Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Peugeot 402 Roadster –
    30 stycznia 2017, 0:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota Crown Majesta V8 – Trzecia generacja, z lat 1999-2004. Pod maską V8 4.0L 280 KM 402 Nm, napęd na tył lub na cztery koła.
    Trzecia generacja, z lat 1999-2004. Pod maską V8 4.0L 280 KM 402 Nm, napęd na tył lub na cztery koła.
    Opel Omega EVO 500 – Dane seryjne: 
Pojemność: 3.6l 
Moc: 380KM przy 5200rpm 
Osiągi: 
0-100km/h 5.4s 
0-200km/h 17.3s 
0-402.33m 13.5s 
Max. prędkość 
290 km/h 
Obuwie: 
Przód: 265/45-18 
Tył: 285/40-18
    Dane seryjne:
    Pojemność: 3.6l
    Moc: 380KM przy 5200rpm
    Osiągi:
    0-100km/h 5.4s
    0-200km/h 17.3s
    0-402.33m 13.5s
    Max. prędkość
    290 km/h
    Obuwie:
    Przód: 265/45-18
    Tył: 285/40-18
    28 stycznia 2015, 19:30 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Porsche 917/30KL – Mistrzowska wyścigowka serii Can-Am. Moc około 1100KM, prędkość maksymalna w trakcie kwalifikacji lub wyścigu 402 km/h.
    Mistrzowska wyścigowka serii Can-Am. Moc około 1100KM, prędkość maksymalna w trakcie kwalifikacji lub wyścigu 402 km/h.
    11 listopada 2014, 2:39 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot 402 Eclipse –
    6 maja 2014, 15:28 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Eunos Cosmo – Luksusowy grand tourer, produkowany przez Mazdę w latach 1990-1996. W najbogatszej opcji, pośród wielu technologicznych gadżetów, samochód posiada prawdopodobnie pierwszą na świecie fabryczną nawigację GPS, zarządzaną poprzez system kontroli samochodu zwany przez Mazdę CCS (Car Control System), który obsługuje się za pomocą ekranu dotykowego. Deska rozdzielcza to analogowo-cyfrowa hybryda. W najmocniejszej opcji, Eunos Cosmo ma 2-litrowy silnik Wankla z trzema rotorami, do tego dwie turbosprężarki, 280 KM 402 Nm.
    Luksusowy grand tourer, produkowany przez Mazdę w latach 1990-1996. W najbogatszej opcji, pośród wielu technologicznych gadżetów, samochód posiada prawdopodobnie pierwszą na świecie fabryczną nawigację GPS, zarządzaną poprzez system kontroli samochodu zwany przez Mazdę CCS (Car Control System), który obsługuje się za pomocą ekranu dotykowego. Deska rozdzielcza to analogowo-cyfrowa hybryda. W najmocniejszej opcji, Eunos Cosmo ma 2-litrowy silnik Wankla z trzema rotorami, do tego dwie turbosprężarki, 280 KM 402 Nm.