Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    6 listopada 2022, 22:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    910 HP, 4.7l v8 i niecałe 3 s do setki. Audo za 20 milionów PLN, zobaczcie Koenigsegga Agerę!
    26 czerwca 2021, 15:40 przez ~usernameed | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Hi_5

    Nissan Bluebird Coupe 910 – Ostatnia generacja z napędem na tył, sprzedawana w latach 1979-1983.
    Ostatnia generacja z napędem na tył, sprzedawana w latach 1979-1983.
    Nissan Bluebird (910) – Tylnonapędowy klasyk Nissana, z przełomu lat 70/80.
    Tylnonapędowy klasyk Nissana, z przełomu lat 70/80.
    SKRADZIONO!!! – Pomagaliśmy innym, więc mam nadzieje, że pomożecie i mi

Rower to Scott Aspect 910
Skradziony w RZESZOWIE  obok Millenium Hall

Miał naklejkę na widelcu z napisem "gopro"

Jeśli go zobaczysz zadzwoń na 997 i pod numer . 664 178 012 

Dla znalazcy nagroda
    Pomagaliśmy innym, więc mam nadzieje, że pomożecie i mi

    Rower to Scott Aspect 910
    Skradziony w RZESZOWIE obok Millenium Hall

    Miał naklejkę na widelcu z napisem "gopro"

    Jeśli go zobaczysz zadzwoń na 997 i pod numer . 664 178 012

    Dla znalazcy nagroda
    13 marca 2014, 18:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa 1750 gt – Silnik 1985 cm3 rozwija 220 KM i musiał ruszać samochohód który ważył zaledwie 910 kg
    Silnik 1985 cm3 rozwija 220 KM i musiał ruszać samochohód który ważył zaledwie 910 kg
    7 czerwca 2013, 15:13 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Peugeot 205 T16 – 205 T16, czyli samochód - legenda. B-grupowy potwór, który w latach 1985-86 deklasował swoich rywali. Pod maską (a właściwie pod tylną klapą) drzemało 450 koni, co czyniło z 910-kilogramowego Peugeota prawdziwego pogromcę Audi, Lancii i całej reszty stawki WRC. Aby otrzymać rajdową homologację, konieczne było wyprodukowanie 200 sztuk drogowej wersji T16. Powstała więc "ugrzeczniona", 180-konna wersja. Wtajemniczeni twierdzą jednak, że zdjęcie ukazujące 200 sztuk "cywilnych" T16 było sfabrykowane. Jak jest naprawdę - tego nie wiemy. 
 Pewne jest, że Peugeot 205 T16 to zabawka dla naprawdę bogatych chłopców. Ceny tej wersji zaczynają się od 70 tysięcy euro.
    205 T16, czyli samochód - legenda. B-grupowy potwór, który w latach 1985-86 deklasował swoich rywali. Pod maską (a właściwie pod tylną klapą) drzemało 450 koni, co czyniło z 910-kilogramowego Peugeota prawdziwego pogromcę Audi, Lancii i całej reszty stawki WRC. Aby otrzymać rajdową homologację, konieczne było wyprodukowanie 200 sztuk drogowej wersji T16. Powstała więc "ugrzeczniona", 180-konna wersja. Wtajemniczeni twierdzą jednak, że zdjęcie ukazujące 200 sztuk "cywilnych" T16 było sfabrykowane. Jak jest naprawdę - tego nie wiemy.
    Pewne jest, że Peugeot 205 T16 to zabawka dla naprawdę bogatych chłopców. Ceny tej wersji zaczynają się od 70 tysięcy euro.
    4 czerwca 2013, 16:19 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Datsun Fairlady 2000 (SR311) – Piękny roadster (na zdjęciu z założonym dachem), na felgach Work Equip 01. Ta generacja produkowana była w latach 1967-1970, był to ostatni Fairlady, jego następca nosił nazwę Fairlady Z. Silnik 2.0L 145 KM, masa 910 kg, napęd na tył. Pierwszy japoński, seryjny samochód, którego prędkość maksymalna wyniosła ponad 200 km/h (a dokładnie to 205 km/h). Samochód ma za sobą udaną historię w japońskich i amerykańskich wyścigach.
    Piękny roadster (na zdjęciu z założonym dachem), na felgach Work Equip 01. Ta generacja produkowana była w latach 1967-1970, był to ostatni Fairlady, jego następca nosił nazwę Fairlady Z. Silnik 2.0L 145 KM, masa 910 kg, napęd na tył. Pierwszy japoński, seryjny samochód, którego prędkość maksymalna wyniosła ponad 200 km/h (a dokładnie to 205 km/h). Samochód ma za sobą udaną historię w japońskich i amerykańskich wyścigach.