Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 167 takich materiałów
    Nie żyje Ken Block – Nie żyje Ken Block. Znany amerykański kierowca rajdowy Ken Block zginął w poniedziałek w wypadku na skuterze śnieżnym. 55-latek został przygnieciony pojazdem podczas zjazdu po stromym zboczu.

O śmierci Blocka poinformowało biuro szeryfa hrabstwa Wasatch w stanie Utah. Do wypadku z udziałem 55-latka doszło w poniedziałek 2 stycznia. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, około godziny 14:00 służby ratownicze otrzymały zgłoszenie o incydencie z udziałem skutera śnieżnego w rejonie Mill Hollow. Po dotarciu na miejsce okazało się, że kierowcą pojazdu był Ken Block.

"Amerykanin jechał skuterem śnieżnym po stromym zboczu. Pojazd nagle został podbity i po wylądowaniu spadł na kierowcę. Lekarz przybyły na miejsce wypadku stwierdził zgon Blocka. Przyczyną śmierci były obrażenia odniesione w wyniku przygniecenia przez pojazd"

Ken Block znany nam jest z kultowej serii Gymkhana oraz z brawurowego występu w Top Gear. Od roku 2005 zaczął przygodę z motorsportem.  Najpierw ścigał się w amerykańskich mistrzostwach. Już w pierwszym sezonie zdobył tytuł debiutanta roku Rally America Championship. Później przeniósł się do mistrzostw świata i wystąpił w 25 rundach WRC. Nie ograniczał się tylko do rajdów. Zdobył również kilka medali rallycrossowych na X Games. W międzyczasie założył nawet własny zespół - Hoonigan Racing Division. Na profilu Hoonigan możemy przeczytać:

"Z wielkim żalem jesteśmy zmuszeni przekazać informację o śmierci Kena Blocka. Amerykanin zginął podczas przejażdżki skuterem śnieżnym. Ken był wizjonerem, pionierem i ikoną. A przede wszystkim był wspaniałym ojcem i mężem. Będzie go nam niesamowicie brakowało."

Kierowca pozostawił żonę i osierocił trójkę dzieci.
    Nie żyje Ken Block. Znany amerykański kierowca rajdowy Ken Block zginął w poniedziałek w wypadku na skuterze śnieżnym. 55-latek został przygnieciony pojazdem podczas zjazdu po stromym zboczu.

    O śmierci Blocka poinformowało biuro szeryfa hrabstwa Wasatch w stanie Utah. Do wypadku z udziałem 55-latka doszło w poniedziałek 2 stycznia. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, około godziny 14:00 służby ratownicze otrzymały zgłoszenie o incydencie z udziałem skutera śnieżnego w rejonie Mill Hollow. Po dotarciu na miejsce okazało się, że kierowcą pojazdu był Ken Block.

    "Amerykanin jechał skuterem śnieżnym po stromym zboczu. Pojazd nagle został podbity i po wylądowaniu spadł na kierowcę. Lekarz przybyły na miejsce wypadku stwierdził zgon Blocka. Przyczyną śmierci były obrażenia odniesione w wyniku przygniecenia przez pojazd"

    Ken Block znany nam jest z kultowej serii Gymkhana oraz z brawurowego występu w Top Gear. Od roku 2005 zaczął przygodę z motorsportem. Najpierw ścigał się w amerykańskich mistrzostwach. Już w pierwszym sezonie zdobył tytuł debiutanta roku Rally America Championship. Później przeniósł się do mistrzostw świata i wystąpił w 25 rundach WRC. Nie ograniczał się tylko do rajdów. Zdobył również kilka medali rallycrossowych na X Games. W międzyczasie założył nawet własny zespół - Hoonigan Racing Division. Na profilu Hoonigan możemy przeczytać:

    "Z wielkim żalem jesteśmy zmuszeni przekazać informację o śmierci Kena Blocka. Amerykanin zginął podczas przejażdżki skuterem śnieżnym. Ken był wizjonerem, pionierem i ikoną. A przede wszystkim był wspaniałym ojcem i mężem. Będzie go nam niesamowicie brakowało."

    Kierowca pozostawił żonę i osierocił trójkę dzieci.
    3 stycznia 2023, 8:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1967 Chevrolet Camaro SS – W kwietniu 1965 roku w prasie motoryzacyjnej ogłoszono, że Chevrolet przygotowuje konkurencję dla popularnego Forda Mustanga. Projekt General Motors otrzymał kod XP-836, a kilka pierwszych zdjęć nadwozia modelu opatrzonych było podpisem „Chaparral”. Ostatecznie samochód otrzymał nazwę Camaro i miał swoją premierę w 1966 roku. Produkcja rozpoczęła się szybko po premierze modelu, pod koniec września 1966 roku. Pierwsza generacja Camaro została zbudowana na płycie podłogowej koncernu General Motors o nazwie F-body z wykorzystaniem elementów mechanicznych osobowego Chevroleta Nova. Pod kątem stylistycznym Camaro wyróżniało się proporcjami nadwozia podobnymi do konkurencyjnego Dodge'a Challengera i Forda Mustanga w postaci podłużnej przedniej maski, krótkiego zwisu tylnego oraz muskularnych, wyraźnie zaznaczonych nadkoli. Wersja SS wyposażona była w zmodyfikowane V8 o pojemności 5,7 l o mocy 350 KM oraz silnik big-block V8 L35 o pojemności 6,5 l. SS cechowały dodatkowe wloty powietrza na masce, specjalne pasy malowane na karoserii i znaczki SS znajdujące się na przednim grillu, bagażniku, klaksonie oraz wlewie paliwa. Podczas trwającej 3 lata produkcji pierwszej generacji Chevroleta Camaro, samochód przeszedł dwie restylizacje, z czego największa przypadła na 1968 rok. W jej ramach zmienił się wygląd pasa przedniego na rzecz pojedynczych reflektorów. Zmieniono też wygląd tylnej części nadwozia, montując dłuższe lampy. Produkcję pierwszej generacji zakończono w 1969, a w lutym 1970 roku zaprezentowano drugą generację Camaro.
    W kwietniu 1965 roku w prasie motoryzacyjnej ogłoszono, że Chevrolet przygotowuje konkurencję dla popularnego Forda Mustanga. Projekt General Motors otrzymał kod XP-836, a kilka pierwszych zdjęć nadwozia modelu opatrzonych było podpisem „Chaparral”. Ostatecznie samochód otrzymał nazwę Camaro i miał swoją premierę w 1966 roku. Produkcja rozpoczęła się szybko po premierze modelu, pod koniec września 1966 roku. Pierwsza generacja Camaro została zbudowana na płycie podłogowej koncernu General Motors o nazwie F-body z wykorzystaniem elementów mechanicznych osobowego Chevroleta Nova. Pod kątem stylistycznym Camaro wyróżniało się proporcjami nadwozia podobnymi do konkurencyjnego Dodge'a Challengera i Forda Mustanga w postaci podłużnej przedniej maski, krótkiego zwisu tylnego oraz muskularnych, wyraźnie zaznaczonych nadkoli. Wersja SS wyposażona była w zmodyfikowane V8 o pojemności 5,7 l o mocy 350 KM oraz silnik big-block V8 L35 o pojemności 6,5 l. SS cechowały dodatkowe wloty powietrza na masce, specjalne pasy malowane na karoserii i znaczki SS znajdujące się na przednim grillu, bagażniku, klaksonie oraz wlewie paliwa. Podczas trwającej 3 lata produkcji pierwszej generacji Chevroleta Camaro, samochód przeszedł dwie restylizacje, z czego największa przypadła na 1968 rok. W jej ramach zmienił się wygląd pasa przedniego na rzecz pojedynczych reflektorów. Zmieniono też wygląd tylnej części nadwozia, montując dłuższe lampy. Produkcję pierwszej generacji zakończono w 1969, a w lutym 1970 roku zaprezentowano drugą generację Camaro.
    Chevrolet Corvette C2 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Od 2020 roku produkowana jest najnosza - ósma generacja modelu. Druga generacja Chevroleta Corvette została po raz pierwszy zaprezentowana w 1962 roku. Po raz pierwszy wraz z nową generacją pojawiła się nowa odmiana nadwoziowa coupe o nazwie Corvette Stingray. Zmodyfikowano ramę, aby była lżejsza, przednie zawieszenie, ale przede wszystkim całkowicie zmieniono nadwozie, które miało przypominać wyglądem rekina. Do napędu został użyty silnik 327 V8 generujący moc 365 KM. W roku 1966 zastosowano silnik 427, z serii zwanej big-block, o mocach 425–435 KM. Jednostki były montowane pod podłużną maską. W ciągu 5 lat produkcji wyprodukowano 117,964 egzemplarze C2.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Od 2020 roku produkowana jest najnosza - ósma generacja modelu. Druga generacja Chevroleta Corvette została po raz pierwszy zaprezentowana w 1962 roku. Po raz pierwszy wraz z nową generacją pojawiła się nowa odmiana nadwoziowa coupe o nazwie Corvette Stingray. Zmodyfikowano ramę, aby była lżejsza, przednie zawieszenie, ale przede wszystkim całkowicie zmieniono nadwozie, które miało przypominać wyglądem rekina. Do napędu został użyty silnik 327 V8 generujący moc 365 KM. W roku 1966 zastosowano silnik 427, z serii zwanej big-block, o mocach 425–435 KM. Jednostki były montowane pod podłużną maską. W ciągu 5 lat produkcji wyprodukowano 117,964 egzemplarze C2.
    1958 Chevrolet Bel Air – Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Chevrolet w latach 1953–1981. Nazwa Bel Air pojawiła się po raz pierwszy jako uzupełniający wyróżnik pierwszego modelu Chevroleta z nadwoziem hardtop coupe – Chevrolet DeLuxe Styleline Bel Air, wprowadzonego w styczniu 1950 roku. Od 1953 roku Bel Air stał się samodzielnym modelem. Druga generacja Bel Air ponownie pojawiła się w ofercie Chevroleta jako element obszernej gamy dużych modeli producenta, plasując się jako bardziej przystępna cenowo alternatywa dla topowej Impali. Samochód oparto o nową platformę GM B, zyskując gruntownie zmodyfikowaną sylwetkę. Nadwozie zyskało charakterystyczną, wysoko umieszczoną linię reflektorów, a także szeroki, obszerny chromowany grill. Nadwozie stało się niższe, zyskując w standardzie charakterystyczne, bogato chromowane nadwozie z dwubarwnym malowaniem i jednoczęściową, zaginaną przednią szybą. Najsilniejszym dostępnym silnikiem w drugiej generacji Bel Air był V8 Big-Block o pojemności 5,7 l, który wytwarzał moc 315 KM.
    Samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez amerykańską markę Chevrolet w latach 1953–1981. Nazwa Bel Air pojawiła się po raz pierwszy jako uzupełniający wyróżnik pierwszego modelu Chevroleta z nadwoziem hardtop coupe – Chevrolet DeLuxe Styleline Bel Air, wprowadzonego w styczniu 1950 roku. Od 1953 roku Bel Air stał się samodzielnym modelem. Druga generacja Bel Air ponownie pojawiła się w ofercie Chevroleta jako element obszernej gamy dużych modeli producenta, plasując się jako bardziej przystępna cenowo alternatywa dla topowej Impali. Samochód oparto o nową platformę GM B, zyskując gruntownie zmodyfikowaną sylwetkę. Nadwozie zyskało charakterystyczną, wysoko umieszczoną linię reflektorów, a także szeroki, obszerny chromowany grill. Nadwozie stało się niższe, zyskując w standardzie charakterystyczne, bogato chromowane nadwozie z dwubarwnym malowaniem i jednoczęściową, zaginaną przednią szybą. Najsilniejszym dostępnym silnikiem w drugiej generacji Bel Air był V8 Big-Block o pojemności 5,7 l, który wytwarzał moc 315 KM.
    13 kwietnia 2022, 20:44 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    21 listopada 2021, 21:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 kwietnia 2020, 23:49 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ken Block to chyba najsłynniejsza persona która rozsławiła Forda Focusa RS i nie tylko w takie zabawy jak grube poślizgi. Ja też postanowiłem na szybko sprawdzić czy takim Fordem Rs da się poślizgać? Zapraszam na krótki film z moich prób driftowych.
    12 grudnia 2018, 11:36 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Felixiada

    4 listopada 2018, 21:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj