Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 146 takich materiałów
    F1 Concept Ferrari – Całkiem nieźle wygląda ten bolid.
    Całkiem nieźle wygląda ten bolid.
    18 lutego 2015, 18:10 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy bolid na sezon 2015.
    Ferrari 312 B2 – Bolid F1 z 1971 roku. 312 B2 jest ewolucją 312B, ulepszono aerodynamikę, tylne skrzydło zostało umieszczone za tylną oś, zmieniono zawieszenie i 3 litrowy boxer generował 470 KM. Za kierownicą siadał Jacky Ickx, Clay Regazzoni i Mario Andretti.
    Bolid F1 z 1971 roku. 312 B2 jest ewolucją 312B, ulepszono aerodynamikę, tylne skrzydło zostało umieszczone za tylną oś, zmieniono zawieszenie i 3 litrowy boxer generował 470 KM. Za kierownicą siadał Jacky Ickx, Clay Regazzoni i Mario Andretti.
    Mój pierwszy samochód – Ten niebieski bolid jest mój to zwykłe 0.9 na łańcuchu. Mechanicznie w porządku, blacharsko też jest dobrze,  rdzy praktycznie nie ma. Części tanie, pali też nie za dużo.
    Ten niebieski bolid jest mój to zwykłe 0.9 na łańcuchu. Mechanicznie w porządku, blacharsko też jest dobrze, rdzy praktycznie nie ma. Części tanie, pali też nie za dużo.
    Mój bolid – W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać. 

A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    W samochodzie została zastosowana najnowsza technologia polegająca na odchudzeniu nadwozia poprzez zastąpienie metalu szpachlą. Przyspieszenie 0-100 km/h nie zostało zmierzone, bo nie wybudowano jeszcze tak długiej drogi. Próbowałem osiągnąć to poprzez rozpędzenie samochodu na pasie startowym z F&F 6 ale pomimo dodatkowej mocy wynikającej z czerwonego lakieru nie udało mi się tego dokonać.

    A tak na poważnie. Oto moje Tico. Takie jakich miliony na drogach. Poza drobnostkami takimi jak zmodyfikowany dolot całkowicie seryjne. Najpierw postanowiłem zająć się pierdółkami bez których nie przeszedłby przeglądu. Dalszych modyfikacji nie przewiduje się.
    Gratulacje! – Zasłużone zwycięstwo cały sezon zdominowany  przez Mercedesa. 
Wielka szkoda jego kolegi z zespołu niestety bolid odmówił posłuszeństwa. 
Swoją drogą ciekawe co było przyczyną?
    Zasłużone zwycięstwo cały sezon zdominowany przez Mercedesa.
    Wielka szkoda jego kolegi z zespołu niestety bolid odmówił posłuszeństwa.
    Swoją drogą ciekawe co było przyczyną?
    23 listopada 2014, 17:04 przez HONDA (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Ferrari F60 – Bolid Formuly 1 z 2009 roku. Numer 60 oznacza lata obecności Ferrari w F1, czyli od samego początku.
    Bolid Formuly 1 z 2009 roku. Numer 60 oznacza lata obecności Ferrari w F1, czyli od samego początku.
    22 listopada 2014, 16:50 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Czy żeby mieć auto, które osiąga setkę poniżej 4 sekund trzeba kupić Lamborghini, Ferrari albo Porsche? Okazuje się, że nie... Studenci z Politechniki Białostockiej po zajęciach zaprojektowali oraz zbudowali bolid, który osiąga setkę w 3,7s. Oto dokładniejsze dane techniczne:
    -zmodyfikowany silnik KTM,
    -karbonowe poszycie i pakiet aerodynamiczny,
    -pneumatyczna zmiana biegów,
    -aluminiowe zawieszenie po skomplikowanej obróbce cieplnej,
    -układ dolotowy i bak wykonany z wykorzystaniem druku 3D.
    Auto przy masie 206,5 kg daje niesamowitą frajdę :)
    Zespół Cerber Motorsport startował już na zawodach w UK, Czechach, we Włoszech i na Węgrzech. Chłopaki aktualnie pracują nad kolejnym bolidem.