Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 123 takie materiały
    Toyota Crown Coupe – Japoński klasyk z 1969 roku.
    Japoński klasyk z 1969 roku.
    Toyota Crown S210 – Najnowsza (czternasta) generacja luksusowego sedana Toyoty, produkowanego od 1955 roku. Silniki V6, napęd na tył lub na cztery koła.
    Najnowsza (czternasta) generacja luksusowego sedana Toyoty, produkowanego od 1955 roku. Silniki V6, napęd na tył lub na cztery koła.
    Toyota Crown – Moto Event East Lublin
    Moto Event East Lublin
    12 maja 2014, 21:27 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Honda Accord, Seat Ibiza, Ford Crown – TuningKingz Bytom
    TuningKingz Bytom
    6 maja 2014, 14:09 przez SHOCK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Crown S200 – Elegancki, tylnonapędowy sedan Toyoty, na felgach Work Zistance W10M. Najmocniejsza wersja tego samochodu posiada V6 3.5L, przyspieszenie 0-100km/h wynosi 5.4 s.
    Elegancki, tylnonapędowy sedan Toyoty, na felgach Work Zistance W10M. Najmocniejsza wersja tego samochodu posiada V6 3.5L, przyspieszenie 0-100km/h wynosi 5.4 s.
    Toyota Crown Majesta –
    22 kwietnia 2014, 21:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Corolla Levin E20 – Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach. 
W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Zdaniem niektórych, Toyota tworzy(ła) nudne samochody. Nic bardziej mylnego, to jest tylko farmazon, który niestety lansowany jest przez zatwardziałych osobników. Oprócz opinii z onetów itp., jest też inny świat. Pośród całej pasji do sportowych Toyot (Supra, Celica, MR2, AE86 itp.), tylnonapędowych driftowozów (Chaser, Mark II, AE86 itp.) czy luksusowych sedanów z silnikami V8 (Celsior, Crown), są również te na pozór zwykłe modele, takie jak np. klasyczna Corolla, które potrafią przyciągać i ciekawić. Nie zagłębiając się w szczegóły, Corolla E20 (druga generacja) produkowana była od 1970 do 1978 roku, posiada napęd na tył, dostępna jest jako kombi, sedan oraz coupe. Spośród nich, jest jedna wersja, która nosi miano kultowej - obok AE86 to jedna z najbardziej znanych, klasycznych Corolli. Mowa tutaj o TE27, czyli coupe z silnikiem 2T-G DOHC 1.6L 115 KM, przy masie samochodu 855 kg. Ten samochód ma wiele twarzy, jak na sportową wersję przystało, w latach 70 używany był na całym świecie w rajdach oraz typowych wyścigach, natomiast dzisiaj jest bazą dla wielu ciekawych projektów. Pięknie odrestaurowane modele, cieszą oko na zlotach klasyków od Japonii, po Malezję, Amerykę a kończąc na Niemczech. Agresywnie zmodyfikowane wersje, z poszerzonymi nadkolami i wysokoobrotowymi silnikami, nadal atakują tory wyścigowe, przypominają lata 70 i pojedynki na Fuji Speedway czy Tsukuba. Niektórzy idą krok dalej i pakują pod maskę silniki V8 z Lexusa, natomiast w Australii czasami wrzucają silnik Wankla i startują takim samochodem w dragach.
    W Japonii i Ameryce nadal można dostać części do modyfikacji silnika 2T-G oraz reszty najważniejszych elementów. Nawet po niemal 45 latach, to usportowione, lekkie i nieskomplikowane w budowie coupe, nadal daje ludziom wiele frajdy.
    Toyota Crown Athlete S200 – Trzynasta generacja luksusowego sedana Toyoty. Niestety od lat 80 samochód ten sprzedawany jest wyłącznie z kierownicą po prawej stronie. S200 posiada napęd na tył lub na cztery koła, a pod maską siedzi V6 o mocy od 215 do 315 KM.
    Trzynasta generacja luksusowego sedana Toyoty. Niestety od lat 80 samochód ten sprzedawany jest wyłącznie z kierownicą po prawej stronie. S200 posiada napęd na tył lub na cztery koła, a pod maską siedzi V6 o mocy od 215 do 315 KM.
    Ford – Crown Victoria. 4.4 V8 ma moc?
    Crown Victoria. 4.4 V8 ma moc?
    Crown Victoria –
    8 marca 2014, 20:41 przez Pluffy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj