Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 118 takich materiałów
    Mhm...
    12 kwietnia 2015, 21:20 przez Ratajovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    12 kwietnia 2015, 22:19 przez KantoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    carthrottle.com

    Volvo 242 Coupe – Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    Patrząc na auto z zewnątrz, w oczy rzucają się 17-calowe felgi BBS Le Mans, zmienione reflektory, spoiler na tylnej klapie oraz nowy lakier metaliczny z palety Volvo. Wygląd trzydrzwiowego coupe przypomina bardziej odrestaurowanego klasyka, aniżeli niszczyciela w wyścigach na 1/4 mili. Niespodzianka, ten egzemplarz na 400 metrów osiąga czas 10,61 sekundy i przekracza linię mety z prędkością 212 km/h. Pod maską zamontowano 24-zaworowy silnik Volvo T6, czyli rzędową szóstkę o pojemności 2,8 litra, wzmocnioną turbosprężarką Precision Turbo PT67 RS. Potężna moc 740 KM przy doładowaniu 1,7 bara przyniosła konieczność wymiany innych podzespołów. Manulana, sześciobiegowa skrzynia biegów pochodzi z BMW, a tylna oś z Chryslera. Zawieszenie oparto o części Bilsteina, Öhlins, a także w znacznym stopniu o elementy wykonane na zamówienie. Co ciekawe, przednie hamulce, tj. 340-milimetrowe tarcze oraz sześciotłoczkowe zaciski, pochodzą z Koenigsegga.
    BMW 740 E38 –
    22 grudnia 2014, 19:12 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 740 E38 –
    18 grudnia 2014, 23:35 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Elegancko i sportowo – Czyli moje dwie zajawki na jednym zdjęciu.
    Czyli moje dwie zajawki na jednym zdjęciu.
    15 grudnia 2014, 19:05 przez japan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Volvo i jego właścicielka – 740 Turbo
    740 Turbo
    17 listopada 2014, 11:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)