Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 206 takich materiałów
    Mercedes-Benz Actros – samochód ciężarowy produkowany przez firmę Mercedes-Benz od 1996 - seria Mp1 (zdobywca tytułu "International Truck of the Year" 1997), którą produkowano do roku 2003.
    Następcą Actrosa pierwszej generacji została seria Mp2, innowacje w dziedzinie bezpieczeństwa, wnętrze zaprojektowane po konsultacjach z kierowcami zawodowymi, a co najważniejsze - ekonomiczność i niezawodność dały Mercedesowi w 2004 roku, kolejny tytuł "ITOY".
    W 2008 roku wprowadzono ciężarówki oznaczone symbolem Mp3, w których poprawiono największą wadę poprzednika, czyli wolno działający komputer odpowiedzialny za dobór odpowiednich biegów. Nowy Actros 'myśli' 15% szybciej, we wnętrzu dodano wygodny stolik, umieszczony przed siedzeniem pasażera. Nowy Actros ustanowił również nowy rekord Guinessa w spalaniu na 100 km, na zamkniętym torze, załadowana 24 tonami balastu ciężarówka z tej serii potrzebowała zaledwie 19,44 l paliwa na pokonanie dystansu stu kilometrów. Kolejny raz, Actros stanął na szczycie podium konkursu "International Truck of the Year", było to w 2009]roku. W dniu 30.09.2011 r został udostępniony najnowszy model Actrosa.
    Ciągnik dostępny jest w konfiguracjach osi: 4x2, 6x2, 6x4, 6x6, 8x4. Mercedes oferuje również ramy do zabudowy, które znajdują zastosowanie jako wywrotki, czy po prostu jako zestawy typu 'jumbo', a tutaj wybór konfiguracji się zwiększa, bo począwszy od 4x2, przez 4x4, 6x2, 6x4, 6x6, do 8x6 i 8x8. Aktualnie do Actrosa montowanych jest również kilka rodzajów silników. Wszystkie one spełniają normę czystości spalin Euro 5 lub Euro 6.
    Auto wyposażone jest w ABS, system kontroli trakcji, hamulce tarczowe na wszystkich osiach, pirotechniczne pasy bezpieczeństwa, cofającą się podczas uderzenia czołowego kabinę kierowcy i łamaną kolumnę kierownicy. Opcjonalnie ESP oraz poduszkę powietrzną kierowcy.
    Komfort kierowcy zapewniają także dwa wygodne łóżka z materacami zaprojektowanymi przez ortopedów, duże i pojemne schowki, a także, w kabinie Megaspace w pełni płaska podłoga.
    Model ten wyprodukowano w liczbie przeszło 650 000 egzemplarzy (dane z jesieni 2009).
    18 lipca 2013, 0:39 przez thevirus722 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niektórzy konstruktorzy są szaleni – Silnik: W12
    Pojemność: 5998 cm³ z Bentleya
    Położenie silnika: centralne
    Moc: 650 KM @ 6000 RPM
    Moment obrotowy: 750 Nm @ 1700 RPM

Tylko motoryzacyjny wariat mógł wpaść na coś takiego
    Silnik: W12
    Pojemność: 5998 cm³ z Bentleya
    Położenie silnika: centralne
    Moc: 650 KM @ 6000 RPM
    Moment obrotowy: 750 Nm @ 1700 RPM

    Tylko motoryzacyjny wariat mógł wpaść na coś takiego
    2 lipca 2013, 14:46 przez gawel21050 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    SpeedART BTR-II 650 Evo (997) –
    25 czerwca 2013, 16:12 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Transport Forda F-650 –
    21 czerwca 2013, 20:41 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Ford F-650 – Amerykański kolos
    Amerykański kolos
    17 czerwca 2013, 17:38 przez gawel21050 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 czerwca 2013, 16:28 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Jak killery to 2 – 406 Coupe 3.0 V6 207 km
Fiat 126p 650. 45 km
    406 Coupe 3.0 V6 207 km
    Fiat 126p 650. 45 km
    22 maja 2013, 8:41 przez Bombelatko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan R390 GT1 – Aktywny w latach 1997-1998. Silnik V8 3.5L (VRH35L), 650 KM i 706 Nm. Masa 1029 kg. Największy sukces w wyścigach, to wysokie trzecie miejsce, podczas Le Mans 1998, R390 GT1 ustąpił tylko dwóm Porsche 911 GT1. Ciekawostka - zbudowano dwie wersje drogowe R390.
    Aktywny w latach 1997-1998. Silnik V8 3.5L (VRH35L), 650 KM i 706 Nm. Masa 1029 kg. Największy sukces w wyścigach, to wysokie trzecie miejsce, podczas Le Mans 1998, R390 GT1 ustąpił tylko dwóm Porsche 911 GT1. Ciekawostka - zbudowano dwie wersje drogowe R390.
    15 maja 2013, 20:18 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ken Block – 650 KM
990 Nm przy 2800 obr
1100 kg
0-100 km/h 2,5 s
0-200 km/h 7,2 s
spalanie 60L/100 km
    650 KM
    990 Nm przy 2800 obr
    1100 kg
    0-100 km/h 2,5 s
    0-200 km/h 7,2 s
    spalanie 60L/100 km
    4 maja 2013, 13:52 przez elsxon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    GTR 650 – robi wrażenie
    Robi wrażenie
    1 maja 2013, 2:43 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj