Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    16 listopada 2022, 10:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 914/6 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1969-1975 we współpracy z koncernem Volkswagen. Samochód jest przez wielu nie uważany za prawdziwe Porsche, skąd potoczne określenie Volks-Porsche. Powstawały odmiany 1700, 1800 i 2000 w dwóch wersjach, z czterema i sześcioma cylindrami, o mocach odpowiednio 76-110 KM. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było dwulitrowe B6 o mocy 112 KM w wersji 914/6, dzięki któremu samochód osiągał prędkość maksymalną 201 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,3 sekundy, lecz w kilku egzemplarzach powstał też model 916, ze 190-konnym silnikiem Porsche 911, który był odmianą modelu Porsche 914/6. W roku 1969, z okazji 60. rocznicy urodzin szefa firmy, dr Ferdynanda Porsche powstał prototyp 914 z 8-cylindrowym silnikiem o mocy 260 KM, który otrzymał oznaczenie 914/8. Łącznie powstało 119,000 egzemplarzy Porsche 914, z czego 3332 miało zamontowany oryginalny, dwulitrowy, sześciocylindrowy silnik Porsche.
    Sportowy samochód osobowy produkowany przez niemiecką firmę Porsche w latach 1969-1975 we współpracy z koncernem Volkswagen. Samochód jest przez wielu nie uważany za prawdziwe Porsche, skąd potoczne określenie Volks-Porsche. Powstawały odmiany 1700, 1800 i 2000 w dwóch wersjach, z czterema i sześcioma cylindrami, o mocach odpowiednio 76-110 KM. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było dwulitrowe B6 o mocy 112 KM w wersji 914/6, dzięki któremu samochód osiągał prędkość maksymalną 201 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,3 sekundy, lecz w kilku egzemplarzach powstał też model 916, ze 190-konnym silnikiem Porsche 911, który był odmianą modelu Porsche 914/6. W roku 1969, z okazji 60. rocznicy urodzin szefa firmy, dr Ferdynanda Porsche powstał prototyp 914 z 8-cylindrowym silnikiem o mocy 260 KM, który otrzymał oznaczenie 914/8. Łącznie powstało 119,000 egzemplarzy Porsche 914, z czego 3332 miało zamontowany oryginalny, dwulitrowy, sześciocylindrowy silnik Porsche.
    Cagiva Mito Evo1 siedmiobiegowa legenda z Włoch o której marzą nastolatkowie po dziś dzień! W wielu kręgach Mito jest znane bardziej pierwowzór, jakim było legendarne Ducati 916. W tym filmie opisuję Evoluzion 1 sukces i upadek siedmiobiegówki.
    Zastanawiałeś się jak może wyglądać synonim Ferrari na 2 kołach? Oto i on. Ducati 916 niesamowita legenda wsbk oraz kunszt technologiczny i przede wszystkim stylistyczny. Jeżeli ktoś kazał by mi wskazać kilka idealnych motocykli bez wahania wybrał bym 916.
    A Ty którego wybierasz? – Genewa 2013
A - McLaren P1 (916 km)
B - Lamborghini Veneno (750 km)
C - LaFerrari (963 km)
    Genewa 2013
    A - McLaren P1 (916 km)
    B - Lamborghini Veneno (750 km)
    C - LaFerrari (963 km)
    10 marca 2013, 19:06 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    McLaren P1 – Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    Po pierwsze, powstanie jedynie 375 sztuk McLarena P1, a każda w cenie od 1 004 800 euro czyli skromne 4,2 mln zł. Równie imponujące co cena okazują się osiągi P1. Zgodnie z najnowszymi trendami wśród supersamochodów, P1 korzysta z napędu hybrydowego i w sumie legitymuje się mocą 916 KM i 900 Nm! Serce układu stanowi 3,8-litrowe V8 generujące 737 KM i 720 Nm. Wykorzystując cały spalinowo-elektryczny potencjał P1 pierwszą "setkę" osiąga w mniej niż 3 s, a 200 km/h pojawia się na cyfrowej desce rozdzielczej po niecałych 7 s. Maksymalnie nowy bolid McLarena może osiągnąć 350 km/h.
    9 marca 2013, 13:44 przez sienka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Według Hondy powstało 200 sztuk, według nieoficjalnych danych około 300. Pierwszy raz NR-ka została zaprezentowana w 1992r.
    Parę ciekawych danych technicznych:
    -silnik v4 z owalnymi tłokami
    -2 korbowody na tłok
    -2 świece i 8 tytanowych zaworów na cylinder
    -owiewki wykonane z karbonu

    Podobno Tamburini inspirował się tą maszyną projektując Ducati 916. Cena?
    Nowa sztuka kosztowała w przeliczeniu około 320 000zł, dzisiaj pewnie więcej (chciałem sprawdzić ale na ebay ani mobile.de nie ma ani jednej)
    30 marca 2012, 20:19 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)

    1