Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 206 takich materiałów
    Maluszek – Zabrałem się za przegląd dysku i co tam znalazłem. 
Jeżeli właściciel przegląda motokillera to serdecznie pozdrawiam!


O ile się nie mylę to jest jakiś początek produkcji ale nie wiem gdzie gdyż z przodu emblemat Fiat a nie Polski Fiat, a z tyłu 126p co twierdziłoby że jednak Polska i Maluszek ma już 650
    Zabrałem się za przegląd dysku i co tam znalazłem.
    Jeżeli właściciel przegląda motokillera to serdecznie pozdrawiam!


    O ile się nie mylę to jest jakiś początek produkcji ale nie wiem gdzie gdyż z przodu emblemat Fiat a nie Polski Fiat, a z tyłu 126p co twierdziłoby że jednak Polska i Maluszek ma już 650
    30 listopada 2013, 18:51 przez kubszo99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Nasza duma cz 2 – Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    Polski Fiat 126p produkowany był w czterech wersjach: Standard (650E), Special (650ES), Komfort (650EK) i w wersji dla inwalidów (650EI). Równolegle z silnikami o pojemności 650 cm³ produkowano 600 cm³.

    Od listopada 1982 roku produkowano bardziej ekonomiczną wersję silnika 650: wyposażono ją w nowy typ gaźnika, tłumik szmerów ssania i trójkomorowy tłumik wydechu o zmniejszonych oporach przepływu. Ten pierwszy pakiet zmian ograniczał zużycie paliwa o 7%. W czerwcu 1983 roku nastąpiły dalsze udoskonalenia silnika; zastosowano głowicę z nową komora spalania (stopień sprężania wzrósł do 8:1), nowy wałek rozrządu, lekko zmieniony kadłub silnika, a także aparat zapłonowy. Samochody z tymi zmianami oznaczono symbolem 650E. Głowicę nowego typu znakowano "650E", zaś kadłub symbolem "E" Według producenta typ silnika 650E oznaczono 126 A1.076/E (numer silnika poprzedzony literami FSM)

    Na rynek polski trafiła też niewielka liczba pojazdów z silnikiem wersji 650 na rynek chiński,przystosowanym do benzyny o liczbie oktanowej LO78, o mocy 22 KM przy 4700 obr./min., momencie obrotowym 38 Nm przy 3000 obr./min., stopniu sprężania obniżonym do 7:1. Prędkość maksymalna spadła do 102 km/h, zużycie paliwa wzrosło o około 1 litr.
    28 listopada 2013, 10:27 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Arrinera A.H.1 – Dzieło warszawskiego Arrinera Automotive, które zaczynało jako Veno Automotive od prezentacji wizualizacji powstałych na bazie Lamborghini Reventona i rzucania liczbami pokroju 650 KM i 3,2 sekundy do setki.
    Dzieło warszawskiego Arrinera Automotive, które zaczynało jako Veno Automotive od prezentacji wizualizacji powstałych na bazie Lamborghini Reventona i rzucania liczbami pokroju 650 KM i 3,2 sekundy do setki.
    24 listopada 2013, 18:44 przez pasat274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    F 650 Super Crewzer –
    19 listopada 2013, 14:22 przez moto1274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 126p – Moim maluszkiem na KZK LUBOCHNIA 10.11.2013r Dawał radę ale na 650 cudów nie zdziałam.
    Moim maluszkiem na KZK LUBOCHNIA 10.11.2013r Dawał radę ale na 650 cudów nie zdziałam.
    15 listopada 2013, 19:41 przez altecsrs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiat 126p 650 1996 rok – Fiat 126p zakupiony od 1 wł stał w stodole przez 6 lat nieużywany.
    Fiat 126p zakupiony od 1 wł stał w stodole przez 6 lat nieużywany.
    30 października 2013, 16:57 przez Kuba2865 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Husqvarna STR 650 CRC –
    17 października 2013, 19:09 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moja SV 650 po sezonie – SV 650 naked
    SV 650 naked
    7 października 2013, 19:22 przez Nowis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Wlasne

    Fiat 126 POP 650 z Japonii – Baza dla tego samochodu produkowana była w Polsce, następnie sprowadzana do Niemiec, gdzie przerabiana była na wersję bez dachu, przez firmę Pop-Automobile GmbH. Powstało kilka wersji, np. POP 650, POP Beach (bez drzwi), POP 650 Sport czy też POP E. Wersja ze zdjęcia, to POP 650. Pod koniec lat 80, podobno dziesięć takich samochodów trafiło z Niemiec do japońskiego sklepu w mieście Osaka.
    Baza dla tego samochodu produkowana była w Polsce, następnie sprowadzana do Niemiec, gdzie przerabiana była na wersję bez dachu, przez firmę Pop-Automobile GmbH. Powstało kilka wersji, np. POP 650, POP Beach (bez drzwi), POP 650 Sport czy też POP E. Wersja ze zdjęcia, to POP 650. Pod koniec lat 80, podobno dziesięć takich samochodów trafiło z Niemiec do japońskiego sklepu w mieście Osaka.
    Porsche Gemballa Avalanche GTR 650 –
    30 sierpnia 2013, 13:28 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj