Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 50 takich materiałów
    Peugeot 505 V6 STX –
    31 października 2022, 22:23 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 205 GTI – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Samochód uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Pierwsze 205 GTI pojawiły się w 1984 roku i najpierw do napędu stosowane były czterocylindrowe silniki o pojemności 1,6 l o mocy 105 KM i pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,7 sekund. Dostępny był również silnik 1,6 GTI o zwiększonej mocy, który generował moc 115 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 195 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,7 sekund. Najsilniejszym silnikiem dostępnym w wersji GTI był Silnik 1,9 GTI wprowadzony na rynek w 1986 roku. Silnik ten generował moc 130 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 203 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 7,8 sekundy. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zakończono produkcję Peugeota 205.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Samochód uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Pierwsze 205 GTI pojawiły się w 1984 roku i najpierw do napędu stosowane były czterocylindrowe silniki o pojemności 1,6 l o mocy 105 KM i pozwalały na osiągnięcie prędkości maksymalnej 185 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 8,7 sekund. Dostępny był również silnik 1,6 GTI o zwiększonej mocy, który generował moc 115 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 195 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 8,7 sekund. Najsilniejszym silnikiem dostępnym w wersji GTI był Silnik 1,9 GTI wprowadzony na rynek w 1986 roku. Silnik ten generował moc 130 KM i pozwalał na osiągnięcie prędkości maksymalnej 203 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 7,8 sekundy. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zakończono produkcję Peugeota 205.
    18 września 2022, 20:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 205 GTI – Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 producent uważany był był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Podczas 15-letniego okresu produkcji 205 nie został poddany faceliftingowi poza drobnymi zmianami deski rozdzielczej w 1987 roku i niewielkich zmian m.in. tylnej klapy oraz świateł w 1990 roku. Pierwsze wersje GTI pojawiły się w 1984 roku i początkowo do napędu użyto czterocylindrowego silnika o pojemności 1,6 l i mocy 115 km, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h 8,7 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 195 km/h. Silnik 1,9 GTI został wprowadzony na rynek w 1986 roku, generował on moc 130 KM, dzięki czemu przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7,8 sekund, a prędkość maksymalna zwiększyła się do 203 km/h. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zaprzestano produkcji 205.
    Samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował sukcesy finansowe firmy. Przed 205 producent uważany był był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W pierwszych 205 używano silnika typu X "Douvrin" ze starszego modelu Peugeota 104. Później użyto nowszych silników benzynowych serii TU, XU oraz diesla XUD. Podczas 15-letniego okresu produkcji 205 nie został poddany faceliftingowi poza drobnymi zmianami deski rozdzielczej w 1987 roku i niewielkich zmian m.in. tylnej klapy oraz świateł w 1990 roku. Pierwsze wersje GTI pojawiły się w 1984 roku i początkowo do napędu użyto czterocylindrowego silnika o pojemności 1,6 l i mocy 115 km, co pozwalało na przyspieszenie do 100 km/h 8,7 sekund i osiągnąć prędkość maksymalną 195 km/h. Silnik 1,9 GTI został wprowadzony na rynek w 1986 roku, generował on moc 130 KM, dzięki czemu przyspieszenie do 100 km/h zajmowało 7,8 sekund, a prędkość maksymalna zwiększyła się do 203 km/h. Produkcja 205 zmniejszała się po wprowadzeniu wspólnie zastępujących go modeli 106 i 306. Rynkowy popyt zachęcił jednak Peugeota do stworzenia modelu 206, który zadebiutował w roku 1998. W tym samym roku zaprzestano produkcji 205.
    Peugeot 205 T16 – 205 to samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Wielokrotnie nagradzany model 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował jego sukcesy finansowe. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W kilkuset egzemplarzach wyprodukowano wersję Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeota i firmę Talbot. Samochód posiadał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1,8 l wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim, przygotowanym pod rajdy, jeździł m.in. Ari Vatanen. Samochód w wersji T16 ma na koncie dwa zwycięstwa z rzędu w Rajdowych Mistrzostwach Świata w roku 1985 i 1986 oraz trzy z rzędu zwycięstwa w Rajdzie Dakar w latach 1987-1989.
    205 to samochód osobowy klasy aut miejskich produkowany przez francuską markę Peugeot latach 1983-1998. Wielokrotnie nagradzany model 205 uważany jest za przełomowy model Peugeota, który zapoczątkował jego sukcesy finansowe. Przed 205 Peugeot był uważany za najbardziej konserwatywnego producenta spośród francuskiej "wielkiej trójki", który potrafi wytwarzać tylko wielkie sedany takie, jak 504 i 505. U genezy 205 leży przejęcie przez Peugeota firmy Simca w 1978 roku, która posiadała doświadczenie w tworzeniu małych samochodów. W 205 stosowano wiele rodzajów silników benzynowych i diesli. W kilkuset egzemplarzach wyprodukowano wersję Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeota i firmę Talbot. Samochód posiadał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1,8 l wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim, przygotowanym pod rajdy, jeździł m.in. Ari Vatanen. Samochód w wersji T16 ma na koncie dwa zwycięstwa z rzędu w Rajdowych Mistrzostwach Świata w roku 1985 i 1986 oraz trzy z rzędu zwycięstwa w Rajdzie Dakar w latach 1987-1989.
    Peugeot 405 Mi16 – samochód osobowy klasy średniej produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1987-1996 oraz od 1992 roku na licencji. Peugeot na przełomie lat 70. i 80. reprezentowany był w klasie średniej przez dwa modele samochodów. Mniejszym był Peugeot 305, a większym 505. Pierwszy był czymś pośrednim pomiędzy klasą kompaktową a średnią, a drugi plasował się pomiędzy klasą średnią a średnią-wyższą, reprezentowaną przez model 604. Oba te modele docelowo zastąpił zaprezentowany w 1987 roku Peugeot 405 w wersji sedan. W 1997 roku Peugeot 405 został zastąpiony przez nowego Peugeota 406. Peugeot 405 został zaprojektowany przez biuro projektowe Pininfarina. Dostępny był w wersji przystosowanej do ruchu prawostronnego jak i lewostronnego. Auto oferowane było jako sedan i kombi z napędem na przednie lub cztery koła. W wersji Mi16 dostępny były dwa silniki R4: 1,9 l oraz 2,0 l. Pierwszy z nich wytwarza moc 157 KM i moment obrotowy 177 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 sekund. Drugi - dwulitrowy generuje moc 154 KM i moment obrotowy 183 Nm. Z tym silnikiem 405 osiąga prędkość maksymalną 215 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 9,8 sekund.
    Samochód osobowy klasy średniej produkowany przez francuską markę Peugeot w latach 1987-1996 oraz od 1992 roku na licencji. Peugeot na przełomie lat 70. i 80. reprezentowany był w klasie średniej przez dwa modele samochodów. Mniejszym był Peugeot 305, a większym 505. Pierwszy był czymś pośrednim pomiędzy klasą kompaktową a średnią, a drugi plasował się pomiędzy klasą średnią a średnią-wyższą, reprezentowaną przez model 604. Oba te modele docelowo zastąpił zaprezentowany w 1987 roku Peugeot 405 w wersji sedan. W 1997 roku Peugeot 405 został zastąpiony przez nowego Peugeota 406. Peugeot 405 został zaprojektowany przez biuro projektowe Pininfarina. Dostępny był w wersji przystosowanej do ruchu prawostronnego jak i lewostronnego. Auto oferowane było jako sedan i kombi z napędem na przednie lub cztery koła. W wersji Mi16 dostępny były dwa silniki R4: 1,9 l oraz 2,0 l. Pierwszy z nich wytwarza moc 157 KM i moment obrotowy 177 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 8,6 sekund. Drugi - dwulitrowy generuje moc 154 KM i moment obrotowy 183 Nm. Z tym silnikiem 405 osiąga prędkość maksymalną 215 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 9,8 sekund.
    Lexus IS F – IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    30 kwietnia 2022, 0:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Auto po „małych” modyfikacjach zaczyna się odpychać
    6 marca 2022, 20:29 przez mlody_stm (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    9 listopada 2021, 23:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj