Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 36 takich materiałów
    Honda CRX Del Sol – Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    Mały samochód sportowy marki Honda trzeciej i ostatniej generacji Hondy CRX zbudowany na bazie piątej generacji Civic. Auto w przeciwieństwie do poprzedników wyposażono w dwoje drzwi i nadwozie z otwieranym dachem typu targa. CRX Del Sol w sprzedaży pojawił się w roku 1992, produkcję zakończono w roku 1997. Na rynku amerykańskim del Sol pojawił się w roku 1993 jako Civic del Sol, od roku 1995 sprzedawany był jako Honda del Sol. W Europie samochód sprzedawany był jako Honda CRX Del Sol, od roku 1995 oferowany był po prostu jako Honda CRX. W Europie dostępny był jedynie z silnikiem o pojemności 1,6 l. W Japonii przez cały okres produkcji oraz między 1993 a 1996 rokiem w Stanach Zjednoczonych dostępna była także wersja z silnikiem o pojemności 1,5 l. Standardowo montowane były silniki tzw. D-serii, osiągające moc około 124-128 KM - w wersjach oznaczonych w Europie jako ESi. Dostępna była także wersja Vti, z silnikiem B16A2 lub B16A3 na rynku USA o mocy około 160 KM. Na rynek japoński montowany był także silnik B16A rozwijający moc około 167 KM. Do roku 1996 w USA i Japonii dostępna była wersja oznaczona jako S (USA) lub VXi/VGi (Japonia) wyposażona w silnik rozwijający moc około 102 KM (USA) lub w silnik D15B (JDM) – około 130 KM. Silnik w wersji Esi pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 208 km/h, w wersji VTI około 222 km/h. Wersja Esi przyspiesza do 100 km/h w około 9,2 sekundy, VTI w około 8,2 sekundy.
    15 kwietnia 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Demontaż silnika z Hondy Civic VI 1.6 VTEC B16A2 przy pomocy podnośnika własnej roboty.
    14 lipca 2020, 19:52 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Cross Power

    Druga część materiału z remontu skrzyni biegów w Hondzie Civic 1.6 VTEC B16A2 z 1996 roku. Tym razem przyszedł czas na przegląd wałka głównego skrzyni.
    14 maja 2020, 23:06 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Cross Power

    Demontaż wydechu w Hondzie Civic VI 1.6 V-TEC B16A2.
    8 maja 2020, 1:10 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Cross Power

    Materiał na temat rozbiórki i inspekcji stanu skrzyni biegów S4C - Honda Civic EG6 1.6 VTEC B16A2.
    28 lutego 2020, 21:25 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Cross Power

    Czyszczenie skrzyni biegów - Honda Civic EG6 1.6 VTEC B16A2
    21 lutego 2020, 18:59 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Cross Power

    Mała kompilacja włączania się VTEC'a w mojej Hondzie. Silnik czysta seria, zmieniony tylko dolot na stożek z osłoną termiczną home made oraz wydech prosta rura 2,36". 166 koni mechanicznych i 150 niutonometrów. Przez zimę przeprowadzę szereg modyfikacji, jedną z nich będzie ITB.
    1 października 2016, 15:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    EG6 – Civic EG6 z Wrocławia, oryginalne VTi z B16A2 pod maską. Boskie koła SSR type X.
    Civic EG6 z Wrocławia, oryginalne VTi z B16A2 pod maską. Boskie koła SSR type X.
    Civic EG6 DZIAK Motorsport – Chyba najszybszy Civic w Polsce i jeden z najszybszych w Europie.
B16a2 o mocy 550KM robi wrażenie.
    Chyba najszybszy Civic w Polsce i jeden z najszybszych w Europie.
    B16a2 o mocy 550KM robi wrażenie.
    26 listopada 2015, 8:40 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/FotoFaktoria.fabryka.fotografii