Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    31 grudnia 2015, 11:40 przez pawlo95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prawdopodobnie najszybsze na świecie auto z przednim napędem.
    Civic posiada silnik B18C1 ( z 1.8 l na 2.0 l ) o mocy ok. 1500 KM, najlepszy czas na 1/4 mili 7.91 s, największa prędkość na mecie 201 MPH czyli 323 km/h w niecałe 8 s ....
    29 grudnia 2015, 17:46 przez BOOSTED (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Tak jak obiecałem tak robię. Jest to najlepszy filmik jaki udało mi się ogarnąć. Prób było bardzo dużo.
    Miało być przyśpieszenie 0 - 200 km/h ale wyszło 240 km/h.
    Pojeździłem, poćwiczyłem start, zmianę biegów w odpowiednim momencie i udało mi się wykręcić takie czasy:

    0 - 50 km/h - 1.728 sec.
    0 - 100 km/h - 4.864 sec.
    0 - 140 km/h - 9.665 sec.
    0 - 180 km/h - 16.769 sec.
    0 - 200 km/h - 22.401 sec.
    0 - 220 km/h - 29.441 sec.
    0 - 240 km/h - 43.521 sec.

    do 200 myślę że czas jest dobry. Później to już takie toczenie się ale i tak jestem zadowolony z siebie i z mojej S3.
    28 grudnia 2015, 16:33 przez arielwojcik1991 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne

    Historia przyszłości – Jakiś czas temu wstawiłem filmik "promujący". Teraz czas zejść ze stopnia zachwytu i napisać co jest realnie.
Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem. 
Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi. 
Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy.  Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
    Jakiś czas temu wstawiłem filmik "promujący". Teraz czas zejść ze stopnia zachwytu i napisać co jest realnie.
    Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem.
    Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
    nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
    Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi.
    Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy. Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
    27 grudnia 2015, 2:45 przez piotreX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne!

    Święta w 2012r – Tak wyglądał świąteczny spot pod moim domem w 2012r. Czerwony poszedł już do ludzi, żółty otrzymał nowe życie, a Polonez jest i cały czas coś w nim modyfikuję.
    Tak wyglądał świąteczny spot pod moim domem w 2012r. Czerwony poszedł już do ludzi, żółty otrzymał nowe życie, a Polonez jest i cały czas coś w nim modyfikuję.
    Samochody elektryczne stają się coraz lepsze, wobec czego zyskują coraz większą popularność, a producenci aut z tradycyjnymi silnikami mogą niedługo zostać postawieni pod ścianą jeśli ich auta nie będą spełniały coraz bardziej wyśrubowanych norm. Pomóc im może jednak urządzenie nazwane Dynamic Skip Fire.

    DSF działa na zasadzie wyłączania poszczególnych cylindrów z pracy, jeśli ich moc nie jest akurat potrzebna co znacznie ogranicza emisje i spalanie. Sam pomysł nie jest zasadniczo nowy, ale nowe jest wykonanie. W obecnych na rynku rozwiązaniach tego typu możliwe jest bowiem wyłączenie tylko połowy cylindrów (V8 do 4, a V6 do 3) tak aby blok silnika zachował balans. DSF jednak wyłącza cylindry dynamicznie - może zatem być tak, że pracował będzie tylko jeden z nich, ale będzie on cały czas zmieniany, dzięki czemu silnik nadal będzie zbalansowany.

    Przy użyciu tej technologii duży amerykański SUV GMC Denali był w stanie zaoszczędzić 18% paliwa, a kierowca nie odczuwał przy tym żadnego spadku mocy. Otwarte jednak pozostaje pytanie jak na dłuższą metę wpływać to będzie na żywotność silnika.

    Sama technologia jest jednak bardzo ciekawa i jeśli pomyślimy o jej potencjalnym użyciu w silnikach hybrydowych to przejście na samochody elektryczne będzie mogło się odbyć bezboleśnie.
    Zachód słońca – Czyli jak fajnie spędzić czas na obwodnicy.
    Czyli jak fajnie spędzić czas na obwodnicy.
    25 grudnia 2015, 17:54 przez erwick3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Audi RS2 – Coś na teraźniejszy czas tylko bez śniegu.
    Coś na teraźniejszy czas tylko bez śniegu.
    Kompresor – Było big turbo, czas na big supercharger!
    Było big turbo, czas na big supercharger!