Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 206 takich materiałów
    Suzuki GSF 650 N – Moja Suzi zarejestrowana na kategorię A2.
Motocykl posiadam od listopada 2013r.
    Moja Suzi zarejestrowana na kategorię A2.
    Motocykl posiadam od listopada 2013r.
    2 lipca 2014, 19:47 przez Braformeg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Renault Megane R.S 275 Trophy-R z nowym rekordem toru Nürburgring – Renault podjęło próbę bicia czasu przejazdu na pętli północnej toru Nürburgring. Sprawa nie była taka prosta, bo niedawno poprzeczkę bardzo wysoko ustawił 280-konny Leon Cupra R. Okazało się jednak, że czas przejazdu – 7 min 58 sek – uzyskany przez hiszpańskiego producenta jest do przebicia.

Nowe auto Renault uzyskało wynik 7 min 54 sek. Aktualny rekord 20-kilometrowego toru wynosi jednak 6 min 48 sek. Został ustanowiony w 2009 roku przez samochód Radical SR8 LM. Nie jest to jednak auto mocno typowe. Nie ma dachu ani przedniej szyby, silnik generuje 449 KM, a całość waży zaledwie 650 kg.
    Renault podjęło próbę bicia czasu przejazdu na pętli północnej toru Nürburgring. Sprawa nie była taka prosta, bo niedawno poprzeczkę bardzo wysoko ustawił 280-konny Leon Cupra R. Okazało się jednak, że czas przejazdu – 7 min 58 sek – uzyskany przez hiszpańskiego producenta jest do przebicia.

    Nowe auto Renault uzyskało wynik 7 min 54 sek. Aktualny rekord 20-kilometrowego toru wynosi jednak 6 min 48 sek. Został ustanowiony w 2009 roku przez samochód Radical SR8 LM. Nie jest to jednak auto mocno typowe. Nie ma dachu ani przedniej szyby, silnik generuje 449 KM, a całość waży zaledwie 650 kg.
    FPV 351 GT F – rodzinny sedan z silnikiem 5.0 V8 od Mustanga – Australijski tuner Forda zaprezentował najmocniejszą w historii odmianę modelu Falcon. Choć na pierwszy rzut oka FPV 351 GT F wygląda jak nudny rodzinny sedan, ma 563 KM, napęd na tył, a do 100 km/h przyspiesza w 4,5 sekundy.

W przypadku Falcona silnik z Mustanga dodatkowo wyposażono w mechaniczne doładowanie, dzięki czemu generuje aż 471 KM oraz 570 Nm. Tymczasem jak donosi portal Go Auto, nowy FPV 351 GT F w rzeczywistości generuje nawet… 563 KM i 650 Nm. Wszystko zależne jest od warunków atmosferycznych, a Ford twierdzi że nawet w największe upały silnik wygeneruje wspomniane 471 KM. Choć FPV oficjalnie nie informuje o osiągach, ten sam portal podaje iż GT F pierwszą setkę rozwinie już po 4,5 sekundy. Oznacza to, że ten model jest najmocniejszą odmianą Falcona GT, jaka kiedykolwiek powstała.
    Australijski tuner Forda zaprezentował najmocniejszą w historii odmianę modelu Falcon. Choć na pierwszy rzut oka FPV 351 GT F wygląda jak nudny rodzinny sedan, ma 563 KM, napęd na tył, a do 100 km/h przyspiesza w 4,5 sekundy.

    W przypadku Falcona silnik z Mustanga dodatkowo wyposażono w mechaniczne doładowanie, dzięki czemu generuje aż 471 KM oraz 570 Nm. Tymczasem jak donosi portal Go Auto, nowy FPV 351 GT F w rzeczywistości generuje nawet… 563 KM i 650 Nm. Wszystko zależne jest od warunków atmosferycznych, a Ford twierdzi że nawet w największe upały silnik wygeneruje wspomniane 471 KM. Choć FPV oficjalnie nie informuje o osiągach, ten sam portal podaje iż GT F pierwszą setkę rozwinie już po 4,5 sekundy. Oznacza to, że ten model jest najmocniejszą odmianą Falcona GT, jaka kiedykolwiek powstała.
    650 - konna Subaru Impreza Tomasza Nagórskiego – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    15 czerwca 2014, 17:10 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Spotkany na spacerze – Ktoś wie co to za samochód? Wygląda jakby był na bazie malucha. Z tyłu plakietka 650.
    Ktoś wie co to za samochód? Wygląda jakby był na bazie malucha. Z tyłu plakietka 650.
    8 czerwca 2014, 16:44 przez luk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Nowe BMW X6 – pod maską do 450 KM! – Najciekawsza odmiana nazywa się BMW X6 xDrive50i. Pod tym skomplikowanym ciągiem znaków kryje się jednostka V8 o pojemności 4.4 litra wspomagana przez twin-turbo. Efektem jest 450 KM, czyli o 43 KM więcej od modelu poprzedniej generacji. Moment obrotowy wynosi 650 Nm i jest dostępny w zakresie 2000-4500 obr./min. Tak mocny silnik zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w czasie zaledwie 4,8 sekundy
    Najciekawsza odmiana nazywa się BMW X6 xDrive50i. Pod tym skomplikowanym ciągiem znaków kryje się jednostka V8 o pojemności 4.4 litra wspomagana przez twin-turbo. Efektem jest 450 KM, czyli o 43 KM więcej od modelu poprzedniej generacji. Moment obrotowy wynosi 650 Nm i jest dostępny w zakresie 2000-4500 obr./min. Tak mocny silnik zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w czasie zaledwie 4,8 sekundy
    Nowa Corvette Z06 ma 650 KM – Chevrolet oficjalnie ogłosił, że nowy model Corvette Z06 będzie generował aż 650 KM przy 6400 obr./min oraz 881 Nm przy 3600 obr./min. To najmocniejszy produkcyjny samochód w historii General Motors.
    Chevrolet oficjalnie ogłosił, że nowy model Corvette Z06 będzie generował aż 650 KM przy 6400 obr./min oraz 881 Nm przy 3600 obr./min. To najmocniejszy produkcyjny samochód w historii General Motors.
    Wypadek podczas kursu w Lublinie – "Mężczyzna miał 32-lata, odbywał właśnie swoją 16. godzinę kursu. Jak opowiada jego instruktor, w pewnym momencie mężczyzna Gladius i Berlingo smierc na nauce jazdy - fot Lublin112_pl„urwał” mu się i rozpędzony uderzył w tył Citroena. Dodaje też, że 32-latkowi kurs nie szedł najlepiej i prosił o udzielanie wskazówek, jednak nie wykazywał oznak zdenerwowania.
Całe to zdarzenie jest smutne, ale przy okazji rodzi też sporo wątpliwości. Dlaczego kurs odbywał się na „dużym” motocyklu (Suzuki Gladius, silnik V2, 650 ccm)? Dlatego, że na to pozwalają przepisy – mężczyzna miał 32 lata, a więc mógł starać się już o pełne prawo jazdy kategorii A. Dlaczego więc instruktor nie zapanował nad swoim kursantem? Otóż dlatego, że miał prawo jechać za nim w samochodzie, a nie z nim na motocyklu." -MotoRmania

„Stała się wielka tragedia – zginął człowiek na kursie prawa jazdy. Ja się zastanawiam, za co biorą wypłatę urzędnicy ministerstwa transportu? Najpierw wydają rozporządzenie nakazujące szkolenie na sześćsetkach, wydają rozporządzenie o programie szkolenia kursantów, które zawiera błędy merytoryczne i logiczne, mają w du*ie bezpieczeństwo na szkoleniu, nadal są zwolennikami wydawania uprawnień instruktorskich dyletantom przysłanym z urzędu pracy…

Zginął człowiek, zgodnie z przepisami! Bo wolno jechać innym pojazdem za kursantem i obserwować go jak jedzie samopas! Bo trzeba szkolić na motocyklach nieadekwatnych do nauki!

Dwa tygodnie temu na oczach moich instruktorów doszło do wypadku, gdzie w sąsiednim ośrodku pani zapakowała w płot po walce z Gladiusem – grozi jej amputacja stopy, która wisiała na ścięgnie Achillesa. W zeszłym sezonie na Bemowie trzykrotnie wizytowała karetka, zanim się wakacje zaczęły – trzy gipsy zostały założone! W innych dzielnicach też dochodziło do wypadków zgodnie z przepisami, bo jakiś **** wymyślił, że szkolić trzeba na sześćsetkach, ale nadal wolno jechać za kursantem… Dość mam tej amatorszczyzny w tworzeniu prawa! Dość mam panoszenia się zasr**ych pociotków partyjnych, zatrudnianych mimo braku kwalifikacji! Dość mam debilizmów w naszym życiu, w każdej jego dziedzinie, nie tylko w nauce jazdy!” -Tomek Kulik, instruktor i właściciel szkoły jazdy
    "Mężczyzna miał 32-lata, odbywał właśnie swoją 16. godzinę kursu. Jak opowiada jego instruktor, w pewnym momencie mężczyzna Gladius i Berlingo smierc na nauce jazdy - fot Lublin112_pl„urwał” mu się i rozpędzony uderzył w tył Citroena. Dodaje też, że 32-latkowi kurs nie szedł najlepiej i prosił o udzielanie wskazówek, jednak nie wykazywał oznak zdenerwowania.
    Całe to zdarzenie jest smutne, ale przy okazji rodzi też sporo wątpliwości. Dlaczego kurs odbywał się na „dużym” motocyklu (Suzuki Gladius, silnik V2, 650 ccm)? Dlatego, że na to pozwalają przepisy – mężczyzna miał 32 lata, a więc mógł starać się już o pełne prawo jazdy kategorii A. Dlaczego więc instruktor nie zapanował nad swoim kursantem? Otóż dlatego, że miał prawo jechać za nim w samochodzie, a nie z nim na motocyklu." -MotoRmania

    „Stała się wielka tragedia – zginął człowiek na kursie prawa jazdy. Ja się zastanawiam, za co biorą wypłatę urzędnicy ministerstwa transportu? Najpierw wydają rozporządzenie nakazujące szkolenie na sześćsetkach, wydają rozporządzenie o programie szkolenia kursantów, które zawiera błędy merytoryczne i logiczne, mają w du*ie bezpieczeństwo na szkoleniu, nadal są zwolennikami wydawania uprawnień instruktorskich dyletantom przysłanym z urzędu pracy…

    Zginął człowiek, zgodnie z przepisami! Bo wolno jechać innym pojazdem za kursantem i obserwować go jak jedzie samopas! Bo trzeba szkolić na motocyklach nieadekwatnych do nauki!

    Dwa tygodnie temu na oczach moich instruktorów doszło do wypadku, gdzie w sąsiednim ośrodku pani zapakowała w płot po walce z Gladiusem – grozi jej amputacja stopy, która wisiała na ścięgnie Achillesa. W zeszłym sezonie na Bemowie trzykrotnie wizytowała karetka, zanim się wakacje zaczęły – trzy gipsy zostały założone! W innych dzielnicach też dochodziło do wypadków zgodnie z przepisami, bo jakiś **** wymyślił, że szkolić trzeba na sześćsetkach, ale nadal wolno jechać za kursantem… Dość mam tej amatorszczyzny w tworzeniu prawa! Dość mam panoszenia się zasr**ych pociotków partyjnych, zatrudnianych mimo braku kwalifikacji! Dość mam debilizmów w naszym życiu, w każdej jego dziedzinie, nie tylko w nauce jazdy!” -Tomek Kulik, instruktor i właściciel szkoły jazdy
    16 maja 2014, 14:56 przez ~berciksvrider | Do ulubionych | Skomentuj
    BRABUS 650 - Mercedes-Benz CLS 63 AMG 4Matic Shooting Brake – 0-100 km/h = 3,5 sekundy
    0-100 km/h = 3,5 sekundy
    8 maja 2014, 19:41 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne