Szukaj
Znalazłem 224 takie materiały
a więc tak, C20LET dokonał żywota (przy mocy mniej więcej 600 koni) postanowiliśmy zmienić jednostkę na nieco większą oraz z większą ilością gadżetów (typu regulowane wałki rozrządu) poniżej kilka zdjęć z montażu silnika 3,2 V6 z Porsche Cayenne
zaraz po zakupie, rok 2005, 70tys km przeebiegu, kontrola całości (ma tyle napewno niewięcej)
Więcej na stronie : http://www.mickey-garage.pl/projekty/48/opel-calibra-r32-turbo---630km-711nm
następnie polutowana elektronika, ścięta ściana grodziowa na kolektor dolotowy bo wadził o grodź, pomalowana pokrywa silnika V6 oraz filtr stożkowy, ładnie gra z komorą silnika dla niewierzących, pokazałbym wam zdj. jak mam ręce posiniaczone i pocięte gdyż sam się z tym wszystkim bujałem i nikt mi w tym niczym nie pomagał! Robię wszystko sam, elektronikę zrobi ktoś inny, oczywiście w następnym weekendzie będzie wstawiana podkładka pod tylną łapę bo mechanizm biegów wadzi o rozrusznik, przerabiana prawa łapa od rozrządu, w sumie to wszystko i toczenie piast i gites
link do filmiku, pierwsze odpalenie 2.5 V6 : http://www.youtube.com/watch?v=x_EE5NRr2-E czekajcie na kolejne zdjęcia. Pozdrawiam