Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 162 takie materiały
    Większość samochodów w Polsce ma 10 sekund do setki, niektóre w tym czasie pokonują barierę 200 km/h, natomiast prawdziwe egzotyki potrafią z nieco ponad 10 sekund wycisnąć znacznie więcej. Lamborghini Huracan, który został zbudowany przez Underground Racing na zlecenie zespołu Drag965 z Kuwejtu w trakcie eventu Shift Sector Indy Airstrip Attack pobił nowy rekord prędkości dla aut z homologacją na dystansie 1/2 mili. Włoski ogier o mocy 3000 KM osiągnął przeszło 411 km/h! 800 metrów i 400+ km/h? Czyste szaleństwo. Strach pomyśleć, jaki jest autentyczny v-max tego Lambo.
    9 września 2017, 15:20 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Manhart MHX6 800 –
    19 sierpnia 2017, 16:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dzięki zastosowaniu kompresora z Audi R8 V10 udało się wycisnąć aż 800 KM. Na powyższym filmie możecie zobaczyć jak sprawnie przyspiesza teraz samochód. Ze startu zatrzymanego do 300 km/h auto rozpędza się w około 28 sekund.
    17 sierpnia 2017, 18:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trabant 800 RS – W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    4 sierpnia 2017, 9:41 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: wikipedia
    Szwedzki freestyler i motoryzacyjny maniak - Jon Olsson w najnowszym vlogu zaprezentował swój najnowszy projekt w charakterystycznym, wojskowym kamuflażu. Nie jest to nowe R8, ani kolejne RS6. Jest nim George The Rolls, czyli 810-konny Rolls Royce Wraith. Pod maską luksusowej bestii spoczywa 6,6-litrowa jednostka V12 TwinTurbo zmodyfikowana przez Absolute Motors. Holenderski warsztat tuningowy z fabrycznego configu (632 KM, 800 Nm) zdołał wycisnąć dodatkowe 178 KM mocy, które zostały potwierdzone wykresem z pomiaru na hamowni.
    26 czerwca 2017, 20:40 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    .V4 –
    28 kwietnia 2017, 21:56 przez MarcinD (PW) | Do ulubionych | Skomentuj