Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    ZAZ-1102 Tavria – Witam moto-kilerzy i przedstawiam wam moją Tavrię '93. Zauważyłem że nie ma tu wogóle żadnej Tavrii. Auto pochodzi z Ukrainy i jest bardzo wdzięczne i oryginalne na swój sposób. Proszę powiedzcie w komentarzach co sądzicie o niej.
    Witam moto-kilerzy i przedstawiam wam moją Tavrię '93. Zauważyłem że nie ma tu wogóle żadnej Tavrii. Auto pochodzi z Ukrainy i jest bardzo wdzięczne i oryginalne na swój sposób. Proszę powiedzcie w komentarzach co sądzicie o niej.
    2 października 2013, 20:51 przez ~Alex | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Własne

    Mitsubishi 3000GT 93' –
    21 września 2013, 14:39 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 9-3 – Mam do was pytanie, zamierzam kupić Saaba 93. Może ktoś z was miał z nim doczynienia, jakieś wskazówki jaki silnik wybrać? I w ogóle na temat tego samochodu
    Mam do was pytanie, zamierzam kupić Saaba 93. Może ktoś z was miał z nim doczynienia, jakieś wskazówki jaki silnik wybrać? I w ogóle na temat tego samochodu
    19 września 2013, 15:48 przez Grand (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    SAAB i Ford – Ford Fiesta Tanner Foust
SAAB 93 Samuel Hübinette
    Ford Fiesta Tanner Foust
    SAAB 93 Samuel Hübinette
    4 września 2013, 20:51 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Suzuki GSF 400 VC 93' – Japońskie cudeńko którego jeszcze nie widziałem na stronie. Mój 'nowy' nabytek. 59 konie, 167 kg na sucho, 5,2 do setki, 210 V max. Model ze zmiennymi fazami rozrządu (variable valve control system).
    Japońskie cudeńko którego jeszcze nie widziałem na stronie. Mój 'nowy' nabytek. 59 konie, 167 kg na sucho, 5,2 do setki, 210 V max. Model ze zmiennymi fazami rozrządu (variable valve control system).
    1 września 2013, 19:13 przez MrPeter24 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    SAAB 93 1956 –
    1 września 2013, 20:56 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    IRYDA M-93 V – Polski samolot odrzutowy produkowany w Mielcu


Poznajecie naklejkę nad kołem?
Tak to znaczek Rolls-Royce'a, bo własnie ta firma wyprodukowała silniki do tego samolotu
    Polski samolot odrzutowy produkowany w Mielcu


    Poznajecie naklejkę nad kołem?
    Tak to znaczek Rolls-Royce'a, bo własnie ta firma wyprodukowała silniki do tego samolotu
    19 sierpnia 2013, 17:54 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    BMW M1 – BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczone do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach.
Dane techniczne
Silnik
R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk
Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

Osiągi
Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
Prędkość maksymalna: 262 km/h
    BMW M1 – supersportowe coupé produkowane w latach 1978 – 1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. Wyprodukowano zaledwie 457 aut, w tym 57 aut wyścigowych.

    M1 to jedyne BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczone do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s. Był to samochód niezwykle nowoczesny jak na swoje czasy. Jednostka napędzająca koła tylne miała 4 zawory na cylinder oraz moc 204 kW (277 KM). Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 634 kW (862 KM).

    Nadwozie z ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Auto miało opony 205/55/16 z przodu oraz 225/50/16 z tyłu, oraz hamulce tarczowe wentylowane na wszystkich kołach.
    Dane techniczne
    Silnik
    R6 3,5 l (3453 cm³), 4 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk
    Średnica cylindra × skok tłoka: 93,40 mm × 84,00 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 277 KM (204 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 330 N•m przy 5000 obr/min

    Osiągi
    Przyspieszenie 0-80 km/h: 4,5 s
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,9 s
    Przyspieszenie 0-160 km/h: 13,1 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 13,8 s
    Czas przejazdu pierwszego kilometra: 25,4 s
    Prędkość maksymalna: 262 km/h
    26 lipca 2013, 18:39 przez wnusiu94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Saab 93 – mało tu takich.
    Mało tu takich.
    17 czerwca 2013, 21:09 przez Matey17a (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat 126p – FL '93 
Własny
    FL '93
    Własny
    9 maja 2013, 17:46 przez enter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)