Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 170 takich materiałów
BMW 750iL E32 – Odrestaurowane przez BMW Classic
Odrestaurowane przez BMW Classic
20 marca 2017, 19:01 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Tego tu jeszcze nie było – ATS 2500 GT

[...]Na salonie samochodowym w Genewie w 1963 roku ATS zaprezentował modele 2500 GT i GTS, samochód innowacyjny z punktu widzenie mechanicznego jak i stylistycznego. Zaprojektowany przez Chitiego i Bizzarriniego, był napędzany jednostką V8 o pojemności 2.5 litra i mocy 210 KM umieszczoną centralnie (legenda głosi, że to jest pierwszy samochód z silnikiem zamontowanym w taki sposób). Za nadwozie był odpowiedzialny Franco Scaglione, montaż powierzono firmie Allemano. GTS różniła się mniejszą masą (750 kg) i zwiększoną mocą do 245 KM. [...] 
Po więcej informacji zapraszam tutaj → http://italianiec19.altervista.org/bylo-sobie-kiedys-ats/
ATS 2500 GT

[...]Na salonie samochodowym w Genewie w 1963 roku ATS zaprezentował modele 2500 GT i GTS, samochód innowacyjny z punktu widzenie mechanicznego jak i stylistycznego. Zaprojektowany przez Chitiego i Bizzarriniego, był napędzany jednostką V8 o pojemności 2.5 litra i mocy 210 KM umieszczoną centralnie (legenda głosi, że to jest pierwszy samochód z silnikiem zamontowanym w taki sposób). Za nadwozie był odpowiedzialny Franco Scaglione, montaż powierzono firmie Allemano. GTS różniła się mniejszą masą (750 kg) i zwiększoną mocą do 245 KM. [...]
Po więcej informacji zapraszam tutaj → http://italianiec19.altervista.org/bylo-sobie-kiedys-ats/
6 marca 2017, 16:52 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Dakarówki Hondy – Africa Twin i CRF 450
Africa Twin i CRF 450
8 lutego 2017, 18:24 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: zdjęcie własne
2 lutego 2017, 23:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
18 grudnia 2016, 16:25 przez wolverine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Nio EP9 - elektryk szybszy od GTRa Nismo. – Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych? 
NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73).  Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
Czy samochody elektryczne to nieuchronny koniec mocnych aut spalinowych?
NextEV NIO EP9 przejechał „Zielone Piekło” szybciej niż Nissan GTR Nismo (7:08.68), ustępując jednak miejsca Lamborghini Aventador LP 750-4 SV (6:59.73). Z mocą 1360 koni mechanicznych, EP9 rozpędza się do 200km/h w 7.1s… czasu do 100km/h nie podano.
19 listopada 2016, 13:43 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Suzuki GSX-R 750
8 listopada 2016, 18:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj