Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    3 listopada 2013, 11:40 przez moto1274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Filmik, który pokazuje efekt pracy bułgarskiej stajni Prospeed. Efekt nadzwyczajny - Audi S1 z 800-konnym, turbodoładowanym silnikiem. Pięciocylindrowy, rzędowy układ oraz turbina wielkości cysterny sprawiają, że samochód brzmi i jedzie na takim samym - nadzwyczajnym poziomie.
    18 października 2013, 12:48 przez facebook_overboosted (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Keating Bolt – - Potężny 7-litrowy silnik LS7 V8 od General Motors
- Napęd RWD
- 3 wersje silnika: 505 KM, 640 KM i 800 KM
- W najpotężniejszej 2500-konnej wersji to superauto będzie próbowało uzyskać tytuł najszybszego samochodu produkcyjnego świata. 

Keating planuje pobić rekord, który wynosi 540 km/h.

Jednym zdaniem - szybki, piękny i wściekły.
    - Potężny 7-litrowy silnik LS7 V8 od General Motors
    - Napęd RWD
    - 3 wersje silnika: 505 KM, 640 KM i 800 KM
    - W najpotężniejszej 2500-konnej wersji to superauto będzie próbowało uzyskać tytuł najszybszego samochodu produkcyjnego świata.

    Keating planuje pobić rekord, który wynosi 540 km/h.

    Jednym zdaniem - szybki, piękny i wściekły.
    2 października 2013, 17:28 przez MotoFUN91 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.autofoundry.com

    Landkreuzer P-1000 Ratte (niem. "Szczur") miał być gigantycznym czołgiem superciężkim przeznaczonym dla sił zbrojnych III Rzeszy. Ważący 1000 ton P-1000 Ratte byłby ponad 5 razy cięższy od największego wyprodukowanego kiedykolwiek czołgu Maus. Zaprojektowany przez Friedrich Krupp AG w 1942 i zaaprobowany przez Adolfa Hitlera, został ostatecznie zarzucony na początku 1943 z inicjatywy Alberta Speera.
    Rozpoczęto budowę czołgu, ale nigdy jej nie dokończono. W planach miał być uzbrojony w dwa działa kalibru 280 mm (zamontowane w wieżyczkach użytych także w pancernikach typu Scharnhorst), pojedyncze działo 128 mm, osiem działek przeciwlotniczych Flak 38 kalibru 20 mm i dwa karabiny maszynowe MG 151/15 kalibru 15 mm. Po każdej stronie czołgu miały znajdować się po 3 gąsienice o szerokości 1,2 metra. Napęd miały stanowić dwa 24 cylindrowe silniki MAN V12Z32/44 o mocy 8500 KM lub osiem 20 cylindrowych silników Daimler-Benz MB501 o mocy 2000 KM każdy, aby osiągnąć wymagane 16000 KM potrzebne do poruszenia czołgu. Podstawowym uzbrojeniem miały być dwa działa 280 mm w wieżyczkach z krążowników -- jedna z wieżyczek została wyprodukowana przed ostatecznym zarzuceniem projektu, a następnie użyta w baterii dział nabrzeżnych w Norwegii.
    W planach był także jeszcze większy projekt Landkreuzer P. 1500 Monster, również zarzucony we wczesnej fazie. Miała to być samobieżna wersja działa Schwerer Gustav (znanego także jako Dora) wyposażonego w armatę kalibru 800 mm.
    Ze względu na olbrzymią masę i wielkość "Szczura" nie było możliwości praktycznego zastosowanie tego typu czołgu -- jego ciężar uniemożliwiałby pokonanie jakiegokolwiek mostu czy drogi, wielkość narażałaby na ataki lotnicze i miny. Byłby zbyt wolny w czasie operacji ofensywnych i podczas odwrotu. Jedynym możliwym wariantem użycia pojazdu byłoby wykorzystanie go jako ruchomej baterii nadbrzeżnej. Pojazd miałby poruszać się wzdłuż wybrzeża po specjalnie zbudowanej drodze i zwalczać okręty przeciwnika, jednak i w tej roli byłby narażony na ataki lotnicze i miałby nikłe szanse w pojedynkach artyleryjskich z licznymi, uzbrojonymi w ciężkie działa okrętami przeciwnika.
    22 września 2013, 19:43 przez RycpaC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    World Time Attack Challenge 2013 – Japońskie samochody przygotowywane na przeprawę przez ocean, płyną do Sydney w Australii. Sześć samochodów i ponad 4600 koni mechanicznych.

Toyota Chaser JZX100 +800 KM
Honda Top Fuel S2000RR +800 KM
Honda Esprit NSX +700 KM
Nissan Team Line Up Skyline R34 +800 KM
Mazda RE Amemiya Hurricane RX-7 +700 KM
Nissan Scorch Racing Silvia S15 +800 KM

Jeśli ktoś kojarzy tych panów: Daigo Saito, Tsutomu "The Terminator" Fujio, Nobuteru "NOB" Taniguchi, Tomohiko "Under" Suzuki, to powinien zainteresować się WTAC 2013. Oczywiście oprócz tego, dużo więcej kierowców oraz potężnych i bardzo szybkich maszyn. Wyścig (jak i reszta imprez) odbędzie się 18-19 października tego roku. Więcej informacji: http://www.worldtimeattack.com/
    Japońskie samochody przygotowywane na przeprawę przez ocean, płyną do Sydney w Australii. Sześć samochodów i ponad 4600 koni mechanicznych.

