Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 12 takich materiałów
    Mitsubishi Eclipse 2G – Nowy rysunek mojego autorstwa, po więcej prac zapraszam na swoją stronę:

www.facebook.com/puarezdesign
    Nowy rysunek mojego autorstwa, po więcej prac zapraszam na swoją stronę:

    www.facebook.com/puarezdesign
    15 sierpnia 2017, 22:59 przez ~PuarezDesign | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/puarezdesign

    Mitsubishi Lancer Evolution VI – Jeden z lepszych rysunków w moim życiu. Zapraszam na swojego fanpage'a w źródle.
    Jeden z lepszych rysunków w moim życiu. Zapraszam na swojego fanpage'a w źródle.
    DSM 1g turbo po polerowaniu – Kilka godzin prac kosmetycznych i auto cofnęło się w czasie do 1992 r.
    Kilka godzin prac kosmetycznych i auto cofnęło się w czasie do 1992 r.
    Mitsubishi Eclipse I generacji z silnikiem 2.0 turbo (4g63T) po kompletnym remoncie.

    -Turbosprężarka big16g z Lancera Evo III
    -Wtryskiwacze 560 z Lancera Evo IX
    -Wydech pełen przelot 2,75’ z końcową puchą HKS Hi-power (bardzo głośny)
    -Pompa paliwa Deatschwerks
    -Customowy dolot + intercooler FMIC 700x180x65
    -Silnik wystrojony na kompie EcuMaster Det3 przy doładowaniu 1.2 bara
    29 marca 2016, 22:09 przez Dandan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mitsubishi FTO GPvR + Mitsubishi Eclipse GSX – 6A12 Mivec (197KM) + 4G63T 4WD (275KM).

Foto z przygotowań materiału do filmu o pierwszej części Gran Turismo.
    6A12 Mivec (197KM) + 4G63T 4WD (275KM).

    Foto z przygotowań materiału do filmu o pierwszej części Gran Turismo.
    Mitsubishi Galant VR-4 (E39A) – Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Pierwszy Galant VR-4. Ten piękny i rasowy samochód w wersji VR-4 został zaprezentowany 27 lat temu (w 1987 roku), wyposażono go w silnik 4G63T (znany z Lancera Evolution) czyli 4-cylindry 2.0L 205 KM (w 1989 miał 220 KM, a w 1990 r. już 240 KM). Tak jak każdy Galant VR-4, ma napęd na cztery koła. Jeden z najfajniejszych sedanów z lat 80.
    Wbrew niektórym fanatykom, podoba mi się fakt, że Honda poszła w turbo. Na przykład Mitsubishi i Toyota już pod koniec lat 80 stworzyli solidne 4-cylindry turbo (np. 4G63t czy 3S-GTE), które napędzały rewelacyjne samochody, do dzisiaj stanowią bazę dla wielu świetnych projektów i jeszcze długo ludzie będą się zachwycać tymi silnikami. Wprawdzie uturbianie Hondowych B- czy K-serii, to dzisiaj chleb powszedni na świecie, ale mimo wszystko, trzeba mieć oficjalną broń w tym segmencie, w nowym samochodzie. Wierzę w to, że nowy 2.0 VTEC Turbo (tak samo jak V6 twin turbo z nowej Hondy NSX) okaże się tak samo solidny, jak reszta najlepszych silników Hondy z ostatniego ćwierć wieku.
    6 czerwca 2014, 20:34 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Jakiś czas temu, zaczęło się szukanie optymalnego potencjału silnika modeli 86/BRZ/FR-S. Jak to zwykle bywa, wiele silników i innych części trzeba popsuć, aby znaleźć to, co wiedzą dzisiaj właściciele B18C, K20A, 4G63T, RB26DETT, 4A-GE czy 2JZ-GTE. Póki co, Crawford Performance - specjaliści od samochodów Subaru, zbudowali niemal 500-konną (w zależności od mapy i paliwa) bestię, a dziennikarze MotorTrend ją przetestowali.
    25 sierpnia 2013, 20:31 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj