Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 123 takie materiały
    Opel Omega EVO 500 – Dane seryjne: 
Pojemność: 3.6l 
Moc: 380KM przy 5200rpm 
Osiągi: 
0-100km/h 5.4s 
0-200km/h 17.3s 
0-402.33m 13.5s 
Max. prędkość 
290 km/h 
Obuwie: 
Przód: 265/45-18 
Tył: 285/40-18
    Dane seryjne:
    Pojemność: 3.6l
    Moc: 380KM przy 5200rpm
    Osiągi:
    0-100km/h 5.4s
    0-200km/h 17.3s
    0-402.33m 13.5s
    Max. prędkość
    290 km/h
    Obuwie:
    Przód: 265/45-18
    Tył: 285/40-18
    Toyota Carina A40 – Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Piękne, klasyczne, tylnonapędowe hardtop-coupe Toyoty, z lat 70/80. Jedną z opcji silnikowych jest 2T-G. Jeśli ktoś kojarzy kultowy 4A-GE (np. z AE86), wobec tego, 2T-G jest jego poprzednikiem. Tak samo jak 4A-GE w latach 80/90 uważany był przez wielu za najlepszy silnik Toyoty o pojemności 1.6L, tak również 2T-G miał taką samą opinię w latach 70/80. To również konstrukcja 4-cylindrowa o pojemności 1.6L z wyścigowymi korzeniami, silnik używany był z powodzeniem w Formula 3 oraz Formula Pacific. Innymi słowy, silnik ma bardzo dobry potencjał.
    Alfa Romeo Montreal – Piękne auto lat 70. 
Silnik V8 o pojemności 2.6l, wytwarzający 200 KM.
    Piękne auto lat 70.
    Silnik V8 o pojemności 2.6l, wytwarzający 200 KM.
    6 stycznia 2015, 16:15 przez ~MotoFan94 | Do ulubionych | Skomentuj
    Brabus 190E 3.6S – Popularny Mercedes- Benz W201 przerobiony przez firmę Brabus w 1989 roku. Silnik 3.6L M103 o mocy 272KM i 365Nm. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, sportowe zawieszenie i hamulce oraz semi-slicki na felgach.
    Popularny Mercedes- Benz W201 przerobiony przez firmę Brabus w 1989 roku. Silnik 3.6L M103 o mocy 272KM i 365Nm. Klatka bezpieczeństwa, kubełkowe fotele, sportowe zawieszenie i hamulce oraz semi-slicki na felgach.
    BMW 850CSi E31 – Najszybsza wersja typoszeregu E31.
Pod maską wolnossące 5.6l V12 380KM.
 Zbudowano tylko 1510 egzemplarzy.
    Najszybsza wersja typoszeregu E31.
    Pod maską wolnossące 5.6l V12 380KM.
    Zbudowano tylko 1510 egzemplarzy.
    Trident Venturer – 6.6l Diesel V8 395KM
    6.6l Diesel V8 395KM
    Cadillac ATS-V.R GT3 w końcu pokazany – W końcu pokazany.
Pod maską LR4.R podwójnie doładowane 3,6l V6 o mocy ponad 600 KM.
    W końcu pokazany.
    Pod maską LR4.R podwójnie doładowane 3,6l V6 o mocy ponad 600 KM.
    25 listopada 2014, 22:45 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Lata 50. – ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz  państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    Lata 50. – DAF 600 zaczął być produkowany pod koniec lat 50., a mianowicie w roku'59. Ten 2-drzwiowy sedan posiadał silnik R2 o pojemności 0,6l, mocy 22KM i napędem na tylną oś. Samochód wyposażono w bezstopniową skrzynię biegów "Variomatic", czyli taką, którą teraz możemy spotkać przede wszystkim w skuterach. Był to pierwszy samochód ze skrzynią zaprojektowaną jeszcze przez Leonarda da Vinci.
    DAF 600 zaczął być produkowany pod koniec lat 50., a mianowicie w roku'59. Ten 2-drzwiowy sedan posiadał silnik R2 o pojemności 0,6l, mocy 22KM i napędem na tylną oś. Samochód wyposażono w bezstopniową skrzynię biegów "Variomatic", czyli taką, którą teraz możemy spotkać przede wszystkim w skuterach. Był to pierwszy samochód ze skrzynią zaprojektowaną jeszcze przez Leonarda da Vinci.
    Mustang V GT – Złapany w świętokrzyskim. Pod maską siedzi V8-ka 4,6l lub 5l
    Złapany w świętokrzyskim. Pod maską siedzi V8-ka 4,6l lub 5l
    4 listopada 2014, 20:35 przez MotoManiaczka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne