Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    Dwa rarytasy od Astona – ONE-77, 77 egzemplarzy;
Cygnet, 143 egzemplarze.
    ONE-77, 77 egzemplarzy;
    Cygnet, 143 egzemplarze.
    Ford Sierra Cosworth RS500 1987 – Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
Efekt?
40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
Ten tutaj to numer 283/500.
    Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
    500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
    Efekt?
    40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
    Ten tutaj to numer 283/500.
    Lata 50. – Maserati 3500 GT, czyli włoski samochód sportowy z silnikiem 6-cylindrowym rzędowym silnikiem o pojemności 3,5l, 270KM i napędem na tył.  Jest to konkurencja dla Ferrari 255 S i Astona Martina DB4. Czyż nie jest piękny?
    Maserati 3500 GT, czyli włoski samochód sportowy z silnikiem 6-cylindrowym rzędowym silnikiem o pojemności 3,5l, 270KM i napędem na tył. Jest to konkurencja dla Ferrari 255 S i Astona Martina DB4. Czyż nie jest piękny?
    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    Nowy Aston Martin Lagonda – Następca futurystycznej limuzyny Astona z lat '70 i '80. Moim zdaniem mistrzowski popis stylistów Astona. Świetny, agresywny i elegancki jednocześnie design, który w końcu wnosi powiew świeżości do gamy AM. Wg. mnie wygląda o wiele lepiej od modelu Rapide, który na dobrą sprawę jest tylko rozciągniętym DB9.
    Następca futurystycznej limuzyny Astona z lat '70 i '80. Moim zdaniem mistrzowski popis stylistów Astona. Świetny, agresywny i elegancki jednocześnie design, który w końcu wnosi powiew świeżości do gamy AM. Wg. mnie wygląda o wiele lepiej od modelu Rapide, który na dobrą sprawę jest tylko rozciągniętym DB9.
    8 września 2014, 23:15 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin One-77 – One-77 jest pięknym i jednocześnie rzadkim modelem Astona Martina. Powstało bowiem jedynie 77 egzemplarzy tego auta.
Pojazd jest napędzany jednostką V12 o pojemności 6,3 l produkującą 750 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego. Aston Martin potrafi rozpędzić się do 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 354 km/h.
    One-77 jest pięknym i jednocześnie rzadkim modelem Astona Martina. Powstało bowiem jedynie 77 egzemplarzy tego auta.
    Pojazd jest napędzany jednostką V12 o pojemności 6,3 l produkującą 750 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego. Aston Martin potrafi rozpędzić się do 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 354 km/h.
    25 sierpnia 2014, 19:57 przez tomeczek1428 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lagonda Rapide – Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

Silnik:

-R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
-Układ zasilania: gaźnik
-Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
-Stopień sprężania: 8,25:1
-Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
-Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez brytyjską firmę Lagonda w latach 1961–1964. Dostępny był jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto silnika DOHC R6 o pojemności czterech litrów. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 4-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów. Samochód został zastąpiony przez Astona Martina Lagondę.

    Silnik:

    -R6 4,0 l (3996 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    -Układ zasilania: gaźnik
    -Średnica × skok tłoka: 96,00 mm × 92,00 mm
    -Stopień sprężania: 8,25:1
    -Moc maksymalna: 239 KM (176 kW) przy 5000 obr/min
    -Maksymalny moment obrotowy: 359 N•m przy 4000 obr/min
    1 lipca 2014, 15:44 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin Vantage – Najmniejsza dostępna karoseria Astona Martina w połączeniu z silnikiem V12
    Najmniejsza dostępna karoseria Astona Martina w połączeniu z silnikiem V12
    27 kwietnia 2014, 20:44 przez cinkal (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brytyjskie trio – Aston Martin DBS, Aston Martin Vanquish 2013, Lotus Evora pod Warszawskiem salonem Astona Martina.

fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska
    Aston Martin DBS, Aston Martin Vanquish 2013, Lotus Evora pod Warszawskiem salonem Astona Martina.

    fot. https://www.facebook.com/CarSpottingPolska