Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 170 takich materiałów
    Aston Martin One-77 & Vanquish –
    2 sierpnia 2014, 9:05 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Polska Motoryzacja: Polski Fiat  125 Coupé – Pierwszy prototyp został zbudowany w latach 1976-77 w nowo powstałym Zakładzie Krótkich Serii. Opracował go Zdzisław Wattson. Samochód ten opierał się na podwoziu modelu PF 125p i miał nadwozie z tworzyw sztucznych.
Był prezentowany na wielu wystawach. Największe jego zalety to olbrzymi bagażnik, doskonała widoczność i niezła sterowność. Wadą wykluczającą go z seryjnej produkcji były wystające poza obrys nadwozia resory.
    Pierwszy prototyp został zbudowany w latach 1976-77 w nowo powstałym Zakładzie Krótkich Serii. Opracował go Zdzisław Wattson. Samochód ten opierał się na podwoziu modelu PF 125p i miał nadwozie z tworzyw sztucznych.
    Był prezentowany na wielu wystawach. Największe jego zalety to olbrzymi bagażnik, doskonała widoczność i niezła sterowność. Wadą wykluczającą go z seryjnej produkcji były wystające poza obrys nadwozia resory.
    2 sierpnia 2014, 17:52 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Autokult.pl

    Ferrari 355 Challenge z 6. Wyścigu na Przełęcz pod Ostrą – Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
Stopień sprężania: 11,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego.

    Silnik ( na pewno jeszcze "podrasowany" , bo jego dźwięk był nieziemski )

    V8 3,5 l (3496 cm³), 5 zaworów na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: wtrysk Bo Mot 2.7
    Średnica cylindra × skok tłoka: 85,00 mm × 77,00 mm
    Stopień sprężania: 11,1:1
    Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 8250 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 363 N•m przy 6000 obr/min
    15 czerwca 2014, 15:38 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Jeden z 77 –
    5 czerwca 2014, 16:35 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 320 TC – W.T.C.C. 2014

BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    W.T.C.C. 2014

    BODY - BMW 320si E90, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, wzdłużnie zainstalowane; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Pojemność skokowa: 1598 cc; Średnica x skok tłoka: 77 x85.8 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Cosworth Pectel MQ 12; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - tylne koła; skrzynia biegów: X-trac 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: z włókna węglowego pojedynczy lub podwójny płyta; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - Zawieszenie przód: podwójne wspólne amortyzatora, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; Tylne zawieszenie: pięć Link oś, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - nie-wspomaga system podwójnego obiegu; Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 332 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 291 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4539 mm; Szerokość: 1858 mm; rozstaw osi 2.763 mm; Minimalna masa 1150 kg, w tym kierowcy.
    4 czerwca 2014, 15:59 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin One-77 –
    2 czerwca 2014, 11:10 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin One-77 –
    25 maja 2014, 14:58 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic  W.T.C.C .2014 – FIA World Touring Car Championship

BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    FIA World Touring Car Championship

    BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
    DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    22 maja 2014, 18:07 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    internet

    Toruń 2014 – II Eliminacja Międzynarodowych Motorowodnych Mistrzostw Polski. To jedna z moich pasji motoryzacyjnych.
Łódź sportowa. Klasa OSY-400
#77
    II Eliminacja Międzynarodowych Motorowodnych Mistrzostw Polski. To jedna z moich pasji motoryzacyjnych.
    Łódź sportowa. Klasa OSY-400
    #77
    18 maja 2014, 22:20 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj