Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 236 takich materiałów
    Volvo FH16 750 Euro-Trans – Takie cudo ostatnio nawiedziło Zamość.
    Takie cudo ostatnio nawiedziło Zamość.
    Lamborghini Veneno – Lamborghini Veneno (LP750-4) – supersamochód marki Lamborghini zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie 8 marca 2013 roku. Pojazd stworzono dla uczczenia 50-lecia istnienia marki. Nazwa Veneno w języku hiszpańskim oznacza jad, truciznę.Auto powstało w liczbie 3 egzemplarzy, które zostały sprzedane. Każdy z nich posiada inny kolor: biały, zielony i czerwony (podobnie jak flaga Włoch). Zaprezentowany na targach w Genewie egzemplarz(NA ZDJĘCIU) to numer 0.Trafił on do Muzeum Lamborghini. Karoseria supersamochodu została wykonana z włókna węglowego. Samochód napędza umieszczony centralnie silnik o pojemności 6,5 litra w układzie V12 o mocy maksymalnej 750 KM.
V-max:355 km/h.
    Lamborghini Veneno (LP750-4) – supersamochód marki Lamborghini zaprezentowany podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie 8 marca 2013 roku. Pojazd stworzono dla uczczenia 50-lecia istnienia marki. Nazwa Veneno w języku hiszpańskim oznacza jad, truciznę.Auto powstało w liczbie 3 egzemplarzy, które zostały sprzedane. Każdy z nich posiada inny kolor: biały, zielony i czerwony (podobnie jak flaga Włoch). Zaprezentowany na targach w Genewie egzemplarz(NA ZDJĘCIU) to numer 0.Trafił on do Muzeum Lamborghini. Karoseria supersamochodu została wykonana z włókna węglowego. Samochód napędza umieszczony centralnie silnik o pojemności 6,5 litra w układzie V12 o mocy maksymalnej 750 KM.
    V-max:355 km/h.
    6 października 2014, 18:59 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    wikipedia

    Volvo FH16 750 –
    2 października 2014, 19:31 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo FH16 750 –
    1 października 2014, 16:46 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo FH16 750 –
    29 września 2014, 19:59 przez ThePiekarz23 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nardi-Giannini 750 Bisiluro – Parametry:

Jednostka napędowa: Giannini 750 G2 (montowany rónież w Motocyklach Moto Guzzi GP)
Pojemność: 734,53cc
Moc maksymalna: 55KM @ 6000rpm
Masa całkowita pojazdu: 450kg
Prędkość maksymalna: około 215km/h
    Parametry:

    Jednostka napędowa: Giannini 750 G2 (montowany rónież w Motocyklach Moto Guzzi GP)
    Pojemność: 734,53cc
    Moc maksymalna: 55KM @ 6000rpm
    Masa całkowita pojazdu: 450kg
    Prędkość maksymalna: około 215km/h
    26 września 2014, 20:33 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    artykuł o samochodzie po włosku: http://www.enciclopediadellautomobi…

    Ford Mustang Boss 302 Laguna Seca - Szybszy od europejczyków? – Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji. 

Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

Więcej info, fotek i video w źródle
    Niemiecki magazyn Sport Auto przyjrzał się bliżej specjalnej edycji Forda Mustanga Boss 302 – wersji Laguna Seca. Na pętli toru Hockenheim auto okazało się lepsze od wielu europejskich konstrukcji.

    Limitowaną do 750 egzemplarzy wersję Laguna Seca wyróżnia lepsza aerodynamika, specjalne felgi oraz jeden z dwóch lakierów: czarny lub srebrny, oba z czerwonymi wstawkami. We wnętrzu znajduje się zestaw dodatkowych zegarów, które wskażą temperaturę silnika oraz ciśnienie oleju. Poza tym zamontowano także kubełkowe fotele Recaro oraz zapewniającą pewny chwyt kierownicę obitą Alcantarą.

    Niewidoczne gołym okiem zmiany dotyczą podwozia, które udało się usztywnić o 10% w stosunku do wersji bazowej. Pod maską auta bije potężne serce o pojemności 5 l i mocy 446 KM (na wideo podano moc 443 KM). V8 zapewnia też spory maksymalny moment obrotowy – 515 Nm. Napęd przenoszony jest oczywiście na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej ręcznej przekładni. W aucie zastosowano mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.

