Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 205 takich materiałów
    Audi Sport Quattro concept, – czyli 700 KM i 800 Nm
    Czyli 700 KM i 800 Nm
    3 maja 2014, 21:54 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Legenda NASCAR
    Audi R-18 e-tron – Bolid ten ma światła które świecą na 800 metrów
    Bolid ten ma światła które świecą na 800 metrów
    24 marca 2014, 19:52 przez Pluton (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jak wszyscy to i ja – Moje maleństwo. Suzuki Maruti 800. Pojemność 0.8.  Można powiedzieć, że odratowany bo praktycznie nie miał podłogi, teraz czeka go remont silnika. Osiągi nie powalają, ale kocham go, bo jest pierwszy, za własne pieniądze i włożoną własną ciężką pracą
    Moje maleństwo. Suzuki Maruti 800. Pojemność 0.8. Można powiedzieć, że odratowany bo praktycznie nie miał podłogi, teraz czeka go remont silnika. Osiągi nie powalają, ale kocham go, bo jest pierwszy, za własne pieniądze i włożoną własną ciężką pracą
    18 marca 2014, 15:12 przez RockStar1993 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Zobaczcie nielegalne wyścigi Japończyków z Okinawy. W rolach głównych między innymi około 1000-konny Nissan Skyline GT-R, 800-konny Nissan Silvia, a także inne modyfikowane auta.
    13 marca 2014, 21:45 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    adrenalinemotorsport.pl

    Opel Astra OPC EXTREME – Czyżby najszybszy Opel w historii? 

Trochę suchych faktów: 
Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach  5 s  (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    Czyżby najszybszy Opel w historii?

    Trochę suchych faktów:
    Na razie to prototyp i prawdopodobnie zostanie wprowadzony do seryjnej produkcji jeśli będzie zainteresowanie tym modelem oczywiście w serii limitowanej do "iluś" sztuk.

    Auto zostało zaprojektowane z myślą o osiąganiu najlepszych rezultatów na Północnej Pętli Nurburgringu. Pod jej maską pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem i ze zmiennymi fazami rozrządu, o mocy ponad 300 KM.
    Opel nie podaje jeszcze oficjalnych osiągów modelu, ale można spodziewać się przyspieszenia do setki w okolicach 5 s (zwykłej Astrze OPC zajmuje to 5,9 s) i prędkości maksymalnej przekraczającej 250 km/h (chyba że zdecydują się na elektroniczny ogranicznik).


    Dzięki zastosowaniu dużej ilości elementów z włókien węglowych udało się obniżyć jego masę o 100 kg. Z karbonu wykonano m.in. tylny dyfuzor, błotniki, przedni spojler, maskę silnika, usztywnienia zawieszenie, a także felgi. Karbonowe koła są o 20 kg lżejsze niż ich aluminiowe odpowiedniki. Dach z włókna węglowego waży tylko 2,6 kg (zwykły stalowy 9,3 kg), zderzaki z aluminium tylko 800 g każdy.


    Astra Extreme ma 6-tłokowy układ hamulcowy Brembo z przednimi tarczami o średnicy 370 mm, a porusza sę ina 19-calowych kołach z oponami 245/35 R19 stworzonych specjalnie dla tego modelu przez firmę Hankook.


    Myślicie, że Astra OPC Extreme będzie ciekawą alternatywą dla Golfa R albo Focusa ST? Ja osobiście myślę że zmiażdży konkurencje chyba że wypuszczą coś nowego ale pewnie nie tak pięknego jak ten Opel!
    26 lutego 2014, 16:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    www.topgear.com.pl

    Turbo wraca pod maski Ferrari – Będzie napędzał nową Californię T. Silnik ma pojemność 3,8 litra V8 i dzięki dwoma turbosprężarkami osiąga moc 560KM i 755Nm (poprzednik miał 4,3l i 489KM).
Do setki przyśpiesza w 3,6s i rozpędza się do 316 km/h.
Jeśli ktoś chce  sobie taką kupić to musi zaczekać do lata i w międzyczasie zaoszczędzić trochę mniej niż 200000€ (dokładnej ceny nie znalazłem), czyli 800 tyś.
    Będzie napędzał nową Californię T. Silnik ma pojemność 3,8 litra V8 i dzięki dwoma turbosprężarkami osiąga moc 560KM i 755Nm (poprzednik miał 4,3l i 489KM).
    Do setki przyśpiesza w 3,6s i rozpędza się do 316 km/h.
    Jeśli ktoś chce sobie taką kupić to musi zaczekać do lata i w międzyczasie zaoszczędzić trochę mniej niż 200000€ (dokładnej ceny nie znalazłem), czyli 800 tyś.
    12 lutego 2014, 15:44 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    MV Agusta Brutale 800 Dragster –
    31 stycznia 2014, 18:32 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Formuła E – Prędkość maksymalna: 240 km/k
Od 0 do 100 w 3,0 s
Moc maksymalna: 270 KM
Masa auta z kierowcą: 800 kg
    Prędkość maksymalna: 240 km/k
    Od 0 do 100 w 3,0 s
    Moc maksymalna: 270 KM
    Masa auta z kierowcą: 800 kg
    24 stycznia 2014, 20:37 przez Kamilm10195 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)