Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 84 takie materiały
    Dobre bo z Polski – Lexus SC400 Supercharged
Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
Układ hamulcowy: 
 Przód Brembo od Evo X 
 Tył Brembo od Evo X
Moc: 245KM 
Moment obrotowy: 353Nm
Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    Lexus SC400 Supercharged
    Silnik: 1UZ-FE 4.0L V8.
    Kompresor: Eaton M112 (coming soon)
    Układ hamulcowy:
    Przód Brembo od Evo X
    Tył Brembo od Evo X
    Moc: 245KM
    Moment obrotowy: 353Nm
    Felgi: Rays TE37 9,5x19" przód 10,5x19" tył.
    Link do zdjęcia jak samochód prezentuje się na tych felgach w źródle.
    Range Rover Sport KAHN Stage2 – Poza indywidualnym numer 001PL, polski Range Rover Sport KAHN Stage2 zyskał wiele innych elementów. Przede wszystkim auto zostało zbudowane na bazie Range Rover Sport Supercharged poddanego fabrycznemu tuningowi pakietem STORMER. To najmocniejsza wersja auta sprzed faceliftingu, napędzana doładowanym mechanicznie silnikiem V8 znanym z Jaguara XKR. Za zatrzymywanie kolosa odpowiadają wielotłoczkowe hamulce BREMBO
    Poza indywidualnym numer 001PL, polski Range Rover Sport KAHN Stage2 zyskał wiele innych elementów. Przede wszystkim auto zostało zbudowane na bazie Range Rover Sport Supercharged poddanego fabrycznemu tuningowi pakietem STORMER. To najmocniejsza wersja auta sprzed faceliftingu, napędzana doładowanym mechanicznie silnikiem V8 znanym z Jaguara XKR. Za zatrzymywanie kolosa odpowiadają wielotłoczkowe hamulce BREMBO
    3 kwietnia 2014, 14:37 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brembo –
    12 marca 2014, 15:25 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brembo –
    8 marca 2014, 19:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Astra OPC EXTREME – Czyżby najszybszy Opel w historii? 

Trochę suchych faktów: 
Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach  5 s  (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    Czyżby najszybszy Opel w historii?

    Trochę suchych faktów:
    Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

    Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
    Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach 5 s (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


    Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


    Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    26 lutego 2014, 16:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Alfa Gt part.2 – Lampy na żywo nie są aż tak ciemne 
Wydech kwasówka + dedykowany 
Big breake brembo 
nowa mapa usunięty dpf
filtr k&n
wszystko leży na gwincie i 18 alu
skromnie ale do przodu
    Lampy na żywo nie są aż tak ciemne
    Wydech kwasówka + dedykowany
    Big breake brembo
    nowa mapa usunięty dpf
    filtr k&n
    wszystko leży na gwincie i 18 alu
    skromnie ale do przodu
    10 lutego 2014, 22:46 przez ~Piterxd2 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Z własnej kolekcji

    Equus Bass 770 – Amerykańska firma Equus przygotowała samochód, który z wyglądu przypomina Forda Mustanga Fastbacka z końca lat 60. Auto ma całkiem współczesną mechanikę.
Do napędu modelu Equus Bass770 służy silnik z Corvette ZR1. Jednostka V8 6,2 rozwija moc 640 KM, a jej maksymalny moment obrotowy to 819 Nm. Motor współpracuje z dwusprzęgłową, sześciobiegową skrzynią.
Bass77 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,4 s, a jego prędkość maksymalna to 320 km/h. Samochód jest wyposażony w ceramiczne hamulce Brembo i regulowane zawieszenie. Jego ceny zaczynają się od 250 000 dolarów.
    Amerykańska firma Equus przygotowała samochód, który z wyglądu przypomina Forda Mustanga Fastbacka z końca lat 60. Auto ma całkiem współczesną mechanikę.
    Do napędu modelu Equus Bass770 służy silnik z Corvette ZR1. Jednostka V8 6,2 rozwija moc 640 KM, a jej maksymalny moment obrotowy to 819 Nm. Motor współpracuje z dwusprzęgłową, sześciobiegową skrzynią.
    Bass77 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,4 s, a jego prędkość maksymalna to 320 km/h. Samochód jest wyposażony w ceramiczne hamulce Brembo i regulowane zawieszenie. Jego ceny zaczynają się od 250 000 dolarów.
    8 lutego 2014, 21:36 przez Siechu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Bo brembo nie wystarczy –
    7 lutego 2014, 13:33 przez FAZZY (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Chevrolet-corvette-z06 – Lecimy dalej. Na motoryzacyjnych ciekawostkach nie pozostanę :D a mianowicie, w miarę możliwości będę starał wam się podrzucać nowości motoryzacyjne, a oto pierwsza z nich najnowsza Corvetta. Komentujcie oceniajcie, a na pewno podrzucę wam jeszcze coś ;) Miłego czytania (naprawdę ciekawe) Pozdrawiam: AwesomeMuscule. 

Chevrolet na targach w Detroit zaprezentował Corvette Z06, która będzie najszybszą wersją spośród wszystkich aut tego producenta. Z06 osiąga nawet lepsze czasy niż model ZR1 z 2013 roku.

