Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 22 takie materiały
    27 marca 2021, 23:39 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    6 marca 2020, 17:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze Ferrari w historii z napędem na cztery koła.
    29 maja 2018, 23:14 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Tym razem chodzi o Venoma GT w wersji bez dachu. Aktualny rekordzista, Bugatti Veyrona Grand Sport Vitesse osiągnął prędkość 408,8km/h, Hennessey Venom GT osiągnął 427,4 km/h. Celowo użyłem jednak w tytule słowa "twierdzi", ponieważ próba została przeprowadzona w sposób nieprawidłowy a certyfikat wystawiony przez producenta urządzeń pomiarowych; nie Księgę Rekordów Guinessa. O co chodzi z tym nieprawidłowym testem? Otóż Księga Rekordów Guinessa stawia sprawę jasno; przejazd musi odbyć się na tej samej trasie w dwóch przeciwnych kierunkach, a rekordem prędkości nie jest najszybszy z przejazdów, lecz średnia z obu. Dzięki temu można zminimalizować wpływ wiatru, pochylenia nawierzchni i innych czynników zewnętrznych. Hennessey po raz drugi ogłosił się "rekordzistą", chociaż ponownie przeprowadził test w tylko w jednym kierunku. A zachwytom i wyśmiewaniu fanów broniących słusznego rekordu Veyrona nie ma końca. Pod koniec filmu jest "flyby" gdzie w tle słychać silny dźwięk wiatru zanim samochód będzie w ogóle słyszalny. Poprzednia próba ustalenia rekordu przez Hennesseya nie powiodła się z dwóch powodów. Po pierwsze została przeprowadzona w jednym kierunku, tak jak na tym filmie, a dodatkowo wyprodukowano tylko 29 egzemplarzy, co nie kwalifikowało go jako samochód seryjny(minimum 30 wyprodukowanych sztuk).
    12 kwietnia 2016, 16:34 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    650i xDrive – BMW 650i xDrive
4,4 V8 408 KM 600 Nm
0-100 km/h: 4,7s
Vmax = 250 km/h
    BMW 650i xDrive
    4,4 V8 408 KM 600 Nm
    0-100 km/h: 4,7s
    Vmax = 250 km/h
    BMW E32 V16 – BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
- pojemność: 6651 cm3.
- moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
- moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
- stopień sprężani: 8,8:1...
- waga: 310 kg...
    BMW wyprodukowało w 1987 roku pod roboczą nazwą 'Goldfish'. Jednostkę V16 umieszczono w modelu E32. Pomysł, by stworzyć to monstrum 16-to cylindrowe, pojawił się w 1987 roku, a dokładnie w połowie 1987, w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy... I tak... 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten "specjalny silnik" pod kryptonimem "GOLDFISCH". Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32 i już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu, a 7 lipca 1988, czyli rok po rozpoczęciu prac silnik został przedstawiony na forum ogólnym. Użycie go w produkcji seryjnej nie było przewidziane i to jest smutne. V16 skończył jako silnik demonstracyjny, a jednocześnie ta 16-ka, wyznacza górną granicę osiągnięć, tak jak silnik 3 cylindrowy wyznaczył ich dolną granicę. A oto podstawowe dane techniczne GOLDFISCH V16:
    - pojemność: 6651 cm3.
    - moc: 408 KM przy 5200 obr/min.
    - moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min...
    - stopień sprężani: 8,8:1...
    - waga: 310 kg...
    BMW E32 767iL V16 "Goldfish" Prototyp – Pomysł by stworzyć to 16-to cylindrowe monstrum pojawił się w 1987 roku, a dokładniej w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy.
I tak, 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten specjalny silnik pod kryptonimem "GOLDFISCH".
Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec roku 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32. Już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu. Samochód miewał jednak kłopoty z chłodzeniem, dlatego większa produkcja nie doszła do skutku.

Dane techniczne:
-Pojemność:       6651 cm³
-Moc:             408 KM przy 5200 obr/min 
-Moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min
    Pomysł by stworzyć to 16-to cylindrowe monstrum pojawił się w 1987 roku, a dokładniej w połowie 1987 w małym kręgu pracowników działu BMW zajmującego się konstrukcją silników. Dyskutowano wtedy nad możliwością stworzenia silnika większego niż 12-sto cylindrowy.
    I tak, 8 lipca 1987 zaczęto konstruować ten specjalny silnik pod kryptonimem "GOLDFISCH".
    Decyzja padła na 16 cylindrowy silnik w układzie V, który powstał jako kontynuacja silnika 12 cylindrowego. Pod koniec roku 1987 pierwszy silnik został zmontowany, a w styczniu i lutym 1988 osiągnął swoją pełną sprawność techniczną. Następnym krokiem było umieszczenie tego prototypu w BMW serii 7 E32. Już w maju 1988 mogły odbyć się pierwsze testy tego samochodu. Samochód miewał jednak kłopoty z chłodzeniem, dlatego większa produkcja nie doszła do skutku.

    Dane techniczne:
    -Pojemność: 6651 cm³
    -Moc: 408 KM przy 5200 obr/min
    -Moment obrotowy: 637 Nm przy 3900 obr/min
    15 marca 2015, 14:11 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    własne wykonanie

    Moskwicz 408 – Pięknie zachowany klasyk napotkany we Wrocławiu. Posiada silnik R4 o pojemności 1358 cm³ o mocy 50KM, czterobiegową skrzynię, napęd na tylną oś i przyspiesza do setki w 32 sekundy!
    Pięknie zachowany klasyk napotkany we Wrocławiu. Posiada silnik R4 o pojemności 1358 cm³ o mocy 50KM, czterobiegową skrzynię, napęd na tylną oś i przyspiesza do setki w 32 sekundy!
    30 stycznia 2015, 14:57 przez wowku (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne