Samochód osobowy typu SUV klasy średniej produkowany przez amerykańską markę GMC w latach 1991–1993. Samochód bazowany jest na Chevrolecie Blazer. Samochód nigdy nie był dostępny poza USA w wersji oryginalnej. Silnik Typhoona jest najmocniejszą stroną samochodu. Seryjnie montowano 4,3-litrowe V6 o mocy 285 KM, z którym samochód osiąga prędkość maksymalną 200 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,5 sekundy. Samochód ten, w wersji pickup, o nazwie Syclone rozpędza się do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy. W wyposażeniu seryjnym były dostępne: ABS, klimatyzacja, zmieniarka CD, skórzane fotele i tapicerka, tempomat, elektryczne i podgrzewane szyby, lusterka, przyciemniane szyby, relingi dachowe. W 1994 roku niemiecka firma Geiger zaprezentowała całkowicie zmodernizowany samochód w wersji 5-drzwiowej, z 5,7-litrowym V8, które generuje moc 355 KM. Z tymi modyfikacjami Typhoon osiąga prędkość maksymalną 236 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5 sekund. Auto posiadało 18 calowe felgi i opony 245/45 z przodu, oraz 345/30 z tyłu. Pozostał napęd na 4 koła i automatyczna skrzynia biegów.
Hipersamochód produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 2002–2004, zaprezentowany został po raz pierwszy podczas Międzynarodowych Targów Paryskich w 2003 roku. Został nazwany na cześć założyciela firmy - Enzo Ferrariego. Koncern Ferrari planował zaprezentować nowy model w 2007 roku, który tym razem miał zostać nazwany F60, jednak plany się nie spełniły. Do napędu Enzo użyto sześciolitrowego V12 o mocy 660 KM i momencie obrotowym 657 Nm. Podczas testów na włoskim owalnym torze w Nardo Enzo osiągnęło prędkość 355 km/h, czyli o 5 km/h większą od podawanej przez producenta. Przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 3,3 sekundy. Łącznie powstało 400 egzemplarzy Enzo.
Hipersamochód produkowany przez włoskie Lamborghini w latach 2013–2014, został zaprezentowany po raz pierwszy podczas Międzynarodowej Wystawy Samochodowej w Genewie w marcu 2013 roku, celebrując podczas premiery 50-lecie istnienia marki. Veneno to pierwszy hipersamochód w historii firmy o tak wyczynowym charakterze, wyróżniając się także awangardową stylizacją z licznymi przetłoczeniami i wlotami powietrza, a także motywem litery Y w reflektorach, jak i lampach tylnych. Konstrukcyjnie jako techniczną bazę dla Veneno było Lamborghini Aventador, z kolei jego karoseria została wykonana została w całości z włókna węglowego dla uzyskania jak najniższej masy całkowitej. Samochód w momencie debiutu był najmocniejszym historii Lamborghini, konkurując z debiutującymi wówczas podobnymi samochodami Ferrari czy McLarena. Do napędu użyto 6,5-litrowego V12 o mocy maksymalnej 750 KM, przez co samochód osiąga prędkość maksymalną 355 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 2,5 sekundy.
Sportowe 4-osobowe coupe produkowane przez włoską firmę Lamborghini w latach 1966-1967 jako następca 350 GT. Samochód zaprezentowano po raz pierwszy w marcu 1966 roku w Genewie. W 1966 Lamborghini zaprezentowało Miurę P400, która posiadała doskonały silnik o pojemności 3,9 l, więc Lamborghini zastosowało ciekawy chwyt marketingowy. Silnik i skrzynię biegów z Miury zamontowano w 350 GT, tworząc w ten sposób 400 GT, które zostało zaprezentowane wraz z Miurą. Rama, nadwozie i wnętrze pochodzą prosto od 350 GT. 20 egzemplarzy 400 GT sprzedano ze stalowym nadwoziem, a ostatnie 3 sztuki posiadały całkowicie aluminiowe nadwozia Superleggera. Oferowały znacznie lepsze możliwości, jednak były niemal dwukrotnie droższe od stalowego 400 GT. Silnik pochodzący z Lamborghini Miury to V12 o pojemności 3,9 l wytwarzające moc 324 KM i moment obrotowy 355 Nm. Prędkość maksymalna wynosi 249 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmuje 6,6 sekund.
