Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 680 takich materiałów
    Renault –
    19 grudnia 2017, 19:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 330CI – Moja bestia wypolerowana i przygotowana na sezon zimowy
    Moja bestia wypolerowana i przygotowana na sezon zimowy
    18 listopada 2017, 13:43 przez Hadessimo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło: Własne
    W latach 80. ubiegłego wieku, gdy silniki o mocy 200+ KM były uważane za demony prędkość, AMG - nadworny tuner marki Mercedes-Benz, postanowił stworzyć model, który zmieni reguły gry i będzie mostem między komfortem klasy wyższej, a osiągami ówczesnych supersamochodów.

    Brawura i pomysłowość przyczyniły się do stworzenia AMG Hammera - najszybszej i najmocniejszej odmiany popularnego modelu W124. Model w zależności od wersji i wyposażenia (5,6/6.0 V8) mógł kosztować prawie tyle co dwie Testarossy, ale w zamian oferował praktycznie takie same osiągi, tyle że w komfortowej i użytecznej limuzynie. 400 KM mocy, v-max na poziomie 305 km/h i 5-sekundowe przyspieszenie do setki w 1987 roku to był istny kosmos, jednak AMG robiło swoje dopóki miałeś wystarczającą ilość zer na swoim koncie ( i to za jakąś cyfrą nie będącą zerem).

    Od 1986 do 1991 roku powstało jedynie około 30 sztuk modelu. Do dziś przetrwało zaledwie kilkanaście, w tym także jedyny egzemplarz, indywidualnie kompletowanego Hammera w KOMBI. Wagon powstał na specjalne zamówienie i został zbudowany na bazie W124 w kombi z silnikiem Diesla w Kanadzie, przez co jego wykonanie jest porównywalne z europejskimi modelami.


    Bestia z 6-litrowym sercem wystąpiła w ostatnim odcinku Petrolicious. W filmie możecie posłuchać opowieści Jonathana, który jest w posiadaniu tego klasyka od przeszło 7 lat.
    11 września 2017, 15:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy egzemplarz Ferrari 812 Superfast w Polsce robi pierwsze głośne kilometry w Katowicach! Następca F12 Berlinetta w genialnej konfiguracji przybył z fabryki w Maranello do katowickiego salonu cztery dni temu. Bestia zanim trafi do konkretnego klienta będzie pełniła funkcję auta demo, jesli w ogóle tak cudowny samochód można ochrzcić tak pospolitym tytułem. W końcu to FERRARI. Na stronie fb Ferrari Polska ujawniono już informację, że druga sztuka 812 w Polsce w klasycznym ROSSO jest już w drodze do warszawskiego salonu.
    2 września 2017, 17:06 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    558-konna Hayabusa Turbo, zbudowana przez firmę Speedbike z Warszawy zaliczyła udany niedzielny trening na pasach startowych w Finsterwalde, w Niemczech. Bestia ostatecznie wykręciła czas 9,2 s na 1/4 mili. Na linii mety Busa miała na liczniku 280 km/h. Mateusz wciąż pracuje nad idealnym startem, ponieważ obecne czasy 0-100 km/h nie mają porównania z przyspieszeniem 100-200 km/h, co zresztą możecie zobaczyć na poniższym nagraniu.
    31 sierpnia 2017, 21:59 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To dopiero bestia – https://www.facebook.com/bayablee/
    Https://www.facebook.com/bayablee/
    11 sierpnia 2017, 17:59 przez BAYABLE_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na załączonym niżej filmie możecie zauważyć, że czarna bestia jest łudząco podobna do znanego już wszystkim niemieckiego GT Ra. Trudno przypuszczać, aby Mercedes ujawnił wygląd całego nowego modelu przed premierą, która odbędzie się najprawdopodobniej we Frankfurcie. Pod skórą R-ki spoczywa 4-litrowe V8 Twin Turbo o mocy 600+ KM. Ile dokładnie? Jeszcze nie wiadomo. Pierwsze egzemplarze modelu powinny trafić do klientów na początku 2018 roku.
    27 lipca 2017, 20:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ładna bestia –
    24 lipca 2017, 13:54 przez Sheader (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bestia w naturalnym środowisku –
    16 lipca 2017, 14:28 przez BAYABLE_ (PW) | Do ulubionych | Skomentuj