Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 273 takie materiały
    Fan elektryków odkrył brutalną prawdę o elektrykach. Trasa Warszawa - Poznań - Warszawa trwała... 22 godziny. Witaj w przyszłości.
    11 lutego 2023, 18:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Najszybszy diesel w Polsce i czwarty w Europie podczas warunków bojowych na torze
    24 listopada 2022, 16:07 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Red Turbo Channel

    700 koni z wolnnnosacej jednostki 6.2 litra, 5.8 sekundy 100-200km/h , 10 sekund na ćwierć mili czyni to Camaro najszybszym 6 genem w Europie i najszybszym wolnossącym jeżdżącym samochodem w klasie RWD N/A.
    13 listopada 2022, 13:18 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Red Turbo Channel

    Po odcinkach z Challengerem oraz TRXem, przyszedł czas na rodzinnego sedana.
    21 października 2022, 14:23 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jaguar F-Type SVR – Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Jaguar od 2013 roku. F-Type został zaprojektowany w ramach projektu "X152". Przed premierą F-Type został zaprezentowany model koncepcyjny o podobnych wymiarach i sylwetce o nazwie C-X16. Prezentacja odbyła się podczas Frankfurt Motor Show we wrześniu 2011. W marcu 2016 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie Jaguar zaprezentował wersję F-Type SVR. Wersja ta dostępna była jako coupe oraz kabriolet. Samochód wyposażono w to samo 5-litrowe V8 co wersje S oraz R, lecz moc maksymalną silnika podniesiono do 575 KM, a moment obrotowy do 700 Nm co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 3,5 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h, co czyni F-Type SVR pierwszym samochodem drogowym Jaguara od XJ220, który osiągnął prędkość 322 km/h. F-Type SVR w wersji kabriolet osiąga prędkość maksymalną 312 km/h. Produkcja wersji SVR zakończyła się w 2020 roku.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany przez brytyjską markę Jaguar od 2013 roku. F-Type został zaprojektowany w ramach projektu "X152". Przed premierą F-Type został zaprezentowany model koncepcyjny o podobnych wymiarach i sylwetce o nazwie C-X16. Prezentacja odbyła się podczas Frankfurt Motor Show we wrześniu 2011. W marcu 2016 roku podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie Jaguar zaprezentował wersję F-Type SVR. Wersja ta dostępna była jako coupe oraz kabriolet. Samochód wyposażono w to samo 5-litrowe V8 co wersje S oraz R, lecz moc maksymalną silnika podniesiono do 575 KM, a moment obrotowy do 700 Nm co pozwala na przyspieszenie 0-100 km/h w 3,5 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 322 km/h, co czyni F-Type SVR pierwszym samochodem drogowym Jaguara od XJ220, który osiągnął prędkość 322 km/h. F-Type SVR w wersji kabriolet osiąga prędkość maksymalną 312 km/h. Produkcja wersji SVR zakończyła się w 2020 roku.
    8 września 2022, 21:24 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 700 kojarzy się w pierwszej chwili z luksusową limuzyną, ale auto które wam dziś pokażę to mały sedan z dwucylindrowym silnikiem typu bokser który uratował tę firmę od krachu.
    23 sierpnia 2022, 14:45 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari LaFerrari – Hipersamochód produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2013-2018. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie 8 marca 2013 roku. Przy jego projekcie aktywny udział brali Felipe Massa i Fernando Alonso. Za projekt nadwozia odpowiada Flavio Monzoni, który wcześniej zaprojektował m.in. Volkswagena Golfa szóstej generacji. LaFerrari zbudowano w oparciu o Ferrari FXX jako następcę Ferrari Enzo. Jest to pierwszy samochód hybrydowy, drugi pod względem szybkości, a równocześnie najmocniejszy i najbardziej zaawansowany pojazd w historii marki. Samochód wyposażono w znany z Ferrari FF wolnossący silnik benzynowy V12 o pojemności 6,3 l i mocy 800 KM oraz w silnik elektryczny o mocy 163 KM wyposażony w system HY-KERS. Łączna moc pojazdu wynosi 963 KM, a moment obrotowy wynosi 700 Nm. LaFerrari przyspiesza 0-100 km/h 2,7 sekund i osiąga prędkość maksymalną około 370 km/h. Powstało 499 egzemplarzy samochodu.
    Hipersamochód produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2013-2018. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie 8 marca 2013 roku. Przy jego projekcie aktywny udział brali Felipe Massa i Fernando Alonso. Za projekt nadwozia odpowiada Flavio Monzoni, który wcześniej zaprojektował m.in. Volkswagena Golfa szóstej generacji. LaFerrari zbudowano w oparciu o Ferrari FXX jako następcę Ferrari Enzo. Jest to pierwszy samochód hybrydowy, drugi pod względem szybkości, a równocześnie najmocniejszy i najbardziej zaawansowany pojazd w historii marki. Samochód wyposażono w znany z Ferrari FF wolnossący silnik benzynowy V12 o pojemności 6,3 l i mocy 800 KM oraz w silnik elektryczny o mocy 163 KM wyposażony w system HY-KERS. Łączna moc pojazdu wynosi 963 KM, a moment obrotowy wynosi 700 Nm. LaFerrari przyspiesza 0-100 km/h 2,7 sekund i osiąga prędkość maksymalną około 370 km/h. Powstało 499 egzemplarzy samochodu.
    Lamborghini Aventador LP700-4 – Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku, został zaprezentowany publicznie przez włoską firmę Lamborghini 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Aventador został stworzony jako następca dla produkowanego przez dziesięć lat Murcielago i zarazem nowy sztandarowy Lamborghini. Do napędu LP700-4 został użyty silnik V12 o pojemności 6,5 l. Silnik ten nosi wewnętrzne oznaczenie L539, jest to czwarty motor konstrukcji Lamborghini. Silnik generuje moc maksymalną 700 KM i moment obrotowy 690 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h.
    Supersamochód klasy wyższej produkowany przez włoską markę Lamborghini od 2011 roku, został zaprezentowany publicznie przez włoską firmę Lamborghini 28 lutego 2011 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie, pięć miesięcy po pierwszej prezentacji w Sant’Agata Bolognese. Aventador został stworzony jako następca dla produkowanego przez dziesięć lat Murcielago i zarazem nowy sztandarowy Lamborghini. Do napędu LP700-4 został użyty silnik V12 o pojemności 6,5 l. Silnik ten nosi wewnętrzne oznaczenie L539, jest to czwarty motor konstrukcji Lamborghini. Silnik generuje moc maksymalną 700 KM i moment obrotowy 690 Nm, dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 2,9 sekund i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h.