Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 186 takich materiałów
    W obu przypadkach mamy do czynienia z autami modyfikowanymi. Seryjne BMW M4 może się pochwalić mocą 431 KM, natomiast poniższe przygotowane przez AK Tuning może się pochwalić mocą 490 KM. Konkurent to Audi RS6 C7, seryjnie dysponujące mocą 560 KM, jednak dzięki firmie DBR podrasowane do 750 KM. Z racji tego, że Audi posiada napęd na 4 koła, porównanie aut ze startu zatrzymanego nie miałoby najmniejszego sensu, gdyż przegrana BMW byłaby ogromna. Jak wiecie Audi o takich mocach potrafią osiągać przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 3 sekundy, gdzie dla BMW złamanie bariery 4 sekund jest niezwykle trudne. Macie już swojego faworyta?
    7 października 2017, 11:27 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mam nadzieje, że BMW wróci kiedyś do silnika V10
    23 sierpnia 2017, 21:46 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pod maską znajdziemy 4-litrowy motor V8 znany już z innych Mercedesów. W standardowym wydaniu E63 AMG generuje on 563 BHP mocy i 750 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W przeciwieństwie do poprzedników, zamiast napędu na tył, zastosowano standardowy napęd na cztery koła 4MATIC. Rozwiązanie to zapewnia odpowiednią przyczepność, która owocuje świetnymi czasami sprintów. Osiągnięcie setki trwa zaledwie 3,5 sekundy!

    Chętni na więcej mogą zdecydować się na jeszcze ostrzejszą odmianę "S", która może pochwalić się mocą 603 BHP i maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 850 Nm. W przypadku tego wariantu setka pojawi się na liczniku po 3,4 sekundy, a prędkość maksymalna wyniesie 310 km/h.
    21 sierpnia 2017, 22:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Charakterystyczny świst superchargera został zastąpiony przez szelest tajfunu nowej jednostki LT5 V8 twin turbo, która ma rozwijać minimum 750 KM. To co jest pewne na tę chwilę, to to, że nowa Corvette będzie bardzo, bardzo głośna. Testowany egzemplarz został doposażony w charakterystyczne tłumiki na dwóch końcówkach wydechu, co oznacza, że w obecnej specyfikacji Chevrolet przekracza dopuszczalne 95 dB na torze Nurbugring. Ciekawe czy to będzie stary bulgot czy grom z nieba?
    17 sierpnia 2017, 18:13 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    7 maja 2017, 21:01 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj