Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 206 takich materiałów
    Siemka, zapraszam do obejrzenia mojej Obserwacji #1 śmigam na Suzuki sv 650 2008 i nagrywam gopro hero 3. Mile widziane subskrypcje
    26 marca 2014, 21:56 przez ~berciksvrider | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Stare dobre czasy – Rok 2003.Pomarańczowy to mój z 1978.Silnik 600.Przerobiony prze ze mnie na pełny lifting.Oprócz tego centralny zamek i elektryczne szyby mojego pomysłu.Elektroniczny zapłon,przetoczone koło zamachowe itp..Po środku mój tata i jego składak i na końcu mój kuzyn.Pozostałe maluszki to 650.Mojego niestety w końcu ruda dopadła.Zal ze musiałem go zezłomować.Takie czasy.Teraz bym go nie oddał.Pozostałe zmieniły właścicieli.
    Rok 2003.Pomarańczowy to mój z 1978.Silnik 600.Przerobiony prze ze mnie na pełny lifting.Oprócz tego centralny zamek i elektryczne szyby mojego pomysłu.Elektroniczny zapłon,przetoczone koło zamachowe itp..Po środku mój tata i jego składak i na końcu mój kuzyn.Pozostałe maluszki to 650.Mojego niestety w końcu ruda dopadła.Zal ze musiałem go zezłomować.Takie czasy.Teraz bym go nie oddał.Pozostałe zmieniły właścicieli.
    19 marca 2014, 22:48 przez Fiatomaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Benz Velo "Victoria" – Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2915cm3
Moc: 5km przy 700obr./min
Prędkość: 30km/h
Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
Długość: 2900mm
Szerokość: 1500mm
Wysokość: 1500mm
Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem  ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana  za pierwszą daleką podróż.
    Producent: Benz&Co., Rheinische Gasmotorenfabrik, Mannheim, Niemcy
    Produkcja: 1893-1900 (150 egzemplarzy)
    Silnik: 1-cylindrowy, 4-suwowy, leżący
    Układ Chłodzenia: Chłodzony cieczą
    Pojemność skokowa: 2915cm3
    Moc: 5km przy 700obr./min
    Prędkość: 30km/h
    Średnica cylindra/skok tłoka: 150x165mm
    Rama: Bezramowe nadwozie drewniane
    Napęd: Wałek pośredniczący skrzynki przekładniowej i łańcuch napędzający oś tylną
    Hamulce: hamulec taśmowy zewnętrzny na koła tylne
    Oś przednia: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoeliptyczne
    Oś tylna: nieresorowana oś sztywna, resory pełnoelipytczne
    Długość: 2900mm
    Szerokość: 1500mm
    Wysokość: 1500mm
    Masa własna: W zależności od wersji od 650 do 780kg

    Jest to pierwszy pojazd w historii z układem kierowniczym ze zwrotnicą. Pierwsze modele miały silniki o mocy 3km (2,2kw) z roku 1893. Ciekawostką jest że baron Theodor von Liebieg wyruszył tym samochodem ze swojego uwczesnego Liberec w Czechach i przejechał trasę do Gondorf koło Kobelencji. Podróżował z średnią prędkością 13,6km/h i jest to uważana za pierwszą daleką podróż.
    18 marca 2014, 19:20 przez Asieres (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    16 marca 2014, 21:42 przez bizek93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje Suzuki SV 650 – Dziś sobie polatałem
    Dziś sobie polatałem
    14 marca 2014, 17:41 przez leon01 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Najnowszy McLaren 650 S –
    10 marca 2014, 17:20 przez prodrifter (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo S60 V8 Supercar – "Oto Volvo S60 V8 Supercar przygotowane przez Polestara do tegorocznej edycji V8 Supercars, australijskiej kategorii wyścigów samochodów turystycznych.
 Silnik V8 5.0l, moc 650 KM"
    "Oto Volvo S60 V8 Supercar przygotowane przez Polestara do tegorocznej edycji V8 Supercars, australijskiej kategorii wyścigów samochodów turystycznych.
    Silnik V8 5.0l, moc 650 KM"
    Golf z silnikem W12 – Moc: 650 KM 
Moment: 750 Nm
0-100 km/h - 3,7s
V-max - 325 km/h

niezła maszyna :)
    Moc: 650 KM
    Moment: 750 Nm
    0-100 km/h - 3,7s
    V-max - 325 km/h

    niezła maszyna :)
    10 lutego 2014, 13:07 przez Terek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Aston Martin Bulldog 1980 (Prototyp) – Umieszczony centralnie, podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 5,3 litra generował około 700 KM mocy i 677 Nm momentu obrotowego. Plany zakładały, że w wersji produkcyjnej moc ta zostanie ograniczona do 650 KM. Podczas pierwszej jazdy testowej pod koniec 1979 roku udało się rozpędzić Bulldoga do 307 km/h, jednak teoretycznie prędkość maksymalną oszacowano na 381 km/h. Niestety, kolejnych prób nie przeprowadzono.
    Umieszczony centralnie, podwójnie turbodoładowany silnik V8 o pojemności 5,3 litra generował około 700 KM mocy i 677 Nm momentu obrotowego. Plany zakładały, że w wersji produkcyjnej moc ta zostanie ograniczona do 650 KM. Podczas pierwszej jazdy testowej pod koniec 1979 roku udało się rozpędzić Bulldoga do 307 km/h, jednak teoretycznie prędkość maksymalną oszacowano na 381 km/h. Niestety, kolejnych prób nie przeprowadzono.
    20 stycznia 2014, 23:37 przez RoniNek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowe radiowozy w Łodzi – 10 nowych nieoznakowanych samochodów osobowych marki Kia Ceed otrzymała łódzka policja. Zakup aut sfinansowało w połowie miasto, a w połowie Komenda Główna Policji. W sumie radiowozy kosztowały 650 tysięcy złotych.
Nowe policyjne auta o mocy 135 KM mogą rozwinąć prędkość maksymalną do 195 km/h. 


EL 971FP, EL 593MK, EL 174MK, EL 014MP, EL 469JH (...)
    10 nowych nieoznakowanych samochodów osobowych marki Kia Ceed otrzymała łódzka policja. Zakup aut sfinansowało w połowie miasto, a w połowie Komenda Główna Policji. W sumie radiowozy kosztowały 650 tysięcy złotych.
    Nowe policyjne auta o mocy 135 KM mogą rozwinąć prędkość maksymalną do 195 km/h.


    EL 971FP, EL 593MK, EL 174MK, EL 014MP, EL 469JH (...)
    17 grudnia 2013, 18:57 przez Hubert600 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)