    Toyota Chaser JZX100 +800 KM
    Honda Top Fuel S2000RR +800 KM
    Honda Esprit NSX +700 KM
    Nissan Team Line Up Skyline R34 +800 KM
    Mazda RE Amemiya Hurricane RX-7 +700 KM
    Nissan Scorch Racing Silvia S15 +800 KM

    Jeśli ktoś kojarzy tych panów: Daigo Saito, Tsutomu "The Terminator" Fujio, Nobuteru "NOB" Taniguchi, Tomohiko "Under" Suzuki, to powinien zainteresować się WTAC 2013. Oczywiście oprócz tego, dużo więcej kierowców oraz potężnych i bardzo szybkich maszyn. Wyścig (jak i reszta imprez) odbędzie się 18-19 października tego roku. Więcej informacji: http://www.worldtimeattack.com/
    Gumpert Apollo Sport – Mało znane, ale ciekawe auto. Do napędzenia tego potwora wykorzystano zmodyfikowany silnik Audi 4,2 v8.

moc 800 KM, prędkość maksymalna: 365 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s,
    Mało znane, ale ciekawe auto. Do napędzenia tego potwora wykorzystano zmodyfikowany silnik Audi 4,2 v8.

    moc 800 KM, prędkość maksymalna: 365 km/h, przyspieszenie 0-100 km/h: 2,9 s,
    10 września 2013, 21:50 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Simson S61 – Mój Simek S61 rok 1985. Cylek 60cm3 MZA Wał s-70 MZA gaźnik BVF 16N3 MZA i nowe kpl sprzęgło skrzynia 3 biegowa i wiele innych. W sam silnik włożyłem ponad 800 zł ma jeszcze parę problemów z elektryką, ale będzie może cała nowa instalacja, a także będzie pomalowany
    Mój Simek S61 rok 1985. Cylek 60cm3 MZA Wał s-70 MZA gaźnik BVF 16N3 MZA i nowe kpl sprzęgło skrzynia 3 biegowa i wiele innych. W sam silnik włożyłem ponad 800 zł ma jeszcze parę problemów z elektryką, ale będzie może cała nowa instalacja, a także będzie pomalowany
    3 września 2013, 13:16 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jedna z najszybszych S2000 na świecie, bardzo gruby i drogi projekt. Typowa Honda przeznaczona na tory wyścigowe, zbudowana do bicia czasów. W porównaniu do poprzedniego roku, pojawiło się trochę usprawnień, jak na przykład nowa turbosprężarka GCG Garrett GTX3582R oraz sekwencyjna skrzynia biegów Holinger RD6S. Również aerodynamika została poprawiona. Samochód ma obecnie moc ponad 800 KM i szykowany jest na World Time Attack Challenge 2013, który odbędzie się w październiku. Na ostatnim teście na torze Fuji Speedway, kierowca wyścigowy Nobuteru Taniguchi, wykręcił Hondą S2000RR niesamowity czas 1:40.90. Dla ciekawości, porównanie do seryjnej czołówki:
    Porsche 911 GT2 RS - 1:50.54,
    Nissan GT-R - 1:50.95,
    Lamborghini Aventador LP700-4 - 1:52.55,
    McLaren MP4-12C - 1:53.20,
    Audi R8 GT - 1:54.80
    2 września 2013, 14:26 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    330 4X4 – Ursus C 330 4x4 
wspomaganie
max podnoszenia ciężaru przez tura około 800-900 kg dzięki pompie od Bizona
    Ursus C 330 4x4
    wspomaganie
    max podnoszenia ciężaru przez tura około 800-900 kg dzięki pompie od Bizona
    29 sierpnia 2013, 21:31 przez ~4x4 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Porsche – Najmocniejszy w historii silnik wykorzystany kiedykolwiek w motosporcie. 800-kilogramowe Porsche 917/30 potrafiło przyspieszyć do 100 km/h w 2,4 sekundy. 200 km/h pokonywało po zaledwie 5,6 sekundach. 11,3 sekundy po starcie samochód jechał z prędkością 300 km/h. W 1975 roku, tuż przed wycofaniem samochodu z wyścigów, 1500-konny wariant 917/30 ustanowił rekord średniej prędkości okrążenia na torze Talladega: 355,86 km/h.
    Najmocniejszy w historii silnik wykorzystany kiedykolwiek w motosporcie. 800-kilogramowe Porsche 917/30 potrafiło przyspieszyć do 100 km/h w 2,4 sekundy. 200 km/h pokonywało po zaledwie 5,6 sekundach. 11,3 sekundy po starcie samochód jechał z prędkością 300 km/h. W 1975 roku, tuż przed wycofaniem samochodu z wyścigów, 1500-konny wariant 917/30 ustanowił rekord średniej prędkości okrążenia na torze Talladega: 355,86 km/h.
    28 sierpnia 2013, 17:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj