Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 36 takich materiałów
    Del solka – Solniczka B16A2 Turbo.
    Solniczka B16A2 Turbo.
    29 sierpnia 2015, 14:31 przez ~Mikrasss5 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Letnie porządki – VW Passat B5 1.9 TDI 115KM (AJM) i Honda Civic VI 1.6 VTI 160KM (B16A2).
    VW Passat B5 1.9 TDI 115KM (AJM) i Honda Civic VI 1.6 VTI 160KM (B16A2).
    EG6 z seryjnym B16A2. Dźwięk VTEC'a cudny i zmiana biegów perfekcyjna.
    9 stycznia 2015, 20:11 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic EJ1 USDM – 1994 rok, z B16A2 na pokładzie.
    1994 rok, z B16A2 na pokładzie.
    17 października 2014, 17:00 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Tweety – Honda B16a2.
    Honda B16a2.
    22 września 2014, 13:15 przez ~Towdy01 | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic EG6 b16a2 Turbo oraz Civic EJ9 b16a2 –
    26 sierpnia 2014, 12:31 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    EG3 B16A2 –
    29 lipca 2014, 17:50 przez gegenwart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Civic B16A2 –
    20 lipca 2014, 0:16 przez gegenwart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Zlot w Bergen – Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
Marka:  Honda
Model:  CRX DEL SOL
Rocznik:  1995
Silnik: 1.6 VTi Turbo  b16a2
Zawieszenie: Koni (gwint)
Hamulce: Black Diamond. EBC
Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
Moc: 390 km
Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    Samochód został zakupiony w Szwajcarii rok temu. Tam przeszedł wstępny Body Kit Tuning events schweiz.ch
    Większość modyfikacji przeszła w zaprzyjaźnionym warsztacie PerforVTmance w Nowym Sączu.
    Marka: Honda
    Model: CRX DEL SOL
    Rocznik: 1995
    Silnik: 1.6 VTi Turbo b16a2
    Zawieszenie: Koni (gwint)
    Hamulce: Black Diamond. EBC
    Turbina: Garret 0.7 bar do 450 KM (chłodzona cieczą)
    Moc: 390 km
    Układ wydechowy: przelot, 3 cale robiony na zamówienie w firmie Viga
    Reszta: Podświetlenie lamp na kolor zielony, wtryski od Skyline, Blow-Off kms ck, sprzęgło spiekowe, lekkie koło zamachowe.
    Więcej informacji nie podano. Jutro postaram się dopisać troszkę.
    29 maja 2014, 23:44 przez jmelnicki2 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Tort vtec – Tort b16a2
Z symbolicznym napisem SOHC zamiast DOHC, gdyż robiony był dla chłopaka z silnikiem D16
    Tort b16a2
    Z symbolicznym napisem SOHC zamiast DOHC, gdyż robiony był dla chłopaka z silnikiem D16
    7 maja 2014, 12:09 przez ~malinowatruskafka | Do ulubionych | Skomentuj (3)