Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Jaka moc i pojemność? – A wy co macie pod maską?
Ja 1.4 95 HP malutko ale jest.
    A wy co macie pod maską?
    Ja 1.4 95 HP malutko ale jest.
    BMW E90 335D – Więcej zdjęć tego typu na Facebooku, strona  BMW - było, miło, wypie*dalaj.
    Więcej zdjęć tego typu na Facebooku, strona BMW - było, miło, wypie*dalaj.
    Ford Scorpio 2,9 V6 EFI 95' – Ford Scorpio z silnikiem 2,9 EFI z 1995 roku. Kupiony w celu odrestaurowania i nauki mechaniki i elektroniki.
    Ford Scorpio z silnikiem 2,9 EFI z 1995 roku. Kupiony w celu odrestaurowania i nauki mechaniki i elektroniki.
    Ford Scorpio 2,9 V6 EFI 95' – Jeszcze jedno zdjęcie wdzięcznego wieloryba.
    Jeszcze jedno zdjęcie wdzięcznego wieloryba.
    Nowy nabytek – Autko sprowadzone miesiąc temu do Polski, dosłownie wyciągnięte od Niemca z garażu. Gwint SJ LOW TEC
Felgi wzór styling 95 18" et 20. 
Zaklepane nadkola przód.
    Autko sprowadzone miesiąc temu do Polski, dosłownie wyciągnięte od Niemca z garażu. Gwint SJ LOW TEC
    Felgi wzór styling 95 18" et 20.
    Zaklepane nadkola przód.
    Fiat Tipo 2016 w wersji Opening Edition Plus jest bohaterem części testu drogowego podczas jazdy. Pod maską wolnossąca jednostka benzynowa 1.4 16v o mocy 95 KM i 127 Nm. Cena testówki to 51 100 zł.

    Śledź mnie:
    Facebook www.facebook.com/motocamil94
    Instagram www.instagram.com/motocamil94
    BLOG wwww.motocamil94.pl
    6 marca 2016, 20:43 przez ~motocamil94 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/motocamil94

    Fiat Tipo 2016 w wersji Opening Edition Plus jest bohaterem dzisiejszego testu/prezentacji. Pod maską wolnossąca jednostka benzynowa 1.4 16v o mocy 95 KM i 127 Nm. Cena testówki to 51 100 zł.

    Śledź mnie:
    Facebook www.facebook.com/motocamil94
    Instagram www.instagram.com/motocamil94
    BLOG wwww.motocamil94.pl
    4 marca 2016, 20:27 przez ~motocamil94 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YT/motocamil94

    Mercedes - Benz Rules – Mój MB W124 '95 250D
    Mój MB W124 '95 250D
    12 lutego 2016, 13:36 przez ~Guminator | Do ulubionych | Skomentuj
    993 RWB – RWB to nie tylko 930 i 964.
Na zdjęciu piękne 993 z '95 roku.
    RWB to nie tylko 930 i 964.
    Na zdjęciu piękne 993 z '95 roku.
    27 grudnia 2015, 10:50 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    rennlist.com

    Zadbaj o widoczność i dobre samopoczucie jesienią – Kilka fajnych i przydatnych wskazówek dotyczących parowania szyb i samopoczucia w jesienne dni.
"Parowanie szyb w samochodzie nie tylko pogarsza widoczność, ale również wpływa na nasze samopoczucie. Zjawisku temu nie zawsze da się zapobiec, można jednak ograniczyć częstotliwość jego występowania."

Już samo wejście do samochodu w wilgotnej odzieży wierzchniej, pod którą utrzymuje się wyższa temperatura naszego ciała, powoduje efekt parowania. Co więcej, tą wilgocią będzie nasiąkała tapicerka siedzeń, kumulując się z każdym kolejnym dniem. W tym momencie często popełniamy błąd – włączamy wentylację na maksymalne grzanie i obroty dmuchawy. W rezultacie zamiast osuszenia powietrza, skroplona para wodna osiada na wszystkich elementach wnętrza samochodu. Z reguły dostrzeżemy to na szybach – im są brudniejsze od środka, tym szybciej zajdą parą.

- Wsiadając do samochodu w okresie jesiennym ważne jest szybkie wyrównanie różnic poziomu zawilgocenia powietrza. Aby zrobić to efektywnie, musimy mieć sprawnie działający układ wentylacji, czy klimatyzacji. Zarówno obieg powietrza, jak i wszystkie dysze muszą być otwarte, a przycisk klimatyzacji koniecznie włączony. Nie podnosimy przy tym temperatury – im będzie zbliżona do tej na zewnątrz, tym szybciej zapanujemy nad zjawiskiem parowania, dopiero po tym możemy stopniowo zwiększać ogrzewanie.

W tym przypadku korzystamy z funkcji osuszania powietrza w kabinie, którą spełnia klimatyzacja.

Sprawny układ wentylacji czy klimatyzacji samochodu to nie tylko współdziałanie elementów mechanicznych. Systematycznie musimy dbać o jego czystość. Skomplikowana budowa kanałów, przewodów i kratek nawiewów stanowią doskonałe środowisko do powstawania i rozmnażania się różnych bakterii i grzybów. Nasze zaniedbania, nawet gdy będziemy przestrzegać wymienionych powyżej zasad, doprowadzą do sytuacji, w której będziemy wdychać groźne drobnoustroje wraz napływającym powietrzem. To prosta droga do nabawienia się przewlekłych stanów zapalnych dróg oddechowych, a w dłuższej perspektywie nawet alergii. Dotyczy to nie tylko kierowców, ale i wszystkich osób podróżujących samochodem. Szczególnie narażone są dzieci.

- Na nasze samopoczucie podczas jazdy duży wpływ ma jakość powietrza dostającego się do środka samochodu. Jest ono zasysane z otoczenia, które pełne jest spalin i innych zanieczyszczeń. Aby temu zapobiec, opracowaliśmy filtr kabinowy ClimFilter Supreme. Współczesne wkłady z aktywnym węglem i polifenolem są w stanie wyłapać do 95% zanieczyszczeń. Pod jednym warunkiem – taki filtr musi być regularnie wymieniany.
    Kilka fajnych i przydatnych wskazówek dotyczących parowania szyb i samopoczucia w jesienne dni.
    "Parowanie szyb w samochodzie nie tylko pogarsza widoczność, ale również wpływa na nasze samopoczucie. Zjawisku temu nie zawsze da się zapobiec, można jednak ograniczyć częstotliwość jego występowania."

    Już samo wejście do samochodu w wilgotnej odzieży wierzchniej, pod którą utrzymuje się wyższa temperatura naszego ciała, powoduje efekt parowania. Co więcej, tą wilgocią będzie nasiąkała tapicerka siedzeń, kumulując się z każdym kolejnym dniem. W tym momencie często popełniamy błąd – włączamy wentylację na maksymalne grzanie i obroty dmuchawy. W rezultacie zamiast osuszenia powietrza, skroplona para wodna osiada na wszystkich elementach wnętrza samochodu. Z reguły dostrzeżemy to na szybach – im są brudniejsze od środka, tym szybciej zajdą parą.

    - Wsiadając do samochodu w okresie jesiennym ważne jest szybkie wyrównanie różnic poziomu zawilgocenia powietrza. Aby zrobić to efektywnie, musimy mieć sprawnie działający układ wentylacji, czy klimatyzacji. Zarówno obieg powietrza, jak i wszystkie dysze muszą być otwarte, a przycisk klimatyzacji koniecznie włączony. Nie podnosimy przy tym temperatury – im będzie zbliżona do tej na zewnątrz, tym szybciej zapanujemy nad zjawiskiem parowania, dopiero po tym możemy stopniowo zwiększać ogrzewanie.

    W tym przypadku korzystamy z funkcji osuszania powietrza w kabinie, którą spełnia klimatyzacja.

    Sprawny układ wentylacji czy klimatyzacji samochodu to nie tylko współdziałanie elementów mechanicznych. Systematycznie musimy dbać o jego czystość. Skomplikowana budowa kanałów, przewodów i kratek nawiewów stanowią doskonałe środowisko do powstawania i rozmnażania się różnych bakterii i grzybów. Nasze zaniedbania, nawet gdy będziemy przestrzegać wymienionych powyżej zasad, doprowadzą do sytuacji, w której będziemy wdychać groźne drobnoustroje wraz napływającym powietrzem. To prosta droga do nabawienia się przewlekłych stanów zapalnych dróg oddechowych, a w dłuższej perspektywie nawet alergii. Dotyczy to nie tylko kierowców, ale i wszystkich osób podróżujących samochodem. Szczególnie narażone są dzieci.

    - Na nasze samopoczucie podczas jazdy duży wpływ ma jakość powietrza dostającego się do środka samochodu. Jest ono zasysane z otoczenia, które pełne jest spalin i innych zanieczyszczeń. Aby temu zapobiec, opracowaliśmy filtr kabinowy ClimFilter Supreme. Współczesne wkłady z aktywnym węglem i polifenolem są w stanie wyłapać do 95% zanieczyszczeń. Pod jednym warunkiem – taki filtr musi być regularnie wymieniany.
    15 października 2015, 15:34 przez rafalb180 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)