Model ten będzie pierwszym wyposażonym w doładowany silnik. Chevrolet użył kompresora Eaton. Dzięki niemu 6,2-litrowy silnik V8 będzie generować 634 KM i 861 Nm momentu obrotowego. Jednostka dostanie także wiele nowoczesnych rozwiązań, na przykład bezpośredni wtrysk lub zmienne fazy rozrządu. Do wyboru będą dwie opcje skrzyni biegów – siedmiobiegowa manualna oraz ośmiostopniowa automatyczna połączona z łopatkami przy kierownicy.

Interesująco zapowiada się zdejmowany panel dachowy, który został wykonany z włókna węglowego. Materiał ten wykorzystano nie bez powodu. Producentowi zależało bowiem na zmniejszeniu wagi auta i obniżeniu środka ciężkości. Dlatego też Corvette Z06 zbudowano w oparciu o ramę z lekkiego aluminium, którą zresztą użyto już w modelu Stingray. Co ciekawe, zostanie ona także wykorzystana w wyścigowej Corvette Racing C7.R.

Dzięki systemowi Magnetic Selecrive Ride Control trzeciej generacji, kierowca będzie mógł dostosować auto do komfortowej jazdy lub ustawić je do osiągania większych prędkości. Dla tych, którzy naprawdę lubią poczuć wiatr we włosach producent przygotował pakiety: aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego oraz Z07, do którego należą węglowo-ceramiczne hamulce Brembo i wyczynowe opony Michelin Pilot Super Sport Cup.

Corvette Z06 trafi do sprzedaży na początku 2015 roku, na razie nie wiadomo nic na temat jej ceny.
    Lecimy dalej. Na motoryzacyjnych ciekawostkach nie pozostanę :D a mianowicie, w miarę możliwości będę starał wam się podrzucać nowości motoryzacyjne, a oto pierwsza z nich najnowsza Corvetta. Komentujcie oceniajcie, a na pewno podrzucę wam jeszcze coś ;) Miłego czytania (naprawdę ciekawe) Pozdrawiam: AwesomeMuscule.

    Chevrolet na targach w Detroit zaprezentował Corvette Z06, która będzie najszybszą wersją spośród wszystkich aut tego producenta. Z06 osiąga nawet lepsze czasy niż model ZR1 z 2013 roku.

    Model ten będzie pierwszym wyposażonym w doładowany silnik. Chevrolet użył kompresora Eaton. Dzięki niemu 6,2-litrowy silnik V8 będzie generować 634 KM i 861 Nm momentu obrotowego. Jednostka dostanie także wiele nowoczesnych rozwiązań, na przykład bezpośredni wtrysk lub zmienne fazy rozrządu. Do wyboru będą dwie opcje skrzyni biegów – siedmiobiegowa manualna oraz ośmiostopniowa automatyczna połączona z łopatkami przy kierownicy.

    Interesująco zapowiada się zdejmowany panel dachowy, który został wykonany z włókna węglowego. Materiał ten wykorzystano nie bez powodu. Producentowi zależało bowiem na zmniejszeniu wagi auta i obniżeniu środka ciężkości. Dlatego też Corvette Z06 zbudowano w oparciu o ramę z lekkiego aluminium, którą zresztą użyto już w modelu Stingray. Co ciekawe, zostanie ona także wykorzystana w wyścigowej Corvette Racing C7.R.

    Dzięki systemowi Magnetic Selecrive Ride Control trzeciej generacji, kierowca będzie mógł dostosować auto do komfortowej jazdy lub ustawić je do osiągania większych prędkości. Dla tych, którzy naprawdę lubią poczuć wiatr we włosach producent przygotował pakiety: aerodynamiczny wykonany z włókna węglowego oraz Z07, do którego należą węglowo-ceramiczne hamulce Brembo i wyczynowe opony Michelin Pilot Super Sport Cup.

    Corvette Z06 trafi do sprzedaży na początku 2015 roku, na razie nie wiadomo nic na temat jej ceny.
    Replika AC COBRY 427 – - silnik 3.0 od BMW
- kompresor firmy G-power
- itercooler
- podwójne wydechy ze stali kwasoodpornej
- system elektroniki z BMW
- wzmocnione pół osie
- specjalny wyważany wał
- specjalny tylni dyferencjał
- Amortyzatory Bilstein z regulacją
- felgi Halibrand  17’’ przód opony 235/40/17 tył 255/40/17
- Czterotłoczkowe zaciski Brembo

Ponad 300KM mocy :)
    - silnik 3.0 od BMW
    - kompresor firmy G-power
    - itercooler
    - podwójne wydechy ze stali kwasoodpornej
    - system elektroniki z BMW
    - wzmocnione pół osie
    - specjalny wyważany wał
    - specjalny tylni dyferencjał
    - Amortyzatory Bilstein z regulacją
    - felgi Halibrand 17’’ przód opony 235/40/17 tył 255/40/17
    - Czterotłoczkowe zaciski Brembo

    Ponad 300KM mocy :)
    25 stycznia 2014, 20:12 przez lebsky18 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)