebrał mu ten tytuł znacznie podnosząc poprzeczkę w kategorii prędkość maksymalna dla tego typu aut.

    Lamborghini Diablo (1990–1998)


    Diablo (1990-1998)
    Firma Lamborghini wprowadziła model Diablo w zastępstwie dla starzejącego się modelu Countach. Auto trafiło do sprzedaży 21 stycznia 1990 roku. Jego cena wynosiła wtedy 240 000 $. Czterdziestoośmiozaworowy silnik o pojemności 5,7 litra generował moc 492 koni mechanicznych (367 kW) oraz moment obrotowy wynoszący 580 Nm. Dzięki temu pojazd rozpędza się do 100 km/h w 4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 325 km/h.

    Silnik
    V12 5,7 l (5707 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica × skok tłoka: 87,00 mm × 80,00 mm
    Stopień sprężania: 10,0:1
    Moc maksymalna: 499 KM (366,9 kW) przy 7000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 580 N•m przy 5200 obr/min
    Osiągi[edytuj | edytuj kod]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 4,09 s
    Prędkość maksymalna: 326 km/h
    3 czerwca 2014, 10:01 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Diablo –
    31 maja 2014, 21:33 przez davion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Diablo GT – V12 o pojemności 6.0 litrów oraz mocy 575 koni mechanicznych. Powstały tylko 83 sztuki, oficjalnie wszystkie zostały sprzedane w Europie.
    V12 o pojemności 6.0 litrów oraz mocy 575 koni mechanicznych. Powstały tylko 83 sztuki, oficjalnie wszystkie zostały sprzedane w Europie.
    Diabeł – Lamborghini Diablo
    Lamborghini Diablo
    13 maja 2014, 16:06 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Diablo VT –
    10 maja 2014, 10:03 przez SKON1992 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini Diablo –
    7 maja 2014, 11:42 przez davion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lamborghini Diablo Roadster Prototype – Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
    Na Salonie samochodowym w Genewie w 1992 roku firma Lamborghini zaprezentowała prototyp odkrytego Diablo. Na prawdę odkrytego, nie miał ani dachu a z przedniej szyby została tylko owiewka. Z tyłu "wyrosły" dość masywne pałąki i zostały zmienione wloty powietrza, które potem znalazły się w Diablo VT ( czyli z napędem na cztery koła).Zmiany zaszły także wewnątrz samochodu. Przede wszystkim przebudowano panel zegarów a całość wykończono piękną skórką. Lusterko wsteczne powędrowało na szczyt przedniej owiewki.Za siedzeniami znajdowała się V12 z Diablo (5,7l, 492KM), ale Lamborghini nie zdradziło czy ten prototyp miał napęd na tylne czy na wszystkie koła ( Diablo VT weszło do produkcji rok później). W wprzeciwięństie od Aventadora J (pomysł podobny), ten Diablo znajduje się w Muzeum Lamborghini, ale firma tunerska Koenig oferowała Diablo podobnego do prototypu. Pojazd należy prowadzić w kasku.
    3 maja 2014, 15:32 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    zdjęcia własne, tekst częściowo

    Lamborghini Diablo –
    1 maja 2014, 19:53 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj