Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 108 takich materiałów
    Auto zbudowane przez amerykanów na potrzeby wyścigów Le Mans. Amerykański pojazd wyposażono w turbinowy, dwufazowy silnik Continentala, ważący tylko 77 kilogramów, i osadzono na zmodyfikowanym podwoziu samochodu Boba McKee, zaprojektowanym dla serii Can-Am, które otrzymało zupełnie nową karoserię. Maszyna o masie niecałych 700 kilogramów i mocy ponad 330 KM wyjechała na pierwsze testy pod koniec 1967 roku. Silnik kręcił się do 57 000 obr/.min !!!
    27 grudnia 2016, 23:49 przez lukashhekk88 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 października 2016, 16:04 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak wygląda moje Seicento Abarth

    http://mklr.pl/285702/Moj-100KM-Sejek

    Dużo osób było zawiedzionych że nie pokazałem jak jeździ sejo więc jest vol. 2

    swap 1.4 16v 103Km 138Nm
    skrzynia 6–cio biegowa (14/57)
    kolektor wydechowy 4-1 by TRS
    cichy przelotowy wydech na jednej strumienicy
    ssący 1.2 16v
    przepustnica 1.2 16v
    silnik wystrojony na Ecumaster Det3
    faltdach, pełna elektryka, wspomaganie, abs itd.
    21 sierpnia 2016, 0:32 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    1 maja 2016, 21:55 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bugatti 57 Tank – Czyli przedwojenna wyścigówka.
    Czyli przedwojenna wyścigówka.
    Supersamochód jest hołdem dla bogatej wyścigowej tradycji marki, a szczególnie dla Bugatti Type 57 Tank.

    Co do samego samochodu wiemy niewiele, lecz znamy prawdopodobne rozwiązania. Silnik hybrydowy, 1400KM 8-litrowy silnik W16? Brzmi emocjonująco, zapraszam do oglądania.

    World Of Cars
    31 grudnia 2015, 12:09 przez WorldOfCars (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    To prawdziwe monstrum, zamiast jednego cylindra ma dwa o łącznej pojemności 500cm. Mz-tka wytwarza 44 KM 57 Nm i rozpędza się do 160 km/h.
    5 października 2015, 21:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Fiat-Abarth 750 GT Zagato – Podwójny "garb" na dachu, bardzo lekki (mniej niż 550 kg). co w połączeniu z 43 KM pozwalało zbierać zwycięstwa jeden po drugim. Zadebiutował w 1956 roku, zdobywając pierwsze miejsce na Mille Miglia w swojej kategorii. Historia powtórzyła się też rok później, natomiast w '59, żeby nie odstawać od konkurencji, zmieniono silnik (57 KM) i nadwozie, tak delikatnie.
    Podwójny "garb" na dachu, bardzo lekki (mniej niż 550 kg). co w połączeniu z 43 KM pozwalało zbierać zwycięstwa jeden po drugim. Zadebiutował w 1956 roku, zdobywając pierwsze miejsce na Mille Miglia w swojej kategorii. Historia powtórzyła się też rok później, natomiast w '59, żeby nie odstawać od konkurencji, zmieniono silnik (57 KM) i nadwozie, tak delikatnie.
    22 września 2015, 15:46 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne