Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 363 takie materiały
    Filmik przedstawiający pracę silnika mojego byłego Simsona w ostatnim setupie przed sprzedażą.
    S51
    4B
    60/2 (po portingu)
    6v platyny
    19n1-11
    AOA2
    25 października 2017, 20:12 przez WiadroTV (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: WiadroTV
    11 października 2017, 23:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo s90 – T5 254KM

10 km/h – 0,5 s
20 km/h – 1,1 s
30 km/h – 1,6 s
40 km/h – 2,2 s
50 km/h – 2,9 s
60 km/h – 3,5 s
70 km/h – 4,3 s
80 km/h – 5,1 s
90 km/h – 6,0 s
100 km/h– 7,1 s

0-400 m – 15,1 s

100-200 km/h – 22,5 s
    T5 254KM

    10 km/h – 0,5 s
    20 km/h – 1,1 s
    30 km/h – 1,6 s
    40 km/h – 2,2 s
    50 km/h – 2,9 s
    60 km/h – 3,5 s
    70 km/h – 4,3 s
    80 km/h – 5,1 s
    90 km/h – 6,0 s
    100 km/h– 7,1 s

    0-400 m – 15,1 s

    100-200 km/h – 22,5 s
    5 października 2017, 23:05 przez DziubeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan GT-R to zdecydowanie jedno z najszybszych seryjnie produkowanych aut w cenie około 500 tys PLN. Potrafi się pokazać z dobrej strony zarówno na torze jak i w wyścigach na 1/4 mili. Dzięki silnikowi 3,8 V6 TwinTurbo do dyspozycji mamy, aż 570 KM i 637 Nm. Te parametry pozwalają osiągnąć setkę w około 3 sekundy i prędkość maksymalną w granicach 330 km/h. Po drugiej stronie mamy Audi TT RS, które z każdą kolejną wersją staje się coraz mocniejsze. Teraz może się pochwalić mocą 400 KM i 480 Nm z 5 cylindrowego silnika o pojemności zaledwie 2,5 litra. Dźwięk jest fenomenalny, a osiągi też niczego sobie. Producent deklaruje przyspieszenie do 100 km/h w 3,7s. Wszystko jednak swoje kosztuje i dobrze doposażone, Audi TT RS, potrafi osiągnąć cenę nawet 450 tys PLN, a to już tylko 60 tys mniej od GT-Ra. Na papierze pojedynek wygrywa GT-R, bez dwóch zdań, zobaczcie jednak jak to wygląda w rzeczywistości.
    7 września 2017, 18:42 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Luźne porównanie różnych aut i kierowców na Rajdzie Polski, oczywiście w zwolnionym tempie (nagranie w 60 klatkach wystarczyło na w miarę rozsądne spowolnienie).
    6 lipca 2017, 11:59 przez Grzesieek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne.
    I czemu tu się bać dużych przebiegów!? – Ale i tak większość by wolała 60 tys. jak by mu cofnęli na 200... Smutna prawda...
    Ale i tak większość by wolała 60 tys. jak by mu cofnęli na 200... Smutna prawda...
    Jaki jest legendarny SLS? {tejsted] – Mówiąc o SLSie nie można zacząć inaczej, jak od wspomnienia o genezie samego modelu. Jako następca modelowy, SLS zastąpił kosmicznego Mercedesa SLR McLaren. Jednak historycznie, po niespełna 60 latach, zastąpił kultowego Mercedesa 300SL „Gullwing” – auto, które w swoich czasach reprezentowało nowoczesną technologię, innowacyjne podejście do konstruowania sportowych aut i przede wszystkim niesamowite osiągi. Dokładnie tym samym miał odznaczać się model SLS. (czytaj dalej na tejsted.pl) -> http://tejsted.pl/sls/
    Mówiąc o SLSie nie można zacząć inaczej, jak od wspomnienia o genezie samego modelu. Jako następca modelowy, SLS zastąpił kosmicznego Mercedesa SLR McLaren. Jednak historycznie, po niespełna 60 latach, zastąpił kultowego Mercedesa 300SL „Gullwing” – auto, które w swoich czasach reprezentowało nowoczesną technologię, innowacyjne podejście do konstruowania sportowych aut i przede wszystkim niesamowite osiągi. Dokładnie tym samym miał odznaczać się model SLS. (czytaj dalej na tejsted.pl) -> http://tejsted.pl/sls/
    20 marca 2017, 19:43 przez tejstedPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj