Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    W niezły dołek musiałwpaść –
    23 października 2017, 21:11 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf 2 - Zmiany – Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze

W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Dawno mnie tu nie było, a Goferek przeszedł kilka dosyć znaczących zmian, min:
    -Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
    -Sprężyny -40mm
    -Kubełki z Corrado
    -Rozrząd
    -przelot na końcówce z GTI
    -halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
    -Sebringi 15"
    -miękka deska roździelcza
    -ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
    -duże chlapacze

    W planach:
    -Kanapa z Corrado
    -Ogarnięcie audio
    -Trójramienna kierownica
    -Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
    -stabilizator tył
    -hamulce 280
    -tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
    -boczne listwy lub sierpy
    -licznik MFA (naprawa podświetlania)
    -lampy tył na dymione
    -W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
    Oto kilka zdjęć z renowacji mojej trzydziestki. Stan blacharski po kupnie był opłakany, dziury w podłodze, tylne zakola oraz prawy próg zapchany pianką montażową i wiele innych dziur. Jednak po 3 miesiącach pracy od rana do wieczora udało przywrócić się dawny blask tej o to Bawarce. Silnik m40b16, póki co jeździ, jednak w przyszłości plany na m20b25.
    Założne nowe hamulce, sprężny amory, magiel, tuleje belki oraz końcówki drążków kierowniczych. Nowa powłoka lakiernicza, zakupione oryginalne "słoneczka" wraz z zimowymi oponkami.
    30 listopada 2014, 23:12 przez ~misieke30 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic z Polski – Silnik B18C+ 
skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku. 
Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

Moc: 227,8 KM
NM: 220
    Silnik B18C+
    skrzynia S80 + 3,4,5 bieg M-factory + szpera KAAZ
    nadwozie obspawane, odchudzone, prosta klatka bezpieczeństwa, maska, błotniki, burta z laminatu waga 930kg z połową baku.
    Zawieszenie - twardsze amory + sprężyny -60mm, stabilizatory przód 26mm, tył 24mm
    hamulce przód 282mm, tył 260mm + korektor siły hamowania Willwood + hydrauliczny ręczny, przewody w stalowym oplocie, pompa hamulcowa 1calowa.
    Parę detali z karbonu jak lusterka, panel, pokrywa świec, osłona filtra.

    Moc: 227,8 KM
    NM: 220
    Mini projekcik "PussyBike" – Mój mały bardzo nisko budżetowy projekcik. W sumie to bardziej była zabawa spawarką i chęć spróbowania zbudowania motorka praktycznie z niczego.
Silnik pochodzi od Rometa kadeta, przednie lagi z Wski, tylne amory z etz 150, środkowa cześć ramy z kadeta, przednie koło jak na razie tymczasowe z wózka na złom, a reszta to rurki i płaskowniki.
brakuje jeszcze wydechu lampy i paru detali, które postaram się zmotać i założyć na dniach. Nie jest to OCC, ale od czegoś trza zacząć.
    Mój mały bardzo nisko budżetowy projekcik. W sumie to bardziej była zabawa spawarką i chęć spróbowania zbudowania motorka praktycznie z niczego.
    Silnik pochodzi od Rometa kadeta, przednie lagi z Wski, tylne amory z etz 150, środkowa cześć ramy z kadeta, przednie koło jak na razie tymczasowe z wózka na złom, a reszta to rurki i płaskowniki.
    brakuje jeszcze wydechu lampy i paru detali, które postaram się zmotać i założyć na dniach. Nie jest to OCC, ale od czegoś trza zacząć.
    28 sierpnia 2014, 11:19 przez TomaHawck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Teraz moja kolej – Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    Moje oczko w głowie. Najważniejsze rzeczy zostały zrobione czyli wymienione wszystkie cukierki z tyłu, nowe amory + sprężyny, nowy silnik wraz ze skrzynią, sprzęgło, aluski, hamulce, zamieniony filtr stożkowy na oem puchę, dorobiona lotka do prawej wycieraczki, przeniesiona antena do lotki, odświeżony i pomalowany wydech, końcówka apexi n1 style czytaj wm sport (po modyfikacji silencera wydech nie jest wiele głośniejszy od oemowego tłumika), zakonserwowana na amen podłoga, wyprany dywan i fotele, zamaskowane dziury po głośnikach w półce, pomalowane i odrdzewione bębny i szczęki (na srebrno), pomalowany przedni zderzak, wypucowany i nasmarowany mechanizm szyberdachu, odgrzybiona klima, nowe wkładki do ogrzewania lusterek, nowe oświetlenie wnętrza, pomalowane kierunki + przednie światła ala "black look", tylne światła w stylu usdm, reperaturki tylnych nadkoli po obu stronach oraz upchane nadkola na tył. Został jedynie nowy lakier do położenia.
    2 lutego 2014, 21:47 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Renault Megane I Ph I OEM – Model:
- Renault Megane I Ph I Century '98
Silnik:
- Seria 75km 1.6 8v K7M-720
- Stożkowi filtr powietrza
Zawieszenie:
- Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
- Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
- Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
Nadwozie:
- Przednie lampy na czarnym wkładzie
- Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
- Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
- Tylne lampy świecące całe a'la US
- Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
- Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
- Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
- Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
- Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
- Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
- Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
- Zółte halogeny
- Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
- Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
Wnętrze:
- Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
Komora silnika:
- Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
- Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
- Reszta została pomalowana w czarny
Audio:
- Radio JVC KD-731BT
- 6 ori głośników
- Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
- Skrzynia JBL GT5-1204BR
    Model:
    - Renault Megane I Ph I Century '98
    Silnik:
    - Seria 75km 1.6 8v K7M-720
    - Stożkowi filtr powietrza
    Zawieszenie:
    - Przód: gwint MTS (do skręconego na maxa zostało mi 8mm, ale wtedy siada na gumowym odboju, który ma 1cm grubości, więc zęby idzie zgubić, tak jest kompromisowo do jazdy i wyglądu)
    - Tył: opuszczony na belce (1 ząbek = 6cm) + amory MTS
    - Pomiar gleby był mierzony na zlocie w Tarnowie, w którym wyszło z przodu 52mm i z tyłu 92mm... koza jak [ bluzgu bluzgu ] palm
    Nadwozie:
    - Przednie lampy na czarnym wkładzie
    - Przednie kierunkowskazy a'la US przyciemnione
    - Boczne dymione kierunkowskazy na czarnym wkładzie
    - Tylne lampy świecące całe a'la US
    - Alu RH Zw1 17" 4x8j ET60 + dystanse
    - Opony 185/35 Nankang NS-II Ultra Sport
    - Listwy, klamki, lusterka, blenda w kolor nadwozia
    - Usunięte przetłoczenie pod rejestracje z przedniego zderzaka
    - Usunięte oznaczenia na bocznych listwach
    - Oznaczenia marki i modelu w czarnym połysku
    - Dokładka przedniego zderzaka od Laguny
    - Zółte halogeny
    - Zaciski pomalowane w kolor nadwozia
    - Naklejki na tylnej szybie oraz na dekielkach
    Wnętrze:
    - Czarne fotele i boczki z Megane poliftowej
    Komora silnika:
    - Pokrywa zaworów w kolorze nadwozia
    - Korki pomalowane w 4 różne kolory (nawiązując do naklejek na tylnej szybie i logo na dekielkach)
    - Reszta została pomalowana w czarny
    Audio:
    - Radio JVC KD-731BT
    - 6 ori głośników
    - Wzmacniacz BOSS CHAOS C250
    - Skrzynia JBL GT5-1204BR
    7 lipca 2013, 12:09 przez ~Acer | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ach te amory –
    11 lutego 2013, 18:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    GW 72 - z serii jak wszyscy to i ja. – Jest to kingway wersja GW która produkowana była w 2009. Zmiany jakie w nim wykonałem to m.in: tylne koło od suzuki marauder 125, zwiększona pojemność, dołożone lightbary, zmienione tylne amory, wydeszek przelot, oraz zmieniona przednia lampa na H4 i nowe mniejsze kierunki.
Najlepsze jest to, że osiąga około 100km/h na prostej mierzone GPS′em
    Jest to kingway wersja GW która produkowana była w 2009. Zmiany jakie w nim wykonałem to m.in: tylne koło od suzuki marauder 125, zwiększona pojemność, dołożone lightbary, zmienione tylne amory, wydeszek przelot, oraz zmieniona przednia lampa na H4 i nowe mniejsze kierunki.
    Najlepsze jest to, że osiąga około 100km/h na prostej mierzone GPS′em
    5 lipca 2012, 8:52 przez memek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne