Szukaj
Znalazłem 1000 takich materiałów
Civic posiada silnik B18C1 ( z 1.8 l na 2.0 l ) o mocy ok. 1500 KM, najlepszy czas na 1/4 mili 7.91 s, największa prędkość na mecie 201 MPH czyli 323 km/h w niecałe 8 s ....
Miało być przyśpieszenie 0 - 200 km/h ale wyszło 240 km/h.
Pojeździłem, poćwiczyłem start, zmianę biegów w odpowiednim momencie i udało mi się wykręcić takie czasy:
0 - 50 km/h - 1.728 sec.
0 - 100 km/h - 4.864 sec.
0 - 140 km/h - 9.665 sec.
0 - 180 km/h - 16.769 sec.
0 - 200 km/h - 22.401 sec.
0 - 220 km/h - 29.441 sec.
0 - 240 km/h - 43.521 sec.
do 200 myślę że czas jest dobry. Później to już takie toczenie się ale i tak jestem zadowolony z siebie i z mojej S3.
Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem.
Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi.
Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy. Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
DSF działa na zasadzie wyłączania poszczególnych cylindrów z pracy, jeśli ich moc nie jest akurat potrzebna co znacznie ogranicza emisje i spalanie. Sam pomysł nie jest zasadniczo nowy, ale nowe jest wykonanie. W obecnych na rynku rozwiązaniach tego typu możliwe jest bowiem wyłączenie tylko połowy cylindrów (V8 do 4, a V6 do 3) tak aby blok silnika zachował balans. DSF jednak wyłącza cylindry dynamicznie - może zatem być tak, że pracował będzie tylko jeden z nich, ale będzie on cały czas zmieniany, dzięki czemu silnik nadal będzie zbalansowany.
Przy użyciu tej technologii duży amerykański SUV GMC Denali był w stanie zaoszczędzić 18% paliwa, a kierowca nie odczuwał przy tym żadnego spadku mocy. Otwarte jednak pozostaje pytanie jak na dłuższą metę wpływać to będzie na żywotność silnika.
Sama technologia jest jednak bardzo ciekawa i jeśli pomyślimy o jej potencjalnym użyciu w silnikach hybrydowych to przejście na samochody elektryczne będzie mogło się odbyć bezboleśnie.