Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 115 takich materiałów
    Zonda Tricolore – Dat Carbon Fiberrr.
    Dat Carbon Fiberrr.
    24 listopada 2014, 16:04 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 listopada 2014, 12:33 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Folia Carbon –
    14 października 2014, 0:23 przez ~Lepiszcze | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Prelude – Preludka obklejona folią carbon 4D.
    Preludka obklejona folią carbon 4D.
    14 października 2014, 0:22 przez ~hondziarzwwa | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Co wleciało do Omci w ostatnim tygodniu – 1.Airbox SIMOTA CARBON INTAKE SYSTEM
2.Tarcze Zimmermann
3.Radio GMS 6321 SMART
4.Kamerka cofania
5.Zmiana uszczelek nieszczęsnych plastikowych pokryw zaworów.
    1.Airbox SIMOTA CARBON INTAKE SYSTEM
    2.Tarcze Zimmermann
    3.Radio GMS 6321 SMART
    4.Kamerka cofania
    5.Zmiana uszczelek nieszczęsnych plastikowych pokryw zaworów.
    28 września 2014, 21:32 przez buzka92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Moja Foka mk2 cz.1 – Ford Focus mk2 1.6 tdci 165KM (chip).
-zmieniony przedni zderzak od Focusa cabrio/coupe
-zmieniony tylni zderzak od Focusa mk2 polift
-felgi czarny mat Tomason 18cali 
-dach folia carbon 
to na razie w tym roku zmienione w planach jeszcze skórzane fotele oraz car audio.
    Ford Focus mk2 1.6 tdci 165KM (chip).
    -zmieniony przedni zderzak od Focusa cabrio/coupe
    -zmieniony tylni zderzak od Focusa mk2 polift
    -felgi czarny mat Tomason 18cali
    -dach folia carbon
    to na razie w tym roku zmienione w planach jeszcze skórzane fotele oraz car audio.
    28 czerwca 2014, 9:14 przez sztanke90 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    prywatne

    Carbon Hakosuka –
    26 czerwca 2014, 13:01 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Amuse Carbon R –
    15 czerwca 2014, 12:36 przez BMW_E38 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Baterie Ryden umożliwią naładowanie samochodu w 15 minut! – Japoński startup Power Japan Plus wspólnie z Uniwersytetem Kiusiu ogłosił w zeszłym tygodniu nową technologię baterii, w których obie elektrody wykonane są z węgla (dual carbon battery), a materiałem czynnym jest także elektrolit. 

Wytwarzanie nowych baterii nie wymaga zmiany procesu produkcyjnego. Co więcej nowy akumulator pozwala na uproszczenie tego procesu, bo używa tylko jednego materiału – węgla.

Ogromnym atutem ma być także żytowność. Baterie litowo-jonowe można ładować średnio 500 razy. W przypadku nowego rodzaju akumulatorów liczba ta wzrasta do 3000 cykli.

Twórcy nowych ogniw twierdzą, że ich produkt jest najbezpieczniejszą baterią kiedykolwiek opracowaną. Dzięki temu ryzyko zapłonu lub eksplozji jest praktycznie zerowe. Ponadto akumulatory Ryden nagrzewają się minimalnie w porównaniu do ogniw litowo-jonowych.

Producent wspomina także o zastosowaniu ich w samochodach elektrycznych. Jeżeli weźmiemy pod uwagę parametry nowego rodzaju baterii łatwo policzyć, że całkowite naładowanie samochodu zajmie zaledwie… kilkanaście minut!

Najbliższy pokaz nowych baterii odbędzie się w dniach 20-21 maja w Indianapolis w USA podczas konferencji „Electric Drive Transportation Association Conference”. Wtedy prawdopodobnie poznamy więcej szczegółów na temat nowej technologii.
    Japoński startup Power Japan Plus wspólnie z Uniwersytetem Kiusiu ogłosił w zeszłym tygodniu nową technologię baterii, w których obie elektrody wykonane są z węgla (dual carbon battery), a materiałem czynnym jest także elektrolit.

    Wytwarzanie nowych baterii nie wymaga zmiany procesu produkcyjnego. Co więcej nowy akumulator pozwala na uproszczenie tego procesu, bo używa tylko jednego materiału – węgla.

    Ogromnym atutem ma być także żytowność. Baterie litowo-jonowe można ładować średnio 500 razy. W przypadku nowego rodzaju akumulatorów liczba ta wzrasta do 3000 cykli.

    Twórcy nowych ogniw twierdzą, że ich produkt jest najbezpieczniejszą baterią kiedykolwiek opracowaną. Dzięki temu ryzyko zapłonu lub eksplozji jest praktycznie zerowe. Ponadto akumulatory Ryden nagrzewają się minimalnie w porównaniu do ogniw litowo-jonowych.

    Producent wspomina także o zastosowaniu ich w samochodach elektrycznych. Jeżeli weźmiemy pod uwagę parametry nowego rodzaju baterii łatwo policzyć, że całkowite naładowanie samochodu zajmie zaledwie… kilkanaście minut!

    Najbliższy pokaz nowych baterii odbędzie się w dniach 20-21 maja w Indianapolis w USA podczas konferencji „Electric Drive Transportation Association Conference”. Wtedy prawdopodobnie poznamy więcej szczegółów na temat nowej technologii.