Supersamochód klasy średniej produkowany pod brytyjską marką Aston Martin w latach 2009–2012. One-77 techniczną premierę miał w marcu 2009 roku na salonie w Genewie. Z kolei karoserię tego samochodu ujawniono w kwietniu 2009 roku na włoskiej wystawie Concorso d'Eleganza Villa d'Este. Silnik użyty w samochodzie to dobrze znane V12 z innych modeli Astona, lecz we współpracy z firmą Cosworth silnik ten został specjalnie dla tego modelu wzmocniony. V12 o pojemności 7,3 l wytwarza moc maksymalną 760 KM i moment obrotowy 750 Nm. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 3,5 sekundy oraz osiąga prędkość maksymalną 355,5 km/h. Zostało wyprodukowanych 77 egzemplarzy, jeden egzemplarz kosztuje 1,700,000 funtów brytyjskich. Był to najdroższy samochód marki przed rozpoczęciem produkcji Astona Martina Valkyrie w 2019 roku.
Produkowany pod francuską marką Peugeot od 2010 roku. Od 2018 roku produkowana jest druga generacja modelu. Pierwsza generacja została po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowana podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Paryżu 30 września 2010 roku. Samochód w europejskiej gamie marki zastąpił jednocześnie Peugeota 407 i większego Peugeota 607. Druga generacja zadebiutowała oficjalnie po raz pierwszy podczas Geneva Motor Show w marcu 2018 roku. Samochód przeszedł ogromną rewolucję na tle poprzednika. Zmieniły się proporcje nadwozia – samochód jest krótszy i szerszy. Drugiej generacji 508 nadano bardziej awangardowy design, którego znakiem rozpoznawczym są oryginalnie ulokowane światła do jazdy dziennej umieszczone na całej wysokości pasa przedniego prostopadle do reflektorów. 508 drugiej generacji w bazowej wersji w przeciwieństwie do poprzednika jest 5-drzwiowym lifbackiem, pierwszym takim nadwoziem w historii Peugeota. Najsilniejszym silnikiem jest hybrydowy EP6FDT o mocy 355 KM, pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 255 km/h, a przyspieszenie do 100 km/h zajmuje 5,2 sekundy.
Samochód produkowany przez włoską markę Ferrari w latach 1994-1999. Po premierze wersji coupe zaprezentowano jeszcze dwie odmiany: Targę i Spider w 1995 roku. W 1998 roku do oferty wprowadzono nową sekwencyjną skrzynię biegów w stylu Formuły 1, za dodatkową opłatą £6.000, te wersje samochodu widnieją w katalogach z nazwą jako Ferrari F355 F1. Firma Ferrari wyprodukowała jeszcze 109 egzemplarzy wyścigowej wersji Ferrari 355 Challenge, przeznaczonej do amatorskich wyścigów w klasie Ferrari Challenge. Wersja ta różniła się wyglądem w stosunku do wersji podstawowej, ale nie była dopuszczona do ruchu ulicznego. Pod koniec produkcji wyprodukowano jeszcze 100 egzemplarzy specjalnej wersji Fiorano, różniła się w stosunku do podstawowej wersji kilkoma zmianami technicznymi w zawieszeniu i hamulcach. Wszystkie samochody z tej serii to Spidery, a rozpoznać je można po specjalnej tabliczce informacyjnej na desce rozdzielczej zawierającej numer egzemplarza. F355 posiada centralnie umieszczony ośmiocylindrowy silnik o pojemności 3,5 l, którzy wytwarza moc 381 KM. Samochód osiąga prędkość maksymalną 295 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w 4,7 sekund. Produkcja modelu zakończyła się w 1999 roku i został zastąpiony przez Ferrari 360.
Produkowany pod amerykańską marką Ford w Wielkiej Brytanii w latach 1984-1986. W wersji drogowej moc generowana była przez silnik 1,8 l R4 Ford/Cosworth BDT wspomagany turbosprężarką o mocy 253 KM, dla wersji rajdowej wahała się ona w zależności od ustawienia pomiędzy 355-456 KM. Najlepszym wynikiem samochodu w karierze rajdowej było trzecie miejsce w 1986 Rajdzie Szwecji.