Szukaj
Znalazłem 236 takich materiałów
V-max:355 km/h.
Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.
Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.
Więcej info, fotek i video w źródle
Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4 o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?
Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.
Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
Pojazd jest napędzany jednostką V12 o pojemności 6,3 l produkującą 750 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego. Aston Martin potrafi rozpędzić się do 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 354 km/h.