Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 167 takich materiałów
    Camaro napędzane jest silnikiem V8 LT4 o mocy 650 KM, który współpracuje z 10-biegowym automatem. O prawie 800 kilogramów cięższy Escalade też ma pod maską V8, ale dzięki kompresorowi znacznie mocniejsze, bowiem aż 805-konne.Tuner deklaruje, że Cadillac przyspiesza do 100 km/h w 3,7 sekundy i pokonuje 1/4 mili w 11,7 sekundy.
    17 kwietnia 2018, 18:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Brazylijski samochód miejski z silnikiem bokser.
    27 lutego 2018, 15:26 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    A6 C4 1.9 TDI 1Z  Miłego wieczoru – Zdjęcie robione wczoraj,dziś już jest 800.492 i dalej rośnie.
    Zdjęcie robione wczoraj,dziś już jest 800.492 i dalej rośnie.
    25 lutego 2018, 22:30 przez zygii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Stracić prawo jazdy?
    31 stycznia 2018, 2:18 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Polski tuner z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej zaprezentował właśnie prawdopodobnie najmocniejszego Mercedesa AMG E63s w Polsce. Gwiazda klasy E w wersji AMG otrzymała pakiet Kleemann E63S-K4, w skład którego wchodzą większe turbiny generujące większe ciśnienie doładowania, kolektory zapewniające lepszy przepływ spalin przez układ wydechowy, intercooler podnoszący wydajność układu chłodzenia oraz autorski MOD silnika. Dodatkowo zmianie uległy oprogramowanie skrzyni biegów oraz szpera.


    Po zastosowanych modach 5,5-litrowe V8 legitymuje się mocą 836 KM i maksymalnym momentem obrotowym rzędu 1040 Nm! Takie osiągi w porównaniu do seryjnych 585 KM i 800 Nm to prawdziwa przepaść. Auto z taką fabryką przyspiesza do pierwszej setki w 3,3 sekundy, 0-200 km/h robi w 9,7 sekundy i maksymalnie przyspiesza do 350 km/h! Z pozoru elegancka i subtelna limuzyna bez trudu zawstydzi BMW M5, Audi RS6 Performance, a także niejedno Porsche.
    30 października 2017, 9:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Większość samochodów w Polsce ma 10 sekund do setki, niektóre w tym czasie pokonują barierę 200 km/h, natomiast prawdziwe egzotyki potrafią z nieco ponad 10 sekund wycisnąć znacznie więcej. Lamborghini Huracan, który został zbudowany przez Underground Racing na zlecenie zespołu Drag965 z Kuwejtu w trakcie eventu Shift Sector Indy Airstrip Attack pobił nowy rekord prędkości dla aut z homologacją na dystansie 1/2 mili. Włoski ogier o mocy 3000 KM osiągnął przeszło 411 km/h! 800 metrów i 400+ km/h? Czyste szaleństwo. Strach pomyśleć, jaki jest autentyczny v-max tego Lambo.
    9 września 2017, 15:20 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Manhart MHX6 800 –
    19 sierpnia 2017, 16:00 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dzięki zastosowaniu kompresora z Audi R8 V10 udało się wycisnąć aż 800 KM. Na powyższym filmie możecie zobaczyć jak sprawnie przyspiesza teraz samochód. Ze startu zatrzymanego do 300 km/h auto rozpędza się w około 28 sekund.
    17 sierpnia 2017, 18:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Trabant 800 RS – W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    W latach 1986–1988 stworzono 3 egzemplarze Trabanta przeznaczonego do wyścigów, ze wzmocnionym silnikiem dwusuwowym o pojemności 771 cm³ i mocy 65 KM, który osiągał prędkość 160 km/h. Moc przenoszona była na koła przednie jak w modelu seryjnym, jednak za pomocą 5-biegowej, manualnej skrzyni biegów. Samochód konkurował z niektórymi pojazdami produkcji krajów Europy Zachodniej
    4 sierpnia 2017, 9:41 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: wikipedia
    Szwedzki freestyler i motoryzacyjny maniak - Jon Olsson w najnowszym vlogu zaprezentował swój najnowszy projekt w charakterystycznym, wojskowym kamuflażu. Nie jest to nowe R8, ani kolejne RS6. Jest nim George The Rolls, czyli 810-konny Rolls Royce Wraith. Pod maską luksusowej bestii spoczywa 6,6-litrowa jednostka V12 TwinTurbo zmodyfikowana przez Absolute Motors. Holenderski warsztat tuningowy z fabrycznego configu (632 KM, 800 Nm) zdołał wycisnąć dodatkowe 178 KM mocy, które zostały potwierdzone wykresem z pomiaru na hamowni.
    26 czerwca 2017, 20:40 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj