Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 645 takich materiałów
    TATRA 4x4 wjeżdża na ponad 11 metrową rampę o kątach nachylenia powyżej 50 stopni. W ten sposób kierowca ustanawia rekord świata.
    7 listopada 2017, 10:49 przez ~TATRAlover | Do ulubionych | Skomentuj
    Czesi mają fantazję jeśli chodzi o wyścigi, chętnie zobaczyłbym u nas podobne np. na Rometach. Swoją drogą ciekawi mnie jak wypada taka wyczynowa Jawa w porównaniu ze sprzętami na silnikach Minarelli lub Derbi, typu Yamaha TZR, Aprilia RS, Peugeot XR6, Derbi GPR.
    5 listopada 2017, 13:25 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Podsyłam film na którym zobaczycie mojego Simsonka . Jest to czysta seria 50 DDR zasilana gaźnikiem Bing 17 . Simsonek cały po kompletnej renowacji . 1987 r S51 Enduro 12 V
    4 listopada 2017, 9:56 przez ~Rafi69 | Do ulubionych | Skomentuj
    2 listopada 2017, 2:30 przez ~JarzynaFILM | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: YouTube klub125p & JarzynaFILM
    Simson S51 Enduro by Rafi – Simson S51 Enduro, 50 DDR, 1987 rok, igiełka jak z salonu.
    Simson S51 Enduro, 50 DDR, 1987 rok, igiełka jak z salonu.
    31 października 2017, 15:45 przez ~Rafi69 | Do ulubionych | Skomentuj
    2 życie Romet Pony M1 `79 – Jakiś czas temu na portalu było zdjęcie starej, zniszczonej WSKi z pytaniem "co z nią zrobić"- to samo co z motorynką, dać drugie (albo i trzecie) życie :) Wkrótce zamieszczę zdjęcie przed/po. Bałagan w garażu jest... bo się pracuje :)
    Jakiś czas temu na portalu było zdjęcie starej, zniszczonej WSKi z pytaniem "co z nią zrobić"- to samo co z motorynką, dać drugie (albo i trzecie) życie :) Wkrótce zamieszczę zdjęcie przed/po. Bałagan w garażu jest... bo się pracuje :)
    11 października 2017, 17:17 przez Grzesieek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne.
    Volvo s90 – T5 254KM

10 km/h – 0,5 s
20 km/h – 1,1 s
30 km/h – 1,6 s
40 km/h – 2,2 s
50 km/h – 2,9 s
60 km/h – 3,5 s
70 km/h – 4,3 s
80 km/h – 5,1 s
90 km/h – 6,0 s
100 km/h– 7,1 s

0-400 m – 15,1 s

100-200 km/h – 22,5 s
    T5 254KM

    10 km/h – 0,5 s
    20 km/h – 1,1 s
    30 km/h – 1,6 s
    40 km/h – 2,2 s
    50 km/h – 2,9 s
    60 km/h – 3,5 s
    70 km/h – 4,3 s
    80 km/h – 5,1 s
    90 km/h – 6,0 s
    100 km/h– 7,1 s

    0-400 m – 15,1 s

    100-200 km/h – 22,5 s
    5 października 2017, 23:05 przez DziubeX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tesla Model S po 400 000 km jako taksówka – Poza regularnym serwisem samochodu Ari Nyyssösestä wymienił we własnym zakresie tylko akumulator, który zwyczajnie się zużył. Natomiast w ramach 8-letniej gwarancji wymieniony został także silnik. Przypominam, że gwarancja nie jest ograniczona limitem przebiegu, co było jednym z argumentów przemawiających za zakupem tego auta. Przydała się, ponieważ były drobne problemy z akumulatorem, ale go naprawiono.

Od nowości przejechał Teslą S ponad 400 000 km, a wymieniony silnik elektryczny nie wykazuje oznak zużycia. Jak twierdzi sam Elon Musk, jeden z ojców najsłynniejszej firmy produkującej samochody elektryczne, jednostki tego typu powinny bez trudu przejechać milion mil. Teoretycznie ich trwałość jest obliczona na 100 000 godzin pracy. Jeżeli zaś przyjmiemy, że średnia prędkość to tylko 30 km/h, to daje nam 3 000 000 km przebiegu.

Na razie taksówkarz z Finlandii nie jest jeszcze nawet na półmetku, ale jeżeli nie sprzeda swojego samochodu, najpewniej usłyszymy o nim jeszcze nie raz. Zauważa jednak pewien problem. Tesli wciąż przybywa w jego kraju, a punktów ładowania brakuje już teraz.


Pozostaje pytanie: jak droga była wspomniana wymiana akumulatorów? Nie mógł być to wydatek kilku tysięcy złotych. Tak na dobrą sprawę, koszt wymiany baterii w Tesli jest lekko owiany tajemnicą, a w Polsce nie ma importera czy serwisu, który by się tym zajmował by móc się tego dowiedzieć. Jedyna oficjalna cena jaką się podaje to 190 dolarów amerykańskich za 1 kW. Jeżeli zalożymy, że Tesla Model S ma baterię 75 kW, to łącznie wychodzi 14 250 dolarów i zgadza się to z tym, co piszą na forach amerykańscy użytkownicy (podają ceny 12 000 – 14 000 dolarów). W przeliczeniu na złotówki to około 50 000 zł.
    Poza regularnym serwisem samochodu Ari Nyyssösestä wymienił we własnym zakresie tylko akumulator, który zwyczajnie się zużył. Natomiast w ramach 8-letniej gwarancji wymieniony został także silnik. Przypominam, że gwarancja nie jest ograniczona limitem przebiegu, co było jednym z argumentów przemawiających za zakupem tego auta. Przydała się, ponieważ były drobne problemy z akumulatorem, ale go naprawiono.

    Od nowości przejechał Teslą S ponad 400 000 km, a wymieniony silnik elektryczny nie wykazuje oznak zużycia. Jak twierdzi sam Elon Musk, jeden z ojców najsłynniejszej firmy produkującej samochody elektryczne, jednostki tego typu powinny bez trudu przejechać milion mil. Teoretycznie ich trwałość jest obliczona na 100 000 godzin pracy. Jeżeli zaś przyjmiemy, że średnia prędkość to tylko 30 km/h, to daje nam 3 000 000 km przebiegu.

    Na razie taksówkarz z Finlandii nie jest jeszcze nawet na półmetku, ale jeżeli nie sprzeda swojego samochodu, najpewniej usłyszymy o nim jeszcze nie raz. Zauważa jednak pewien problem. Tesli wciąż przybywa w jego kraju, a punktów ładowania brakuje już teraz.


    Pozostaje pytanie: jak droga była wspomniana wymiana akumulatorów? Nie mógł być to wydatek kilku tysięcy złotych. Tak na dobrą sprawę, koszt wymiany baterii w Tesli jest lekko owiany tajemnicą, a w Polsce nie ma importera czy serwisu, który by się tym zajmował by móc się tego dowiedzieć. Jedyna oficjalna cena jaką się podaje to 190 dolarów amerykańskich za 1 kW. Jeżeli zalożymy, że Tesla Model S ma baterię 75 kW, to łącznie wychodzi 14 250 dolarów i zgadza się to z tym, co piszą na forach amerykańscy użytkownicy (podają ceny 12 000 – 14 000 dolarów). W przeliczeniu na złotówki to około 50 000 zł.
    29 sierpnia 2017, 13:53 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj