Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 533 takie materiały
    27 lutego 2018, 10:53 przez pawlo95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: youtube
    23 lutego 2018, 2:31 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nieograniczony garaż marzeń cz.12 Alfa Romeo Spider – W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    W części 12 prezentuję klasyka i jednocześnie jeden z najdłużej produkowany model w historii marki Alfa Romeo, czyli Spider. Auto było wytwarzane w latach 1966-1993. ZA projekt nadwozia odpowiadało studio Pinifarina, a za napęd odpowiadał silnik 2.0 8v DOHC 125KM wraz z 5-giegową skrzynią biegów. Przy masie ok. 1 tony samochód dawał dużą frajdę z jazdy. Dlatego ten uroczy kabriolet ląduje na liście.
    Moja hybrydowa Honda – Honda Civic IMA - prawdopodobnie wiele ludzi usłyszy tę nazwę po raz pierwszy (tak jak ja, zanim ją kupiłem). W przeciwieństwie do np. Toyoty Prius, silniki połączone są szeregowo (elektryczny znajduje się między spalinowym a skrzynią biegów), przez co jest swego rodzaju ewenementem - hybrydą sprzęgniętą z manualną skrzynią biegów.
    Honda Civic IMA - prawdopodobnie wiele ludzi usłyszy tę nazwę po raz pierwszy (tak jak ja, zanim ją kupiłem). W przeciwieństwie do np. Toyoty Prius, silniki połączone są szeregowo (elektryczny znajduje się między spalinowym a skrzynią biegów), przez co jest swego rodzaju ewenementem - hybrydą sprzęgniętą z manualną skrzynią biegów.
    30 stycznia 2018, 2:26 przez ~Tycha | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne
    Nieograniczony garaż marzeń cz.6 Alfa Romeo Giulia Sprint GTA – W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
Czego chcieć więcej?
    W części szóstej mojej serii prezentuje kolejnego klasyka: Alfa Romeo Giulia Sprint GTA. Samochód produkowany w latach 1965-1969 był "niegrzeczną" wersją Giulii. Z zewnątrz może wydawać się niepozorna, ale ta Alfa w swoim czasie była wyścigówką dopuszczoną do ruchu. Panele nadwozia wykonane z aluminium, silnik 1,6 o mocy 115 KM (w wersji "wyścigowej" 170 KM), napęd na tył i 5-biegowa skrzynia biegów.
    Czego chcieć więcej?
    Nieograniczony garaż marzeń cz.5 Alfa Romeo GTV6 – W części 5 przedstawiam bardzo rzadki widok na naszych drogach. Alfa Romeo GTV6 była produkowana w latach 1972-1985. Jest to wersja coupe modelu Alfetta. 
Czym zaskarbiła sobie miejsce w garażu? Auto posiada układ transaxle (silnik z przodu, skrzynia biegów z tyłu), pod maską znajduje się Busso v6 w wersji 12 zaworowej. Do tego należy dodać niepowtarzalny wygląd.
Szkoda tylko, że ciężko ją znaleźć i jest droga (np. w Szwajcarii ceny zaczynają się od 15000 Franków).
Pozdrawiam i do kolejnej części.
    W części 5 przedstawiam bardzo rzadki widok na naszych drogach. Alfa Romeo GTV6 była produkowana w latach 1972-1985. Jest to wersja coupe modelu Alfetta.
    Czym zaskarbiła sobie miejsce w garażu? Auto posiada układ transaxle (silnik z przodu, skrzynia biegów z tyłu), pod maską znajduje się Busso v6 w wersji 12 zaworowej. Do tego należy dodać niepowtarzalny wygląd.
    Szkoda tylko, że ciężko ją znaleźć i jest droga (np. w Szwajcarii ceny zaczynają się od 15000 Franków).
    Pozdrawiam i do kolejnej części.
    Nieograniczony garaż marzeń cz.2 Abarth 500 Biposto – Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    Zgodnie z zapowiedzą kolejny obiekt do kolekcji: Abarth 500 Biposto
    Autko stworzone z zwykłego Fiata 500.
    Jednak specjaliści z Abarth'a dodali 190 konny silni, pakiet hamulców Brembo, wnętrze z samochodu wyścigowego (klatka bezpieczeństwa w standardzie) oraz sekwencyjną skrzynię biegów. Ten uroczy potworek rozpędza się do 100 w 5,9s. Bardzo fajna zabawka i dlatego chciałbym go mieć.
    Pozdrawiam i do następnego przedstawiciela z literki A. ;)
    21 stycznia 2018, 22:20 przez Autofil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: www.autokult.pl
    Audi S8 – Przedstawiam wam moje auto jakim jest audi S8 4.2 V8 z manualną skrzynią biegów.

