Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 146 takich materiałów
    Bolid – Tapeta na garaż.
    Tapeta na garaż.
    21 października 2014, 13:01 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Odpowiedź, na filmik porównujący głos silników Formuły 1 z ubiegłego i obecnego roku (sezonu F1). Jak widać, jak się chce, to się da. Ale cóż "ekologia", "hałas", "taka sytuacja" itd. ...
    21 października 2014, 23:26 przez I_am_the_Stig (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Najpoważniejszy wypadek w F1 od czasów Senny – Podczas GP Japonii na torze Suzuka, podczas deszczowego wyścigu Jules Bianchi uderzył w dźwig ściągający rozbity bolid Sutila.
    Podczas GP Japonii na torze Suzuka, podczas deszczowego wyścigu Jules Bianchi uderzył w dźwig ściągający rozbity bolid Sutila.
    7 października 2014, 13:37 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Agera R! – Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

    Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

    Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

    Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

    Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Jedziesz sobie spokojnie sobie po A1 – A tu nagle taki bolid!
    A tu nagle taki bolid!
    4 sierpnia 2014, 12:04 przez ~Mufaasa | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Wlasne

    Mercedes-Benz W125 (1937) – Napędzał go silnik rzędowy, 8 cylindrowy o pojemności 5.7 litra generował 592 KM przy 5800 obr/min, bolid ważył 750 kg i rozpędzał się do 320 km/h.
    Napędzał go silnik rzędowy, 8 cylindrowy o pojemności 5.7 litra generował 592 KM przy 5800 obr/min, bolid ważył 750 kg i rozpędzał się do 320 km/h.
    9 lipca 2014, 18:36 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    mercedes-benz.com

    O szczęściu można mówić tylko w momencie wypchnięcia z toru, bolid wytrzymał tą próbę i był zdolny do kontynuowania wyścigu. Ten kierowca to przede wszystkim stalowy układ nerwowy, umiejętność i doświadczenie, no i dużo adrenaliny. Myślę że bez tak dużej motywacji byłby np. 4, wielu by się poddało, albo w trakcie daliby się ponieść emocjom. To jest prawdziwy kierowca, a nie ostatnio omawiany debil. Proponuję obejrzeć całość bez przewijania.
    14 czerwca 2014, 11:50 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Studenci z Politechniki Rzeszowskiej, tworzą bolid do ścigania się na torach F1.

    Możemy im pomóc dociągnąć do końca projekt.
    Więcej szczegółów: http://polakpotrafi.pl/projekt/bolid
    Bolid McDonald's –
    24 marca 2014, 22:07 przez JaniS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Audi R-18 e-tron – Bolid ten ma światła które świecą na 800 metrów
    Bolid ten ma światła które świecą na 800 metrów
    24 marca 2014, 19:52 przez Pluton (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)