Chciałem się pochwalić moją 360 z przyczepą autosan. Jak widać ma już zrobione 2753,6 motogodzin. Mój dziadek zakupił ten ciągnik w 1983 roku i od tego czasu działa do dziś bez żadnej awarii. Posiada on montowany od 1981 roku trzy cylindrowy silnik perkinsa o pojemności skokowej 2502 cm³ i dysponuje 47,5 KM. Skrzynia biegów dysponuje 10 biegami do przodu i 2 do tyłu dzielą się ona na 5+1 terenowych i 5+1 szosowych. Jak widać dawniej to robiło się na jakość, a nie na ilość szkoda, że te czasy minęły. Jakby ktoś chciał więcej zdjęć mogę dodać.
Autosan H9 – seria autobusów lokalnych i międzymiastowych klasy midi produkowanych w latach 1973-2002 w Sanockiej Fabryce Autobusów (SFA), a następnie w zakładach Autosan S.A. w Sanoku. Nieliczne egzemplarze produkowano jeszcze do 2006 roku. Autobus zdobył dużą popularność na rodzimym rynku, szczególnie wśród przedsiębiorstw PKS oraz w mniejszym stopniu szkół nauki jazdy oraz przewoźników prywatnych. Wpłynęła na to prosta i trwała konstrukcja odporna na złą jakość polskich dróg, łatwość napraw i serwisu oraz niska cena.
Niestety kilka dni temu. Znana każdemu Motokillerowi w Polsce firma Autosan ogłosiła upadłość. Dwa dni temu pojawił się nowy właściciel. Jak myślicie co dalej z marką spod znaku bociana?
Czwarta odsłona cyklu czym jeździła Polska rodzina w latach 90-tych. Poloneza przyjęliście ciepło, Lanosa nie lubicie a Łada na średnio. Więc przed Wami Autosan. Jeździły nim rodziny które nie miały samochodów i nie tylko. Dobrze kojarzycie. Warto dodać, że to zdj było robione przez Autosana i znajduje sie w katalogach z serii ciężarówki świata 1994, 1996 i chyba 1996 bo posiadam owe.
Zapewne większość z Was miała styczność jechania kiedyś słynnym Autosanem H9. Czar wspomnień. Pomyślałbyś kiedyś iż tak będą wyglądać obecne autobusy spod znaku Bociana? Przed Państwem Autosan Eurolider. Wiem że mało tu autobusów, jednak warto obejrzeć