#360hp #v8 pozdrawiam.
    Przedstawiam wam moje auto jakim jest audi S8 4.2 V8 z manualną skrzynią biegów.

    #360hp #v8 pozdrawiam.
    7 stycznia 2018, 13:53 przez ~Frisken | Do ulubionych | Skomentuj
    Luksusowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Rolls-Royce w latach 1975–1986. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé, nadwozie zaprojektował Paolo Martin. Do napędu użyto silnika V8 o pojemności 6,75 l. Moc przenoszona była na koła tylne poprzez 3-biegową automatyczną skrzynię biegów.
    5 stycznia 2018, 16:54 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Model:
    honda civic hb v gen 94 rok

    Body-kit:
    - pomalowanie budy - kolor desert sage metallic green z lexusa czerwiec rok 2014
    - dokładka backyard
    - lusterka F1 style
    - tylnia burta usdm laminat
    - owiewki szyb heko
    - nakładki progów z vi gena
    - usunięcie mocowań tablicy rej. z przedniego zderzaka
    - usunięcie listew bocznych
    - pomalowanie kratki w zderzaku czarna struktura
    - oem chlapacze na tył
    - lotka BYS

    Wnętrze:
    - czarne wnętrze z wersji noblesse,
    - oem podłokietnik,
    - czarne fotele kubełkowe z regulacją – fejk foteli recaro
    - czarne czteropunktowe 3’’ pasy takata
    - oem dywaniki civic
    - wypinka kierownicy
    - nakładki na pedały mugen
    - zegary honda s2000
    - obszycie podsufitki alcantarą na czarno
    - kierownica obszyta czarną skórą z zieloną nicią
    - boczki przód oraz tył czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - tylna kanapa czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - mieszek zmiany biegów i ręcznego czarna eko skóra plus podwójna zielona nić
    - gałka skunk2
    - pomalowanie przednich i tylnich słupków w czarny mat
    - pomalowanie pilotów szyb, ramki deski i ramion kierownicy czarny połysk z zieloną perłą

    Silnik:
    - pełny clean pod maską
    - swap na silnik d16z6, poprzednią jednostką było d15b2,
    - pomalowanie silnika, skrzyni oraz osprzętu czarną bazą w połysku na to rudo-miedziany xylaric pokryty dwoma warstwami lakieru bezbarwnego
    - chromowanie śrub silnika i osprzętu
    - kapitalny remont silnika, nowe panewki, pierścienie, uszczelniacze zaworowe, planowanie głowicy, komplet uszczelek, nowy rozrząd, świece oraz przewody
    - przeniesienie akumulatora do bagażnika
    - przeniesienie puszki z bezpiecznikami do wnętrza auta
    - magnetyczne korki oleju
    - mocowanie chłodnicy czarne password jdm czarne
    - washersy czarne password jdm
    - gruba chłodnica wody
    (na obecną chwilę silnik przechodzi remont i jest składany, do końca listopada przewidziane jest zakończenie swapa)

    Układ dolotowy:
    - parówa carbon dexcraft

    Układ wydechowy:
    - kolektor bisimoto
    - wywalenie katalizatora
    - pełen przelot 2,16"
    - shotgun

    Elektryka:
    - elektryczny szyberdach
    - elektryczne szyby

    Elektronika:
    - seria,

    Oświetlenie:
    - clear black plus soczewki bixenon
    - xenon H1 z przetwornicami typu slim 4300K
    - ambery
    - fogi zółte
    - lampy tył red white usdm
    - płaskie kierunki boczne

    Układ hamulcowy:
    - swap tarcz przód na 262mm
    - swap tarcz na tył 242mm
    - stalowy oplot na tył
    - pomalowanie zacisków na czarny połysk z dodatkiem rudo-miedzianego xylaricu

    Układ napędowy:
    - seria

    Zawieszenie:
    - gwint TA plus sprężyny z coiloverów
    - skrócenie mocowań przedniego i tylnego gwintu, przód o 25mm, tył o 29mm
    - skrócenie widełek amortyzatora o 5mm
    - custom regulowane wahacze tył zakres regulacji od 0 do -13 stopni
    - przerobione regulowane wahacze przód zakres regulacji do -13stopni
    - w pełni customowe zwrotnice
    - wydłużenie dolnego przedniego wahacza o 20mm
    - custom koło, tył 16’’ 10j, rant 4’’, przód 9.5’’ rant 3.5’’, dawcą rotoru jest 14’’ OZ, śrubki felg poddane chromowaniu, rotor pomalowany miedzianą perłą,


    Car-audo:
    - głośniki sony xplode
    - radio 2 din

    Link do fan page na fb:
    https://www.facebook.com/HONDA-CIVIC-EG-4-by-Maniek-1111-1532308000369904/
    25 grudnia 2017, 17:57 przez ManiekHondaCivic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj