Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation

Szukaj


 

Znalazłem 23 takie materiały
Ferrari TR 512 - foto ze zlotu –
10 lutego 2017, 11:24 przez galandt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Własne
Ferrari 512 TR (Testarossa) –
11 grudnia 2016, 10:18 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: Własne
Ferrari 512 BBi – Rocznik: 1982
Lata produkcji: 1981-84
Wyprodukowano: 1007 sztuk
Silnik: 5.0 V12 345 KM 451 Nm
0-100 km/h: 5,6 s
Vmax: 280 km/h
Rocznik: 1982
Lata produkcji: 1981-84
Wyprodukowano: 1007 sztuk
Silnik: 5.0 V12 345 KM 451 Nm
0-100 km/h: 5,6 s
Vmax: 280 km/h
Ferrari 512 TR – Chyba się zakochałem.
Chyba się zakochałem.
5 listopada 2015, 17:39 przez berton121 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Ferrari 512 M –
8 sierpnia 2015, 16:29 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: własne
Ferrari 512 Taxi –
2 sierpnia 2015, 17:56 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
Źródło: www.facebook.com/luckymotion
Na biało – Lamborghin Countach, Lamborghini Diablo, BMW M1 & Ferrari 512 BB.
Lamborghin Countach, Lamborghini Diablo, BMW M1 & Ferrari 512 BB.
7 lipca 2015, 17:05 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
Ferrari 512 TR –
30 maja 2015, 19:29 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
Ferrari 712 Can Am – Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.
Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.
7 lutego 2015, 16:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj