Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 236 takich materiałów
    Mercedes SL R129 AMG 73 – Jak dobrze pamiętam jedyny egzemplarz w Polsce. Silnik widlasty 12-cylindrowy, pojemność: 7291 cm³ moc: 525 KM moment obrotowy: 750 Nm
Silnik typ M120 z modelu SL 73 był wykorzystywany w niektórych wersjach Pagani Zondy.
    Jak dobrze pamiętam jedyny egzemplarz w Polsce. Silnik widlasty 12-cylindrowy, pojemność: 7291 cm³ moc: 525 KM moment obrotowy: 750 Nm
    Silnik typ M120 z modelu SL 73 był wykorzystywany w niektórych wersjach Pagani Zondy.
    Saleen S7 – Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed 

Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed

    Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    Saleen S7 Twin Turbo – W 2006 roku Saleen postanowił "pójść na całość" i wyposażyć silnik S7 w turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym szły oczywiście spore modernizacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 koni mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął "standardowy" S7, co firma Saleen przedstawiła w specyficznym stwierdzeniu "Umarł S7 - niech żyje S7 Twin-Turbo!".
    W 2006 roku Saleen postanowił "pójść na całość" i wyposażyć silnik S7 w turbosprężarki, celem zwiększenia jego mocy i momentu obrotowego. Wraz z tym szły oczywiście spore modernizacje w aerodynamice, układach przeniesienia napędu, hamulcowym i wydechowym - wszystko to zostało przekonstruowane, ażeby 750 koni mocy mogło zostać przeniesione z jak najmniejszymi stratami. Wraz z pojawieniem się modelu Twin-Turbo, z oferty zniknął "standardowy" S7, co firma Saleen przedstawiła w specyficznym stwierdzeniu "Umarł S7 - niech żyje S7 Twin-Turbo!".
    12 lutego 2015, 18:47 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    GN i VFR –
    9 stycznia 2015, 1:33 przez rider1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Zastawa 750 –
    6 stycznia 2015, 18:05 przez Rubcio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW e32 – A tutaj moje 750. Na lato planuję inne koło i zejście troszkę niżej przodem. Jak się podoba?
    A tutaj moje 750. Na lato planuję inne koło i zejście troszkę niżej przodem. Jak się podoba?
    Felga Lamborghini Veneno Roadster V12 – Zakochałem się! W ramach ciekawostki cały samochód jest do sprzedania za 29 900 000 PLN. Pojemność silnika 6.5 litra o mocy 750 kucy.
    Zakochałem się! W ramach ciekawostki cały samochód jest do sprzedania za 29 900 000 PLN. Pojemność silnika 6.5 litra o mocy 750 kucy.
    Niewielu z was zapewne wiedziało o takim modelu Hondy. "Ile zaworów ma Twój motocykl? 16? 20 jeśli masz R1? Cóż, Honda NR750 miała ich 32, a wszystkie były wykonane z tytanu. I nawet to nie jest najbardziej zaskakujące, bowiem motoryzacja motocyklowa przyzwyczaiła nas do tego, że tłoki mają okrągły kształt, jednak tutaj są one owalne. Mało tego, do każdego z nich przyczepione są po dwa korbowody. A do tego osiem świec pracujących w silniku V4." Nie był to najszybszy motocykl w tamtym okresie natomiast swoją zaawansowaną technologią potrafi zadziwić również dziś.
    31 października 2014, 19:46 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)