    Wszystkie modyfikacje sprawiły, że z samochodu lubiącego głównie proste (tak postrzegany jest Ford Mustang) powstało całkiem zwinne auto. Zresztą swoje możliwości pokazało na torze, uzyskując lepszy czas od chociażby Audi R8, BMW M3, Ferrari Californii czy Astona Martina DBS. W teście hamowania ze 100 i 200 km/h Boss 302 Laguna Seca wypadł lepiej od Porsche 911 (991) Carrery S, wyposażonego w ceramiczne tarcze hamulcowe.

    Więcej info, fotek i video w źródle
    2016 Corvette ZR1 – Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4  o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    Od dłuższego czasu są spekulacje jaka będzie i czy w ogóle będzie wersja ZR1 nowej Corvetty C7. Spekulacji jest wiele, a oto jedna z nich. Co prawda nic nie jest potwierdzone, ale w kilku źródłach można to przeczytać, samo General Motors nie zaprzeczyło temu, ale i nie potwierdziło. Dodam jeszcze to, że General Motors planuje wypuścić Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie od lat '70, dlatego duża cześć fanów tego samochodu wkłada takie informacje między bajki - można rzec, że z Corvetta z silnikiem z tyłu stała się już mitem i nikt w niego nie wierzy.

    Nowa Corvette C7 ZR1 poniekąd ma posiadać silnik umieszczony centralnie. Tak centralnie, a nie tak jak to miało miejsce przez ostatnie 60 lat z przodu ! Dla jednych jest to informacja świetna, dla innych wręcz beznadziejna (Ci drudzy mówią, że niech sobie będzie Vette z silnikiem z tyłu, ale żeby zachować styl tego samochodu z minionych lat powinna być też wersja z silnikiem z przodu). Ten pomysł ma tyle samo zwolenników co przeciwników. Głównym powodem takiej zmiany jest chęć konkurowania z super samochodami, a silnik umieszczony centralnie to pierwszy krok do sukcesu. No ale dobrze. Co będzie napędzać ZR1 ? Skoro w C7 Z06 będzie super doładowany silnik LT4 o pojemności 6.2L, który da nam 650KM i 880nm, a ZR1 zawsze była najszybszą wersją Corvetty ? Tutaj również jest dużo spekulacji i domysłów, ale wszystko wskazuje na to, że GM będzie celował w 750-800KM tym samym tworząc nową Corvette najszybszym seryjnym Amerykańskim samochodem. Dodam tylko tyle, że poprzednia wersja ZR1 rozpędzała się do setki w niecałe 3.7s. W takim razie w ile rozpędzi się C7 ZR1 ?

    Jak na razie są to same spekulacje, ale jedno jest pewne. Wersja C7 ZR1 zostanie wypuszczona i na pewno powalczy o czołówkę super samochodów.

    Obrazek przedstawia przykład jak może wyglądać C7 ZR1 z silnikiem umieszczonym centralnie.
    1 września 2014, 13:08 przez CamaroFanBoy (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    www.hotrod.com

    Aston Martin One-77 – One-77 jest pięknym i jednocześnie rzadkim modelem Astona Martina. Powstało bowiem jedynie 77 egzemplarzy tego auta.
Pojazd jest napędzany jednostką V12 o pojemności 6,3 l produkującą 750 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego. Aston Martin potrafi rozpędzić się do 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 354 km/h.
    One-77 jest pięknym i jednocześnie rzadkim modelem Astona Martina. Powstało bowiem jedynie 77 egzemplarzy tego auta.
    Pojazd jest napędzany jednostką V12 o pojemności 6,3 l produkującą 750 KM mocy i 750 Nm momentu obrotowego. Aston Martin potrafi rozpędzić się do 0 do 100 km/h w ciągu 3,7 sekundy, a maksymalna prędkość wynosi 354 km/h.
    25 sierpnia 2014, 19:57 przez tomeczek1428 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Suzuki gsx-r 750 – Zapraszam na FB, tam wiele innych moich prac.
    Zapraszam na FB, tam wiele innych moich prac.