Szukaj
Znalazłem 1000 takich materiałów
FSO Ogar LS – prototyp polskiego samochodu osobowego, opracowany w 1977 roku przez FSO z wykorzystaniem podzespołów Polskiego Fiata 125p.
Jedyny prototypowy egzemplarz Ogara zbudowany został w 1977 roku. Konstrukcja pojazdu oparta została na płycie podłogowej samochodu Polski Fiat 125p, z którego przejęto również elementy układu napędowego, jezdnego oraz hamulcowego. Nadwozie wykonane było z laminatu, stworzonego z połączenia żywicy epoksydowej z włóknem szklanym. Prototyp przejechał ponad 70000 km i mimo pozytywnych o nim opinii nie został wdrożony do produkcji. Powodem był duży stopień zaawansowania prac nad funkcjonalniejszym Polonezem. Poza tym brakowało uzasadnienia do rozpoczęcia w Polsce produkcji samochodu sportowego.
Obecnie jedyny egzemplarz Ogara znajduje się w Muzeum Motoryzacji w Warszawie.
Bok którym uderzył w bariery można zobaczyć w materiale użytkownika GreenZonePhoto: http://motokiller.pl/195159/Ford-GT-40-w-Sopocie
Dnia 12.06.2014 dostałem powiadomienie od ubezpieczalni, w której sprawca ma ubezpieczone auto, że nie wypłacą mi odszkodowania, bo "nie ma winnego".
Jeśli ktoś wie gdzie to auto "stoi" albo chociaż gdzie często je widujecie, to dajcie mi znać. Bardzo proszę o pomoc, bo gnoja trzeba znaleźć i ukarać, bo nie może zostać bezkarny!
Wszelkie info proszę wysyłajcie do mnie na maila:
smomat@tlen.pl
Z góry dziękuję Wam za pomoc!
PS.
Winny mógł przerejestrować auto na WN 33450, bo w tym piśmie taki numer był wyszczególniony, a jak widać na zdjęciu jest inny.