Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
Popularny Mercedes- Benz W201 przerobiony przez firmę Brabus w 1989 roku. Silnik 3.6L M103 o mocy 272KM i 365Nm. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, sportowe zawieszenie i hamulce oraz semi-slicki na felgach.
ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
DAF 600 zaczął być produkowany pod koniec lat 50., a mianowicie w roku'59. Ten 2-drzwiowy sedan posiadał silnik R2 o pojemności 0,6l, mocy 22KM i napędem na tylną oś. Samochód wyposażono w bezstopniową skrzynię biegów "Variomatic", czyli taką, którą teraz możemy spotkać przede wszystkim w skuterach. Był to pierwszy samochód ze skrzynią zaprojektowaną jeszcze przez Leonarda da Vinci.