Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 4 takie materiały
    Trochę mniejsza motoryzacja #2 – Tym razem Maserati Gran Turismo MC Stradale. Tutaj model, ale w rzeczywistości grubo ponad 400-konny powtórek - drogowa ("Stradale" można przetłumaczyć właśnie jako "drogowy") wersja wyścigówka spod znaku trójzębu. Ciekawy artykuł na temat auta w linku: https://autokult.pl/12406,maserati-granturismo-mc-stradale-pod-lupa
    Tym razem Maserati Gran Turismo MC Stradale. Tutaj model, ale w rzeczywistości grubo ponad 400-konny powtórek - drogowa ("Stradale" można przetłumaczyć właśnie jako "drogowy") wersja wyścigówka spod znaku trójzębu. Ciekawy artykuł na temat auta w linku: https://autokult.pl/12406,maserati-granturismo-mc-stradale-pod-lupa
    Ford GT – Tak wygląda Ford GT przechodzący w tryb Track. Oprócz opuszczenia auta o 2 cale, szereg elementów aktywnej aerodynamiki zmienia ustawienia na takie, które pozwalają wygenerować największy docisk.
    Tak wygląda Ford GT przechodzący w tryb Track. Oprócz opuszczenia auta o 2 cale, szereg elementów aktywnej aerodynamiki zmienia ustawienia na takie, które pozwalają wygenerować największy docisk.
    Oxia – Historię tego zaawansowanego konceptu znajdziecie w tym linku http://autokult.pl/14149,1988-peugeot-oxia-zapomniane-koncepty
    Historię tego zaawansowanego konceptu znajdziecie w tym linku http://autokult.pl/14149,1988-peugeot-oxia-zapomniane-koncepty
    Wiesmann GT MF5 – Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

Dane techniczne:
Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
Moc 507KM
Moment obrotowy 520Nm
0-100km/h 3.9s
V-max 310km/h
śr spalnie koło 15l/100km
    Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

    Dane techniczne:
    Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
    Moc 507KM
    Moment obrotowy 520Nm
    0-100km/h 3.9s
    V-max 310km/h
    śr spalnie koło 15l/100km
    2 maja 2014, 0:07 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)

    1